Nuffnang

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

sumber :-

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Gambar Lisa Surihani semasa kecil

Posted: 06 Nov 2010 11:52 PM PDT

lisa surihani semasa kecil

Lisa Surihani yang juga pelakon wanita paling popular di Malaysia ternyata memang comel semasa dia kecil.. Tiada siapa yang sangka budak bercermin mata besar ni bakal bergelar artis popular bila dah besar nanti.. Kalau sekarang ni Lisa Surihani bercermin mata besar macam tu.. Mesti muka dia saling tak tumpah seperti muka mak dia masa muda-muda dulu kan… Apa-apa pun, Buat peminat Lisa Surihani jom kita layan Gambar Lisa Surihani semasa dia kecil ni…

lisa surihani dan ibu semasa kecil

lisa surihani sambut birthday masa kecil

lisa surihani masa kecil sambut birthday


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Gambar Nurul Elfira Loy semasa kecil

Posted: 06 Nov 2010 11:37 PM PDT

nurul elfira loy semasa kecil

Nurul Elfira Loy yang juga Pelakon remaja yang semakin popular ni sememangnya comel semasa dia kecil.. Semasa kami terima gambar ni, tertanya-tanya juga MyGosip, siapakah budak yang comel ala-ala rocker ni?.. Nak kata Nurul Elfira Loy, mana pula tahi lalat dibawah mata dia? mungkin masa ni lalat belum berak lagi kot.. hehehehe.. Apa-apa pun jom kita layan Gambar Nurul Elfira Loy semasa dia kecil ni…

nurul elfira loy masa kecil


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan