Nuffnang

Celebrity News

sumber :-

Celebrity News


Gambar lawak : Si Jantan Kaki Mabuk Mati Terlebih Minum Arak ...

Posted: 07 Nov 2010 07:14 AM PST

Bertuahnya punya jantan, anak sapa lah ni kesian ibubapa dia lahirkan akhirnya mati sebab minum arak di tengah jalan. Dah la mati sambil hisap rokok dekat tepi jalan...nak tau sape click baca lagi.. 





Apa kata anda :) 

Cerita Lawak : Budak Sekolah Yang Pelupa

Posted: 07 Nov 2010 07:08 AM PST


Pada satu pagi ada seorang murid yang sangat pelupa (Ajoi) semasa darjah satu,
Bapak Ajoi: Ajoi dah siap nak g sekolah? Jom abah hantar
Ajoi : Dah siap bah, jomla (sambil naik motor abahnya)
Bapak Ajoi: La beg maner?

Ajoi : (Tepuk dahi) Alamak terlupalah bah!

Keesokan harinya

Bapak Ajoi: Ajoi dah siap belum?
Ajoi : Dah bah..jom .. (sambil naik motor abahnya)
Bapak Ajoi : Uniform tak pakai?
Ajoi : (Tepuk dahi) Alamak terlupalah bah!
Keesokan harinya lagi
Ajoi : Bah, jomla hantar Ajoi ke sekolah(sambil mengejut bapanya yang sedang tidur)
Ajoi: Uniform dah pakai, beg dah ada, pencel box dan ada,pensil dah ada, pemadam pun ada nih!
Bapak Ajoi: (Sambil tepuk dahi Ajoi) Hari ni kan hari sabtu, mana ko sekolah!

Penyokong Fanatik Tunjuk Simbol Lucah !!

Posted: 07 Nov 2010 06:46 AM PST

Iskkk iskkk boleh tahan juga penyokong fanatik ni, manalah dia belajar benda tak berfaedah ni. Janganlah perbuatan ini diikuti oleh anak-anak kita di Malaysia khasnya.

( Gambar ) Baju Pengantung Anak Zaman Moden

Posted: 07 Nov 2010 04:18 AM PST

Ada juga baju macam ni :) kesian anak tu...tapi ada baiknya sebab sekarang ni macam-macam cerita mengenai anak-anak. Apa pandangan anda mengenai baju  pengantung ni ?








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan