Adsense

Selasa, 2 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Perkahwinan Nurul Alis Dan Suami Baru

Posted: 02 Nov 2010 09:55 AM PDT



Hurmmmm kalau lepas kahwin pakai tudung juga kan bagus nampak ciri-ciri seorang gadis melayu, tak adalah macam gambar-gambar panas bekas pengacara TV bernama Nurul Alis @ Kiki ni. Nak tengok gambar-gambar lama pergi sini Nurul Alis Sexy . Gambar Kahwin kat bawa



 Untuk pengetahuan pembaca di Zoomartis nama suami Nurul @ Kiki ni James Mitchell, nama islam tak tahu lagu. Namun sebagai umatnya marilah kita doakan semoga perkahwinan kali ke 3 ini akan kekal hingga ke akhir hayat. Kalau pakai tudung kekal lagi baik :).


Apa  kata anda ?






(Gambar) Inikah Qasha Teman Wanita Baru Nabil Raja Lawak ??

Posted: 02 Nov 2010 09:42 AM PDT

Sumber ini ZOom dapat dari laman gossip Nara, Sexy juga pramugari ( Menurut Info ), kalau betullah ini gadis tersebut memang  melepaslah Irma sebab yang ini lagi gebu dan seksi.



Malah gossip Nabil kantoi dengan Irma dengan memakai Boxer dan tanpa Bra, Eat Google  sudah tersebar luas di laman web yang berpengkalan di Malaysia.Menurut rakan media kami, Beautifulnara memperkatakan bahawa Qasha merupakan kakak kepada pelakon Zaris Nellydia yang pernah berlakon untuk drama Ahmad Durrah.

Empat Anak Dara Pose Dalam Majalah EH Nov 2010

Posted: 02 Nov 2010 09:31 AM PDT

Ke-empat-empat anak dara bernama Yuna, Scha, Juliana Evans & Liyana Jasmay Bergaya Busana Merah, tampak ayu dan eligan.



Dalam ramai-ramai ni anda rasa siapa yang comel dan cute :), dan satu lagi kenapa pula semua nak pakai baju warna merah ? Entahlah hanya kamera MAN je yang tau .

(Gambar) Fasha Sandha Sexy Di Parti Halloween Macam Penari Gelek

Posted: 02 Nov 2010 09:21 AM PDT

Macam Penari Gelek Arab la Pulak :)

Zoom dapat gambar ini dari fan facebook Fasha, memang sexy tahap tak boleh nak cakap artis yang penuh konterversi kita ni. Dekat manalah mereka dan mereka ini berparty sakan sampai tak ingat dunia yang bakal mereka jumpa nanti. Malas la nak komen...anda nampak je gambar dibawah dan komenlah sendiri tapi sopan la sikit ye :)

Berpegangan tangan bersama kekasih sejati






( Panas ) Awek Kelantan Seksi Masa Tengok Bola !!!

Posted: 02 Nov 2010 12:56 AM PDT

Alahai...anak sape lagi ni !!!!? Seksi bukan main, ini memang fanatik gila dengan bola sampai pakai  skirt pendek. Cuba tengok anak sape ni ?? 




[STORY] Kisah Budak Sengal

Posted: 02 Nov 2010 12:50 AM PDT

LAWAK 1
Dua ekor ular terserempak di tepi semak
Ular 1 : 'Eh bro..kita ini termasuk ular berbisa kan?'
Ular 2 : 'Iya lah.naper?'
Ular 1 : dengan nada cemas: 'Aduh..td gua tak sengaja tergigit lidah sendiri..'.
Ular 2: 'Alamak..mati la lu bro'

LAWAK 2
Bush, Obama dan Ajoi

Bush & Obama duduk di sebuah bar.
Ajoi datang dekat dan bertanya – Apa yang korang bincangkan?
Bush: "Kami sedang merancang Perang Dunia ke-3.
Ajoi: "Really? Apa yang akan terjadi? ".
Bush: "Ya, kali ini kita akan membunuh 140 juta orang Arab & Angelina Jolie!"
Ajoi: "Angelina Jolie ..!!! Mengapa Angelina Jolie? "
Bush menoleh ke Obama & berkata: "Tengok! aku dah kata , tak seorang pun yang ambil kisah tentang 140 juta orang yang terkorban.

LAWAK 3
Ajoi dan Wak Sumardi yang gagap:

Ajoi: Bro..lu kalau bercakap apasal putus2??
Wak Sumardi: ya la la kan aku ni ni me me mang mang ga ga ga ga gagap!
Ajoi: tp aku rasa bkn lu sorang jer yg gagap Wak…
Wak Sumardi: ya ya ya ia..lah je je Joi… bu bu bukan a a a a aku jer yang ga ga gap …ya ya ya yang baca ni………ga ga ga gagap juga kan?

[STORY] Bank Dirompak

Posted: 02 Nov 2010 12:49 AM PDT

Seorang pencuri sangat pakar merompak bank di mana kepakaran utamanya adalah memecahkan kod rahsia pintu almari besi. Ia selalu bekerja sendiri tanpa dibantu anak buah atau assistannya.

Suatu ketika, ketika di tengah malam dia memasuki sebuah bank yang baru seminggu dibuka @ dirasmikan. Sebuah almari penyimpanan dengan nombor rahsia yang paling canggih berhasil dibukanya.

Namun ia sedikit hairan kerana di
sana tidak terdapat wang sama sekali, melainkan cawan-cawan berisikan puding warna susu. Ruangannya pun dingin sekali. Akhirnya ia memutuskan untuk memakan puding- puding tersebut sebelum membuka almari besi lainnya. Kerana lapar ia habiskan semua puding di almari besi pertama.

Almari besi kedua berhasil dibuka, sekali lagi ia terjumpa puding dalam cawan-cawan plastik. Seluruh almari ada 5 unit, dan kesemuanya berisi puding, dan ia menghabiskan banyak sekali puding.

Namun ia dengan kekenyangan pulang ke rumah dan masih agak heran, kenapa bank itu tidak menyimpan wang sama sekali. Atau mereka memang sudah mengetahuinya akan dicuri? Aah biarlah yang penting aku kenyang serunya.

Keesokan paginya dengan setengah mengantuk ia terbangun kerena suara penghantar
surat khabar memasukkan surat khabar ke dalam rumahnya melalui celah jendelanya. Sambil menguap dia membuka surat khabar dan terpaku melihat Head Line di halaman pertama dengan judul bertuliskan dengan huruf yang besar -besar.

"BANK SPERMA DIROMPAK"

HAHAHAHAHAHHAHHAHAHA.............................