Adsense

Selasa, 15 Mei 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Isteri Jimmy Shanley Pernah Ditampar Ibu Sendiri

Posted: 15 May 2012 12:56 AM PDT

Isteri Jimmy Shanley Pernah Ditampar Ibu Sendiri
Jimmy Shanley semalam telah memberi tahu Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam yang isterinya, Nursuhaila Eliani pernah ditampar ibu sendiri pada 1 Oktober tahun lalu kerana tidak tahan dengan sikap dan perangai anaknya itu.. Selepas kejadian itu, Ibu mertuanya lari dari rumah dan menghubungi Jimmy untuk menumpang bermalam dirumahnya..

"Ibu mentua hubungi saya untuk tumpang bermalam kerana tidak ada tempat lain untuk pergi,"

Pada 4 Oktober tahun lalu, Ibu mertua Jimmy Shanley memberitahu yang isterinya mahu berjumpa dengannya untuk meminta maaf dan meminta cerai darinya serta memujuk ibunya pulang ke rumah..

"Menurut ibu mentua, isteri nak jumpa saya untuk minta cerai dan memujuk ibunya pulang ke rumah.

"Pada 4 Oktober 2011, isteri datang ke rumah saya meminta maaf dan minta cerai serta tidak mahu kes ini berpanjangan," (MyMetro)

Walau bagaimanapun Jimmy hanya mendengar sahaja penjelasan Nursuhaila itu.. Pada prosiding semalam juga Jimmy Shanley memberitahu yang tiada benda milik Nursuhaila yang diambilnya kecuali kereta pemberian ibu bapa Nursuhaila untuk pergi kerja ketika merujuk kepada sms yang dihantar Nursuhaila yang berbunyi "Bagi balik harta benda I dan tinggalkan I".

Perbicaraan di hadapan Hakim Syarie, Saharuddin Selamat bersambung 19 Julai 2012.

Remy Ishak terima 5 jahitan akibat cedera tertusuk senapang

Posted: 14 May 2012 02:06 PM PDT

Remy Ishak cedera di tembak
Pelakon Remy Ishak dikatakan cedera di kepala apabila dia secara tidak sengaja di tusuk oleh Beto Khusyairy ketika sedang berlakon adengan kejar mengejar di dalam filem Bravo 5 di Tapah, Perak baru-baru ini… Akibat tusukan hujung senapang di kepala itu Remy Ishak telah menerima 5 jahitan di dahi bagi menutup luka berkenaan..

"Perkara sudah hendak jadi, saya tidak salahkan sesiapa pun. Kami pun tidak sangka ia berlaku kerana ketika sesi latihan, semuanya berjalan dengan lancar.

"Ia berlaku kerana kesilapan pengaturan masa di mana, muncung senapang Beto telah tercucuk ke arah dahi saya secara tidak sengaja,"

Walau bagaimanapun Remy Ishak dilaporkan selamat dan berada di dalam keadaan baik setelah mendapat rawatan pada hari sabtu yang lalu…

Remy Ishak terima 5 jahitan