Adsense

Khamis, 28 April 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Anak Arwah Faizal Yusof Bersama Nira

Posted: 28 Apr 2011 09:20 AM PDT




Alhamdulillah dan tahniah, tetapi jika arwah masih ada sudah pasti beliaulah orang yang paling gembira disaat menyambut kelahiran anak arwah bersama Nira ( Isteri Arwah Faizal ) yang diberi nama MUHAMMAD RAQQIM FYZAL BIN MOHD FAIZAL. 


Jika sebentar tadi Maizawati bekas isteri Ustaz Akhil selamat melahirkan anak kini kisah anak arwah Yusof yang selamat melahirkan pada 23 April lalu, cerita dan gambar anak arwah diambil daripada Facebook.


Dan yang paling mengembirakan hubungan yang rapat diantara Nira dan Nana  walaupun sebelum ini ada jaring dan tembok yang memisahkan mereka kerana pernah bersama dengan arwah. Dan berikut ZOOM upload gambar kemesraan Nana dan Nira bersama.





Nira bersama Nana

Gambar Sebelum bersalin kot.
Gambar kenangan arwah bersama Nira 



ZoOM : APa KOmen Anda ? Comelkan anak arwah..?


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Pengasas Reena Kosmetik Berkahwin

Posted: 28 Apr 2011 08:50 AM PDT

Bagi pihak admin ZoOMartis dan pembaca di ZoOMartis DOt Net @ Facebook ingin mengucapkan tahniah kepada pasangan pengasas Reenas kosmetik iaitu Datuk Siti Aminah Ramli dan Wan Azwan Shah Datuk Seri Haji Wan Zaki.

HUh....Datuk dan anak Datuk, sama cantik sama padan bagaikan pinang dibelah dua...Semoga bahagia sehingga ke akhir hayat. Gossipnya....pandangan ikhlas beliau lebih cantik jika kenakan tudung ( Rujuk gambar bertudung dibawah @ search google )

Lagi gambar perkahwinan beliau :
Tetamu VIP yang hadir


Cantik dan ayu memakai tudung



Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Gambar Anak Maizawati | Maizawati Selamat Melahirkan Anak Lelaki

Posted: 28 Apr 2011 08:36 AM PDT

Alhamdulillah Maizawati Zainal selamat melahirkan anak lelaki yang diberi nama Qhabel Izz Qhushairy secara normal di Hospital Kuala Lumpur semalam dan menurut info berat Qhabel seberat 2.86 kilogram.

Sudah pasti orang yang paling gembira adalah suami beliau iaitu Mohd Yassin kerana Qhabel adalah anak pertama beliau dengan Maizawati. Dan untuk pengetahuan anda Qhabel adalah anak ketujuh Maizawati, 4 daripadanya hasil perkahwinan dengan Ustaz Akhil kita yang kini sah menjadi suami Waheeda serta 2 lagi ketika perkahwinan dengan suami beliau yang berasal daripada Kelantan.

ZOOM : Tahniah sekali lagi, dah semoga Qhabel akan menjadi anak yang soleh dan taat kepada ibubapa. Apa Pula komen anda ?

NOtes :


1. Click 2x --> http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=230411125059251

2. Login Facebook
3. Isi secret words
4.VOTE
5. FInish
6. Kalau Free Share lah dengan kawan2...TQ

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Bob Lokman Tinggalkan Dunia Lakonan Dan Hiburan

Posted: 28 Apr 2011 08:22 AM PDT

Bob atau nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman akan meninggalkan dunia hiburan kita kerana sudah tidak mempercayai dunia hiburan yang dianggap penuh dengan 1001 cerita disebaliknya. Memang tidak dinafikan tapi bagi ZoOM tidak semua yang terlibat dalam industri kita mempunyai perangai yang sama.
Kemuncaknya pelawak dan pelakon kita ini akan meninggalkan dunia glamour yang selama ini diceburinya selama bertahun-tahun lamanya. Suka duka dalam industri hiburan sudah pasti akan menjadi ingatan dan sebutan lidah beliau selagi berada dimuka bumi ini. 
Memang sedih sebab kita kehilangan seorang lagi pelawak dan pelakon yang berbakat dalam dunia hiburan kita.Dan berikut jawapan beliau ketika ditanya oleh wartawan :
"Saya membuat keputusan untuk bersara kerana mendapati selama berkecimpung dalam dunia seni, banyak perkara yang tidak elok berlaku dalam bidang itu.
"Lagipun saya merasakan sekarang tibalah masanya untuk saya beralih menjadi seorang pendakwah," katanya kepada mStar Online, di sini, Rabu.
ZoOM : Apa Komen Anda Mengenai Topic Ini ?


1. Click 2x --> http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=230411125059251
2. Login Facebook
3. Isi secret words
4.VOTE
5. FInish
6. Kalau Free Share lah dengan kawan2...TQ

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Gambar Bakal Isteri Zed Zaidi Di Facebook

Posted: 27 Apr 2011 09:04 PM PDT

Letihnya cari gambar bakal isteri Zed Zaidi yakni Natalia Mustafa Kamal, namun penat lelah menekan keyboard dan mouse akhirnya berbaloi kerana berjaya menemui gambar yang dikatakan sebagai Natalia. Berkemungkinan benar kerana pose Zed dan gadis ini pun seperti pasangan kekasih. Namun kesahihannya belum dapat dipastikan sehinggalah terdapat maklumat yang bernas dan tepat.

Apa-apa pun layan je la gambar Natalia ( belum dapat dipastikan ) untuk tatapan anda :



ZoOM : Apa Komen Anda...Jangan Baca je Komen la sekali yer...
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!