Adsense

Selasa, 15 Mac 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Megan Fox dan model lelaki bogel

Posted: 14 Mar 2011 05:30 PM PDT

h3>

hi 03.1 Megan Fox dan model lelaki bogel

MEGAN FOX


MEGAN FOX dengan rasminya baru sahaja dipilih sebagai wajah jenama mewah Armani Code. Tugas pertamanya, Fox harus menjalani sesi pemotretan dengan seorang model lelaki. Apa yang membuat sesi tersebut menjadi luar biasa adalah model lelaki itu telanjang!

Dalam iklan yang akan dikeluarkan bulan ini, Fox juga tampil dengan penampilan yang menggiurkan – berambut pendek fesyen bob yang menampakkan wajahnya lebih segar.

Dalam foto pertama, Fox mengenakan gaun hitam yang memperlihatkan tatu pada bahagian belakang badannya sementara model lelaki mengenakan tuksedo, dengan latar belakang lampu kota.

Yang unik, dalam foto kedua, masih dengan rambut pendeknya, Fox membelakangi kamera dan menunjukkan bahagian belakangnya, menghadap model lelaki itu yang dalam keadaan berbogel.

Ini bukanlah kali pertama bintang Transformer itu menjalin kerjasama dengan jenama tersebut. Sebaliknya dia pernah menjalankan kempen fesyen bersama Giorgio Armani untuk Emporio Armani Underwear dan Armani Jeans, menggantikan Victoria Beckham.

/// kosmo ///

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.