Nuffnang

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

sumber :-

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Trailer KL Gangster Bikin Abang Long Panas

Posted: 15 Apr 2011 10:32 PM PDT

Luu sapaa waaa sapaaa? Hohoho.. Nampak sangat Mat Kepoh tak boleh blah nak jadi gangster and mafia ni. Tapi kalau tengok daripada trailer ni memang gempak la.

Nampaknya memang industri perfileman negara kita makin berkembang. Tengok dah macam-macam adegan diorang pandai buat. Tak sabar nak tunggu KL Gangster ni keluar dekat panggung wayang.

Syabas Skop Production!

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Nora Danish Peluk Erat Shaheizy Sam

Posted: 15 Apr 2011 10:26 PM PDT

sam nora danish

Perggghhhh!! Allaakk amik gambar macam ni plaakkk? Allllaaakk!! Hahaha.. Ada gaya macam Nabil bakal juara Maharaja Lawak tak? Hehehe.. Memang Mat Kepoh tak puas hati tengok gambar Nora Danish peluk Sam ni.

Kalau yang perempuan pulak mesti korang tak puas hati dan jeles bila Shaheizy Sam peluk Nora Danish macam ni kan. Korang pun nak gak kan? Hohoho!

sam nora danish

Mat Kepoh ada baca magazine baru-baru ni, siapa yang kahwin dengan dia nanti kalau boleh dia nak bagi hantaran berjumlah RM1 juta. Banyak gilaa tuuu..

Tapi apa salahnyaa kalau dah sayangkan.. Dan apa salahnya juga kalau orang tu Nora Danish kan?Ngeeee…

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan