Adsense

Ahad, 20 Mac 2011

Celebrity News

Celebrity News


Facebook News : Beware Facebook Spam !!!!

Posted: 20 Mar 2011 03:15 AM PDT


Kepada pembaca ZoOMartis dan Facebook berhati-hati dengan SPAM yang kini berleluasa di Facebook, modus operandi mereka ialah dengan mengggunakan ID user Facebook dan menghantar spam berbentuk msg.

JIka anda menerima msg SPAM seperti gambar di atas sila abaikan @ CLOSED..


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Update : Lagi Gambar Seksi Miera Leyana !!?

Posted: 19 Mar 2011 09:59 PM PDT

Malas nak komen...sebab dikala cuaca mendung ni ZoOm berjalan-jalan di dalam internet ini mencari kenapakah gossip gambar seksi Miera Leyana menjadi Top 10 Search Google..

Adakah kerana gambar ini yang ZoOM jumpa daripada blog Budiey !!?

Nak tgk gambar tu Click je lah Read More/Baca Lagi ..kat bawah..malas nak letak kat depan..








Apa kata anda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Panas : Gambar seksi Miera Leyana di majlis makan malam Rafflesia dan Mandalay

Posted: 19 Mar 2011 09:30 PM PDT

ZoOm tak tahulah adakah pakaian yang Miera Leyana pakai ini disengajakan atau tidak sengaja sebab ia sudah pasti akan menimbulkan gossip panas dan konterversi yang menyebabkan populariti beliau naik. Bukan kerana hasil kerja tetapi kerana gossip panas yang menyebabkan semua orang mengata mengenai beliau.

Hanya sekali pandang ZoOM dah mengucap panjang sebab pakaian yang dikenakan memang tidak sesuai dipakai oleh artis Malaysia, apatah lagi beliau beragama islam. Bukan ingin mengaibkan tetapi sekadar ingin berkongsi bersama pembaca di ZoOmartis agar berhati-hati ketika berpakaian di luar sana.

Berikut jawapan artis baru dan baru setahun jagung ini.


Katanya, dia tergesa-gesa memilih pakaian rekaan Wan Huzairil tersebut pada pagi Jumaat lalu untuk menghadiri majlis makan malam anjuran Rafflesia dan Mandalay di Hotel Le Meridien, di sini, pada hari yang sama. 
"Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. 
"Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.
"Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang," katanya kepada mStar Online.
 
Bagaimanapun, pelakon filem Apokalips yang bakal muncul di pawagam ini akan berhati-hati memilih pakaian agar tidak berlaku insiden seperti itu.
Miera mula tidak selesa mengenakan pakaian tersebut setelah ramai yang memerhatikannya dengan pandangan pelik dan ada juga yang datang kepadanya untuk menegur.
"Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama," akhiri pelakon drama Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina ini dalam nada kesal.


Profile Miera Leyana :



NAMA: Miera Leyana Kasmi
PANGGILAN KOMERSIAL: Miera Leyana
TARIKH LAHIR: 28 Ogos 1993
USIA: 18 tahun
TEMPAT LAHIR: Johor Bahru
KARIER: Pelakon dan model
KELUARGA: Anak kedua daripada tiga beradik
HOBI: Membeli-belah, berenang dan menari
CITA-CITA: Ahli perniagaan
DRAMA: Antaranya Luna Fantasiku, Ceria- Ceria Cikgu Rubina, Kecuali Cintamu, Apa Itu Cinta, Ada Ubi Ada Batas, Kamelia Katrina, Aalia, Sejambak Bukan Serumpun dan Nana Naruto
FILEM: Apokalips (arahan Mamat Khalid)


ZoOM : Semoga menjadi pengajaran di masa depan. Dan macam biasa apa kata anda ??



Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Fesyen Tudung Terbaru Yuna

Posted: 19 Mar 2011 09:09 PM PDT

Ketika mood masih mengantok kerana berkerja keras mencari rezeki di UPTOWN Kelana Jaya semalam ZoOM mencari-cari cerita yang ingin dikongsi bersama dengan pembaca di ZoOMartis Dot Net & Facebook.

Ketika berjalan-jalan di alam maya ZoOm terpandang satu wajah yang tidak asing lagi dalam arena industri hiburan tanah air dan antarabangsa. Siapa tidak kenal dengan Yuna yang mencungkil bakal beliau daripada laman web YOUTUBE, dan kini mengembangkan sayangnya di Overseas...

Untuk pengetahuan anda tudung seseorang artis sudah pasti menjadi ikutan terutamanya golongan wanita di Malaysia. Dan ini adalah fesyen tudung terkini Yuna yang sempat ZoOm upload untuk tatapan anda di ZoOMartis @ Facebook.

ZoOM : Apa Kata anda  Di ZoOMartis @ Facebook !?


Lagi Gambar Fesyen Tudung YUna di Bawah, Hanya Click Read MOre/Baca Lagi !!







Suka Gossip Ini ClickLah Like !!