Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Gambar Perkahwinan Azza dan Watie Elite

Posted: 02 May 2012 07:56 AM PDT


watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite7
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite


Majlis resepsi yang diadakan di kediaman Setiausaha Akhbar Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Ruhaidini Abd Kadir. Watie dan Azza dengan Azlan Zulaily teruja dapat bersanding bersama-sama.

Pada majlis tersebut, turut hadir bagi memeriahkan majlis adalah kerabat diraja Pahang iaitu Datuk Tengku Kamaruzaman. Manakala artis yang turut hadir adalah Mawi dan isteri, Ekin, Haiza, Maya, Zain Saidin, Sasha (Elite) dan Zila Bakarin.
watie elite azza elite

Kes Cerai Rita-Aidil tangguh kerana Rita tidak bersetuju

Posted: 02 May 2012 07:38 AM PDT

Pagi tadi telah berlangsungnya prosiding sebutan kes lafaz cerai pelakon popular, Rita Rudaini Mokhtar dengan pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan Abd Razak di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang. Walau bagaimanapun, kes tersebut terpaksa ditangguhkan pada 16 Mei depan atas sebab tidak mendapat persetujuan dari pihak Rita.

"Allah dah tetapkan perkara ini cuma saya nak tahu atas sebab apa dia menuntut penceraian ini. Jika betul dia nak bercerai, kenapa tunggu sampai empat bulan. Sebenarnya hati saya dah kebas dan lali kerana sebelum ini pun perkara ini pernah berlaku, namun siapa tak nak perkahwinan mereka kekal, siapa yang nak kan penceraian. Saya sayangkan perkahwinan dan anak-anak saya," ujar Rita ketika ditemui sejurus selesai prosiding tamat.

"Ini kali ketiga dia keluar rumah. Sepatutnya saya yang perempuan lari balik rumah emak, tapi ini dia. Dulu masa awal-awal kahwin kami susah dan kena macam-macam, kenapa boleh berbincang, tapi bila nak cerai, kena lari-lari. Buat apa saya nak nasihat dia dan nak atur hidup dia. Bagi saya dia ada akal, dah besar dan dah ada dua anak, jadi sepatutnya dia lebih matang.

"Jika benda ini tak ada campur tangan, ia tak akan jadi macam ini. Sebelum dia keluar, dia terkantoi dengan saya apabila beritahu kakak sulungnya telah mengatur rumahtangga dia. Dulu masa nak terima dia, dia dah janji dan sumpah depan saya serta ibu yang dia tak akan bagi lagi keluarga masuk campur. Sebagai suami, dia perlu bertanggungjawab dan kena selesaikan masalah dalam rumah. Bagi saya, dia tak ada pendirian tetap, itu yang buat saya kecil hati.

"Apa-apapun, daya harap benda ini berjalan dengan lancar. Apa saja keputusan, saya terima dengan redha. Cuma saya ingin tegaskan, apa saja berlaku, saya akan tetap 'fight' untuk anak-anak," ujar Rita yang ditemani ahli keluarganya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan