Adsense

Isnin, 11 Jun 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Foto Klasik Liyana Jasmay, Anda Mahu Lihat?

Posted: 11 Jun 2012 11:03 PM PDT

Kepada peminat-peminat Liyana Jasmay diluar sana, pasti ada yang masih belum pernah melihat muka Liyana Jasmay ketika dia masih remaja kan?

Sudah berumur 24 tahun, Liyana yang kini sudah pun bertunang sebenarnya hanyalah seorang remaja yang tidaklah secomel yang kita lihat sekarang. Ups, jangan marah. Beberapa keping foto lama Liyana Jasmay bakal juga menunjukkan yang Liyana pernah menjadi wajah untuk produk kordial air F&N.

Jom tengok!

Sumber : myartis

Osman Kering Masih Hidup, Kritikal Di ICU

Posted: 11 Jun 2012 10:13 PM PDT

Menurut laporan mStar Online semalam, pelakon veteran, Osman Kering disahkan kritikal oleh anak keduanya, Mohd Al Amin dan kini dia sedang dirawat di Hospital Universiti Kebangsaan Malaya.

Sebelum itu, tersebar khabar angin mengatakan bahawa Osman Kering sudah meninggal dunia kerana seorang jiran yang datang membantu telah mengesahkan bahawa denyutan nadi Osman telah berhenti. Namun selepas diperiksa sekali lagi, mereka mendapati nadi Osman Kering masih ada tetapi berdenyut lemah.

"Selepas adik periksa nadi ayah, dia memberitahu ayah masih hidup tetapi nadinya lemah dan kami bergegas membawanya ke hospital." – Nur Ain, anak perempuan Osman Kering.

Untuk pengetahuan, Osman Kering menghidap penyakit batuk kering sejak akhir-akhir ini dan selalu mengalami sesak nafas.

Sumber : mStar Online