Adsense

Jumaat, 18 Februari 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Video) Justin Bieber Ditembak & Dibunuh Dalam CSI

Posted: 18 Feb 2011 08:30 PM PST

Justin Bieber muncul kali kedua dalam siri tv popular CSI memegang watak sebagai seorang remaja yang bermasalah dan kali ini dia ditembak & dibunuh oleh pasukan polis, LOL!

Menurut sumber, Justin Bieber tidak akan membuat kemunculan lagi dalam episod CSI seterusnya. Kenapa ye? Sebab dia dah pun mati kena tembak lah brader!

Dalam episod pertama, Justin Bieber memegang watak sebagai Jason, seorang ahli organisasi parti politik radikal yang disyaki terlibat dalam kes letupan di upacara pengebumian polis.

Epic win for Bieber's haters. Video after this jump.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Pelakon Pembantu Terbaik Drama Tertinggal Kasut Di Pentas Anugerah Seri Angkasa.

Posted: 18 Feb 2011 08:22 PM PST

Rakan kami RunWitMe menghantar 5 keping gambar seorang penerima anugerah Pelakon Pembantu Terbaik Drama yang tertinggal kasutnya di pentas Anugerah Seri Angkasa, baru-baru ini. Sempat juga dia berkongsi cerita di sebalik peristiwa kasut tertinggal itu.

Fadhilah Mansor menang Pelakon Pembantu Terbaik Drama di Anugerah Seri Angkasa. Ada pulak drama masa dia nak naik stage untuk menerima award tuh. Tetiba jer dia macam terkial-kial dengan kasut tumit tingginya. Kemudian dia tanggal terus, sebelum naik stage. Bila ditanya kat post party, gimik katanya. Lah, banyak drama plak makcik ni. Hahaha!

Macam-macam perangai penerima anugerah yang cuba menarik perhatian. Mungkin, Fadhilah Mansor sudah berjanji dengan sponsor kasut kot? Mungkin'lah. Ikuti kronologi bergambar kasut tertinggal milik makcik Fadhilah Mansor selepas ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.