Adsense

Isnin, 21 Mac 2011

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Seksi Fasha Sandha Berbikini

Posted: 21 Mar 2011 02:06 AM PDT

Gambar Seksi Fasha Sandha Berbikini

Koleksi Pelakon Fasha Sandha penuh dengan kontroversi apabila gambarnya memakai bikini ketika bercuti di Bali, Indonesia sempena sambutan tahun baru tersebar di Internet. Walaubagaimanapun, pelakon ini tetap disukai ramai.

Gambar Seksi Fasha  Sandha Berbikini
Gambar Seksi Fasha  Sandha Berbikini
Gambar Seksi Fasha  Sandha Berbikini

Ha kepada mereka yang nak SANGAT TENGOK gambar yang lebih menarik dan dare leh join fan fasha sadha.. klik pautan berikut FAN PAGE FASHA SANDHA

Facebook Ditutup 15 Mac 2011?

Posted: 21 Mar 2011 01:37 AM PDT

Facebook Ditutup
Apa kes Facebook ditutup pada 15 Mac 2011? Now what! sekarang dah 21 Mac 2011, nothing happen, Kenyataan ini juga pernah diwar warkan di satu blog popular iaitu Coffetoday.com

Facebook akan ditutup pada 15 Mac 2011, berita ni disahkan oleh pengasas Facebook, Mark Zuckerberg melalui teks ucapan yang disampaikan oleh Avrat Humarthi, Naib Presiden Unit Hal Ehwal Teknikal Facebook. Mark Zuckerberg dilanda tekanan kerana menguruskan Facebook sedangkan Facebook bermula hanyalah sebagai hobinya saja di masa lapang. Penutupan Facebook pada 15 Mac 2011 kini disahkan benar, blog pihak Faceboook masih belum mengeluarkan apa-apa kenyataan rasmi kepada 500 juta pengguna Facebook, setakat ni yang ada cuma kenyataan yang dikeluarkan oleh Avrat Humarthi saja. Sila backup segala gambar-gambar Anda yang ada di Facebook Anda sebelum kita memasuki bulan Mac 2011. Setelah Facebook ditutup, kami menjangkakan berbillion pengguna Facebook akan beralih semula kepada MySpace dan Friendster.


Facebook Tidak Akan ditutup pada 15 Mac 2011 ini! Itu Kenyataannya. Khabar angin ataupun rumours bahawa Facebook akan Di tutup pada 15 Mac 2011 yang dah berlegar di Internet sejak beberapa hari lepas ini hanyalah berita palsu yang ditimbulkan oleh Weeksly World New yang sememangnya dah biasa menimbulkan berita-berita palsu sebelum ini.

Facebook Ditutup

Hurayyyy!!! Apa apa pun semoga kita akan kekal leka dengan facebook. Hahahahhahaha!!

Majlis Perkahwinan Kris Dayanti dan Raul Lemos Bernikah

Posted: 21 Mar 2011 12:41 AM PDT


Tahniah diucapkan, setelah mengharungi dengan pelbagai kontroversi suatu ketika dahulu bersama Raul Lemos, kita sudah menjadi kenyataan.

Akad nikah Krisdayanti dan Raul disaksikan oleh kedua orang tua Krisdayanti, Trenggono (ayah) dan Widadiningsih (ibu). Krisdayanti sempat menangis di saat dia hendak meminta izin untuk menikah dengan Raul.

Mata Krisdayanti (KD) kelihatan berkaca-kaca, dan beliau sempat mengusapkan sapu tangan di kedua-dua matanya selama beberapa kali. Ibu Krisdayanti, Widadiningsih juga sedih dan turut menangis.



Semoga perkahwinan Kris Dayantik kali ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Pertunangan Danny X-factor & Saidatul Fazlin Zakaria

Posted: 21 Mar 2011 12:27 AM PDT

pertunangan Danny X-factor & Saidatul Fazlin Zakaria
Keserasian dimiliki seperti sudah bertahun berhubungan biarpun tidak sampai tiga bulan perkenalan menjadi faktor pelakon, pengacara dan penyanyi, Danny X-Factor, mengikat tali pertunangan dengan gadis pilihannya, Saidatul Fazlin Zakaria, 25, yang bertugas sebagai pramugari syarikat penerbangan Air Asia.

Majlis selamat dilangsungkan di rumah Saidatul Fazlin di Kampung Tersusun, Tronoh Mines, dekat sini, petang semalam.
Kedua-dua bakal pengantin yang segak dan anggun mengenakan busana tradisional berwarna perak bercampur kelabu, bertukar-tukar hantaran lima berbalas tujuh dulang.

Majlis pertunangan dibuat secara tertutup dan hanya dihadiri ahli keluarga kedua-dua pihak serta rakan dan kenalan terdekat.

Danny atau nama sebenarnya Mohd Khardanie Anwar, 31, yang berasal dari Kelantan ketika ditemui, berkata walaupun usia perkenalan mereka belum sampai tiga bulan, hubungan Saidatul Fazlin atau lebih manja dengan panggilan Lin, dengan dirinya begitu rapat.


Pertunangan Danny X-factor & Saidatul Fazlin Zakaria

"Gerak hati dan naluri saya kuat mengatakan bahawa Lin adalah jodoh yang dicari selama ini. Tanpa berlengah-lengah, saya melamarnya sebelum memaklumkan hasrat saya kepada keluarga saya untuk terus mengikat pertunangan," katanya.

Danny berkata, mereka sepakat untuk mengikat tali pertunangan selama enam bulan dan mahu terus menaiki jinjang pelamin selepas Aidilfitri ini

Sekarang pertunangan pun dah selesai, bila agaknya tarikh perkahwinan akan diwar warkan.

Zizan melawak guna nama bapa Azril Nawawi

Posted: 20 Mar 2011 08:47 PM PDT

Ini merupakan kisah Zizan telah membuat suatu lawak yang mempersendakan nama ayah kepada Paknil (Aznil Nawawi). Ungkapan lawak zizan tersebut adalah "Aznil Haji Nawawa". Oleh itu, Paknil dikatakan telah bengang dengan lawak tersebut di Twitternya.

Mari kita lihat apakah yang telah di perkatakan di twitter Zizan hingga mencetuskan berang kepada Aznil Nawawi.


Zizan melawak guna nama bapa Azril Nawawi
Zizan melawak guna nama bapa Azril Nawawi
Zizan melawak guna nama bapa Azril Nawawi
Zizan melawak guna nama bapa Azril Nawawi
Zizan melawak guna nama bapa Azril Nawawi


Walaubagaimana pun Zizan sebagai Artis telah memohon maaf kepada Aznil Haji Nawawi, Sikap Zizan Raja Lawak begitu professional kerana mengaku dengan kesilapan yang telah dibuatnya, GAM berharap ramai artis artis diluar sana dapat mengikuti contoh Zizan Raja Lawak ini.

zizan minta maaf kepada aznil nawawi

Harap jangan lah diulangi lagi yea..

Sah Qi Razali dan Yuna Bercinta

Posted: 20 Mar 2011 07:58 PM PDT

Memang sah dan confrim bahawa Qi Razali dan Yuna Bercinta, apa yang lebih mengesahkan apabila Qi Razali membuat kenyattaan di status facebook " Qi Razali in relationship with Yuna Zaraai. Huh status yang memang berani dari Qi Razali, Harap jgn syok sendiri udah lah yea..

Meh lihat gambar dibawah sebagai bukti bahawa mereka bercinta

Sah Qi Razali dan Yuna Bercinta

Gambar Seksi Miera Liyana Mohon Maaf

Posted: 20 Mar 2011 07:37 PM PDT

Gambar Seksi Miera Liyana

kontroversi panaz Miera Liyana, seorang pelakon gadis remaja baru yang berpakaian sangat seksi dan hampir menampakan buah dada nya yg comel di Malam Gala ABP Rafflesia, Miera Liyana telah pun memohon maaf kepada umum berkaitan isu terbabit

Berikut merupakan kenyataan yg dipetik oleh Miera Liyana sebagai memohon maaf


Gambar Seksi Miera Liyana

" Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama. "

Pastinya selepas ini Miera Liyana akan meletup macam pisang goreng panaz di waktu petang.