Adsense

Selasa, 2 November 2010

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Gavin pasangan gay Marilyn

Posted: 01 Nov 2010 01:00 PM PDT

PERNAH menafikan dakwaan dirinya gay sebelum berkahwin dengan Gwen Sfefani, vokalis grup Bush, Gavin Rossdale baru-baru ini menukar kenyataan tersebut.

Gavin dalam satu temu bual memberitahu dia pernah melakukan hubungan seks sesama lelaki. Namun ia hanya sekali, dan perkara itu tidak boleh menjadi ukuran yang menjadikan dirinya sebagai seorang gay.

Hubungan seks sesama lelaki itu dilakukan Gavin bersama penyanyi British Marilyn Manson atau nama sebenarnya Peter Robinson.

Katanya: "Waktu itu saya dalam proses menjadi lelaki dewasa. Ia (hubungan) hanya terjadi sekali. Itu sahaja. Ia juga tidak lebih dan tidak kurang.

"Pada waktu itu, selepas saya tahu apa yang saya suka (orientasi seks), saya tidak lagi melakukannya. Sebab saya sudah tahu apa yang saya mahu."

hi 02.2 Gavin pasangan gay Marilyn

GAMBAR bukti Gavin (kiri) bersama Marilyn Manson sewaktu menjadi pasangan gay.


Sementara itu, mengulas kenyataan Gavin, Marilyn yang mengaku 'bekas kekasihnya' itu amat sepadan dengan Gwen berkata Gavin adalah cintanya.

Kepada majalah In Touch, Marilyn berkata, dia mula menjalin hubungan dengan Gavin pada awal tahun 80-an dan ia berlarutan sehingga lima tahun.

Sewaktu Boy George pertama kali membuat pendedahan secara terbuka tentang orientasi seksnya dalam biografinya Take It Like A Man, pada tahun 1995, Marilyn masih belum berani memberitahu umum tentang hubungan songsang dia dan Gavin. Gavin pada waktu itu juga menafikan dia seorang gay.

"Saya merasakan Gavin seorang yang hipokrit apabila menafikan hubungan kami dulu. Kami masing-masing tahu apakah bentuk hubungan kami sebenarnya," kata Marilyn.

/// kosmo ///

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.