Adsense

Isnin, 21 Mac 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Rain Selebriti Korea, Live 2011 Malaysia Grand Prix F1 Concert.

Posted: 21 Mar 2011 08:22 PM PDT

Yeah, it's Rain. Definitely not musim tengkujuh. Sempena acara terbesar Formula 1 (F1), Petronas Malaysia Grand Prix 2011, pihak penganjur akan membawa selebriti Korea kegilaan ramai, pelakon drama Full House datang ke Malaysia untuk konsert secara Live!

Konsert Rain yang berlangsung pada 10 April akan dibuka secara percuma untuk semua pemegang tiket Grandstand, tetapi pemilik tiket Hillstand perlu menambah RM138 untuk menonton persembahan superstar Rain.

Menurut Razlan, pengarah acara Petronas Malaysian Grand Prix ini berkata, "tiada tiket yang akan dijual semata-mata untuk konsert." Ini bermaksud, anda perlu membeli tiket perlumbaan F1, baru boleh mendapat akses ke konsert Rain.

Tiket C2 cuma berharga RM120, memberikan pemandangan terbaik di bahagian selatan, dimana anda boleh lihat dengan jelas kereta-kereta F1 mengambil selekoh. Manakala, tempat duduk di kawasan Hillstand – K1, C1  dan C3 cuma berharga RM60, dan merupakan tiket F1 termurah kalau dibanding dengan litar-litar F1 di seluruh dunia.

Untuk keterangan lanjut mengenai tiket, halakan kursor anda ke Sepang Circuit. Sebelum itu, layankan music video Sad Tango – Rain selepas ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Sein & Nana Rujuk Semula, Buat Kenduri Kesyukuran.

Posted: 21 Mar 2011 07:32 PM PDT

Pertama kali Ai dapat tahu yang Sein & Nana akan rujuk semula, Ai sangat happy. Memang jarang sekali Ai dengar pasangan bercerai dapat berbaik semula, tapi tidak pada Sein & Nana. Dan, Sein & Nana akan mengadakan kenduri kesyukuran selepas mereka kembali bergelar suami isteri.

Bukan senang sebenarnya nak hidup single selepas bertahun-tahun hidup bersama. Ai dapat tahu yang kehidupan Nana agak terumbang-ambing sepanjang tempoh 3 bulan bergelar janda. Sein pun lebih kurang macam itu juga. Pada Ai, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Setelah menyedari yang mereka sebenarnya memerlukan satu sama lain, akhirnya keputusan untuk merujuk dibuat.

Kadang-kadang, Ai terbaca juga pasangan selebriti yang bercerai sampai tarik muka, anak-anak jadi pula yang jadi mangsa. Sepatutnya, mereka kena ikut jejak langkah Sein & Nana yang bersikap matang, mendahulukan nasib & perasaan anak-anak. Ini tidak, Ai tengok pasangan selebriti itu tidak kisah langsung dengan perasaan anak-anak. Bekas suami sibuk berkepit dengan tunang, yang bekas isteri pula syok angau dengan pelakon lelaki muda. Sesuai sangat dua-dua!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.