Adsense

Ahad, 7 November 2010

Media Malaya - Entertainment News, Celebrity Gossip, Celebrity News

Media Malaya - Entertainment News, Celebrity Gossip, Celebrity News


Secawan Kopi dan Milo | Gosip Artis Malaysia Terkini, Gambar Artis Malaysia Sensasi

Posted:

Ni nak habaq mai sket cerite pasal Nabil yang kantoi bangang dengan bekas girlfriend dia, Irma Hasmie dekat Kondo miliknya di Changkat View, Jalan Dutamas, last week. Pelik kami tengok Nabil ni, muka tak seberapa, pelajaran entah ke mana. Sudah berjaya dan popular, daratan dilupakan sudah. Dah dapat yang cantik, nak lagi yang cantik dan bergetah.

Hari ni statement Nabil dalam newspaper confirm bangang gile. Ibarat orang buduh cuba sembunyikan taik tengah jalan yang die berak, tapi orang dah perhatikan dari jauh. Nabil seboleh-boleh nafikan bahawa gadis kebret yang kantoi bersamanye di Kondo RM300 ribunya itu bukan Uqasha, gadis comel yang sekarang dikatakan rapat dengannya. Itu bukan masalahnye, Nabil tetap sudah berlaku curang tak kire-lah kalau tu bukan Uqasha pun. Stupid Idiot.

Paling raja lawak, apabila last week Nabil cakap die dengan Irma Hasmie masih lagi bergelar pasangan kekasih sedangkan Irma sudah umumkan hubungan mereka sudah putus. Tapi hari ni, boleh pulak keluar statement cakap die kenal dengan Uqasha apabila berpisah dengan Irma SEBULAN yang lalu. SEBULAN yang lalu beb. Kau ni ape Nabil, kami rasa kalau kami jumpe ular dengan kau, konfirm kami bunuh kepala otak Nabil dulu.

Dan satu lagi cerita, apabila dikatakan Nabil bercuti di Phuket kebetulan pula Uqasha bercuti disitu bersama keluarga-nya. Wow! What a coincident bro. Orang kalau kemaluan dah gatal, ape-ape aje boleh buat plan untuk memusnahkan diri sendiri. Dan pastinya satu hari akan musnah, liht sahaja sekarang, kemusnahan pada karier-nye berlaku sedikit demi sedikit.

Well bro, you deserved it. No wonder sebelum ni kemalangan superbike. Penat kami sebagai peminat bersimpati, tapi tak sangka perangai macam haram. Sepatutnye Nabil patut mati sekali mase kemalangan tu.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.