Adsense

Isnin, 11 Jun 2012

Celebrity News

Celebrity News


Berita Sedih : OSMAN KERING MENINGGAL DUNIA AL-FATIHAH UNTUK ARWAH

Posted: 11 Jun 2012 09:08 AM PDT

Saudara Osman Kering yang merupakan pelawak yang terkenal di Malaysia kini sudah meninggal dunia, pada pukul 7.00 malam tadi akibat sakit batuk kering. Jenazah arwah sekarang berada di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia.

Arwah yang dikenali nama sebenar Osman Kassim ini berasal dari Bachok, Kelantan dan mula bergiat dalam dunia seni hiburan pada tahun 1980-an. Semoga roh arwah dicucuri rahmat oleh Allah dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. AL-FATIHAH.


Tetapi ZoOM baru terbaca Twitter seseorang artis yang mengatakan Osman Kering belum meninggal dunia tetapi masih dalam keadaa kritikal. Tetapi jika betul marilah kita sama-sama sedekahkan untuk arwah.
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gossip Panas : Neelofa akan saman Anzalna di mahkamah?

Posted: 11 Jun 2012 01:22 AM PDT

Hujung minggu lalu menerusi sisipan hiburan Berita Harian, Anzalna Nasir tampil berani mengeluarkan kenyataan penuh kontroversi terhadap Neelofa.

Dalam temubual tersebut, Anzalna Nasir mendakwa yang Neelofa mempunyai niat jahat dan busuk hati semenjak mereka sama sama berada dalam persaingan Dewi Remaja 2010.

"Walaupun tidak menang sebarang tempat dalam pertandingan itu, hanya menjadi finalis, Lofa tetap tidak berpuas hati dengan saya. Menerusi laman social Facebook milik keluarganya, Lofa menghina keluarga saya dengan perkataan tak elok"

"Semua pengikut saya di FB tahu Lofa menghina keluarga saya. Lofa juga mewujudkan satu akaun "Kami Benci Anzalna". Selain itu, saya turut menerima ugutan daripadanya sekiranya saya memenangi pertandingan Dewi Remaja"

Neelofa dalam kenyataan balas menerusi Twitter berkata tindakan Anzalna Nasir memberikan kenyataan kepada surat khabar merupakan tindakan untuk menfitnah diri dan keluarga.
"Nothing in this dunya is in our hands, that Allah cannot take from us and so jgn fikir memfitnah dan menjatuhkan org lain dlm suratkhabar dalah sebaik baik jalan penyelesaian. I know where I stand and as for the TRUTH I will do it the official way," ujar Neelofa melalui Twitter.



ZoOM : Wow...gadis cantik di Malaysia kini sedang menyiapkan senjata Nuklear masing-masing. Macam-macam dunia artis kita sekarang ni. Malas nak komen sebab tak tau siapa betul dan siapa yang salah.
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Artis : Syafie Naswip Terima Tujuh Suntikan Digigit Obor-Obor

Posted: 11 Jun 2012 12:49 AM PDT

Pelakon remaja, Syafie Naswip, menerima nasib malang kerana digigit obor-obor ketika sedang mandi di Pantai Batu Empat, Pantai Port Dickson, Negeri Sembilan selepas tamat penggambaran drama bersiri Miscinta Rabu lalu.

Syafie, 20, ketika dihubungi mStar Online pada Isnin berkata, akibat kejadian itu dia terpaksa menerima tujuh suntikan selepas mendapatkan rawatan di Hospital Port Dickson, selama dua jam bagi mengurangkan bisa dalam badan.

"Semasa kejadian saya dan beberapa krew drama Miscinta telah mandi di pantai itu bagi meraikan tamat penggambaran drama tersebut yang telah selesai kira-kira pukul 6.45 petang pada hari berkenaan.

"Bagaimanapun setelah hampir 10 ke 15 minit saya mandi tiba-tiba lengan sebelah kanan saya telah disengat oleh obor-obor sehingga menyebabkan rasa sakit seperti terkena renjatan elektrik. Krew lain yang mandi tidak mengalami gigitan tersebut," ujarnya.

Tambah Syafie, walaupun doktor mengesahkan kecederaannya itu tidak serius, kesakitan akibat bisa obor-obor itu masih dapat dirasainya walaupun telah diberi tujuh suntikan.

Dalam pada itu, Syafie berkata, dia juga telah membuat pemeriksaan susulan di sebuah hospital di Kuala Lumpur dan keadaannya sudah beransur pulih.

"Alhamdulillahlah doktor memberitahu keadaan saya semakin pulih namun diarahkan berehat dengan secukupnya. Sepanjang minggu lalu badan saya terasa begitu lemah," katanya.

Sumber : Mstar Online

ZoOM : Nasib baik masa ZoOM pergi PD tak kena sengat Obor-obor..lepas ni kalau pergi mandi laut kena hati-hati sikit.
 
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!