Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Berhubungan seks dengan mayat

Posted: 08 Feb 2011 09:00 PM PST

Kelainan seks "Berhubungan Seks Dengan Mayat" Pernahkah Anda Terpikir?? Ada juga beberapa jenis manusia suka melakukan hubungan seks dengan mayat, memang sangat tidak lazim dan pasti sangat menjijikan.  Ada 3 jenis penderita Necrophilic iaitu :

Pertama 
-necrophilic homicide, penderitanya harus membunuh terlebih dahulu untuk mendapatkan mayat dan memperoleh kepuasan seksual.
Kedua
- regular necrophilia, si penderita hanya menggunakan mayat yang sudah mati untuk memperoleh kesenangan seksual.
Ketiga
- necrophilic fantasy, si penderita berfantasi berhubungan seks dengan mayat, tetapi tidak melakukannya.

Berdasarkan kajian terhadap 122 kes yang terjadi, sebahagian besar penderitanya masuk dalam golongan kedua. Separuh dari mereka bekerja di bilik mayat atau perusahaan pemakaman.
Seorang penggali kubur di Itali mengaku bergairah dan melakukan masturbasi setelah menguburkan mayat gadis muda yang cantik. Agar mencapai klimaks dia harus menyentuh mayat si gadis. Kegiatan seksual tak lazim itu dilakukan setelah sepi dan tak ada orang di sekitar kuburan. Dalam pengakuannya, dia mengatakan sudah bercumbu dengan ratusan mayat yang dikuburkannya. Dalam seminggu, dia melakukan aktiviti seks dengan mayat antara 4-5 kali. Dia juga pernah mengisap darah dan urin dari mayat anak perempuan yang masih remaja.


Sejarah mencatat hal serupa terjadi di Mesir ribuan tahun lalu. Para suami yang takut mayat isterinya diperlakukan tak senonoh oleh pengebumi mayat,mereka sanggup menyimpan mayat isterinya di rumah sampai benar-benar membusuk. Salah satu yang menjadi legenda hingga kini adalah Raja Herod yang membunuh isterinya, kemudian berhubungan seks dengan mayatnya selama lebih dari 7 tahun.


Jenis kelamin penderita necrophilia, 90 peratus laki-laki dan heteroseksual. Hanya sebahagian kecil yang melibatkan kaum gay dan wanita. Salah satunya, kisah seorang wanita yang bertugas menghias mayat di sebuah perusahaan pemakaman. Selama 4 bulan masa kerjanya dia sudah berhubungan seks dengan banyak mayat lelaki.

sumber : nandyfaizal.blogspot.com

Guna hos berbogel untuk galak lelaki memasak

Posted: 08 Feb 2011 08:50 PM PST

Ini semua kerja gila bagi mereka yang hanya memikirkan
keuntungan dan nafsu semata-mata..
saya petik dari myMetro

HONG KONG: Sebuah rangkaian televisyen dewasa sudah bersiap sedia untuk menyiarkan rancangan memasak yang akan dikendalikan seorang hos yang berbogel.

Hos berkenaan akan menyediakan masakan Kantonis dengan memakai apron lut sinar, dalam usaha menggalakkan lebih ramai lelaki memasak.

Akhbar China Morning Post melaporkan, hos itu, Flora Cheung akan memulakan rancangan 30 minit itu dengan membeli barangan yang hendak dimasak di sebuah pasar terkenal di Hong Kong, menanggalkan pakaian sebaik saja tiba di studionya. Flora yang mengaku tidak pernah bekerja di restoran berkata, dia berharap rancangan itu akan menarik lebih ramai lelaki untuk ke dapur.


Episod pertama rancangan itu akan ditayangkan hujung bulan ini."Saya suka memasak dan saya berpendapat saya perlu berkongsi keseronokannya dengan orang lain."Sebahagian besar lelaki tidak suka memasak. Saya ingin menanamkan minat itu pada diri mereka," kata Flora, 26.


Flora berjanji apron lut sinar itu akan menutup hampir semua bahagian tubuhnya tetapi pada masa sama tidak akan melindungi apa-apa.Penerbit, Jesse Au memberitahu akhbar itu, rancangan berkenaan mungkin mendorong penerbitan rancangan serupa dengan hos berbogel menawarkan pelbagai jenis masakan Asia."Ia akan menjadi siri yang tidak ada penghujung jika ia terbukti popular,"katanya. - Agensi

Demi cinta sanggup buat panggilan bom palsu

Posted: 08 Feb 2011 07:30 PM PST

Semua itu dilakukannya hanya kerana cinta walaupun
akhirnya diri sendiri terpenjara...
saya petik dari Sinar Harian...

SANTIAGO - Seorang wanita kelmarin didakwa kerana memb:uat panggilan bom palsu demi cinta untuk mengelak teman lelakinya bekerja di luar negara. 

Penguat kuasa melaporkan Grace Guajardo membuat panggilan itu untuk menghalang Rodrigo Gomez bekerja di negara lain. 

Gomez dipercayai berada dalam pesawat :Iberia 6839: untuk ke Madrid, Sepanyol, ketika kejadian berlaku. 

Guajardo mengaku dia menelefon lapangan terbang daripada telefon bimbitnya menuntut supaya pihak berkenaan memberitahu Gomez, bahawa ayahnya tenat. 

Bagaimanapun, rancangan itu gagal dan Guajardo memutuskan untuk menelefon semula, mendakwa terdapat sebiji bom di dalam pesawat itu. 

"Saya minta maaf, tetapi saya buat semua ini demi cinta," kata Guajardo. 

Jika disabit bersalah, Guajardo boleh dihukum penjara selama 61 hari.

[Gila] Penggal kepala isteri kerana tuntut cerai

Posted: 08 Feb 2011 06:42 PM PST

TRIBUNNEWS.COM - Seorang bos stesen televisyen dinyatakan bersalah kerana menikam isterinya sampai tewas sebelum akhirnya memenggal kepalanya pada Februari 2009. Hal ini dilakukan enam hari setelah si isteri mengajukan tuntutan cerai.

Juri di pengadilan New York memutuskan bos eksekutif bernama Muzzammil Hassan (46) bersalah atas pembunuhan tingkat dua atas kematian isterinya yang bernama Aasiya Hassan.

Muzzammil, warga Amerika Syarikat (AS) kelahiran Pakistan, tidak pernah menolak tuduhan jika dia membunuh isterinya namun dia membantah melakukan kekerasan kepada Aasiya dan hanya membalas sebagai upaya bela diri.

Dia bertindak sebagai pengacara atas dirinya dalam sidang yang berlangsung selama tiga minggu dan menolak bantuan penasihat hukumnya, Jeremy Schwartz.

Muzzammil, mendirikan televisyen Bridges TV, sebuah kanal televisi yang dibangun pada tahun 2004 sebagai upaya perlawanan terhadap pandangan negatif kepada umat Muslim di negara itu pascaserangan  9/11. Dia menghadapi ancaman hukuman penjara seumur hidup.

Sumber: New York Post

Gadis ini berani telan 50 kondom mengandungi kokain

Posted: 08 Feb 2011 05:25 PM PST

Kerja gila betul...
saya petik dari kosmo online

BOSTON - Seorang gadis berusia 21 tahun, Luisa Y. Gil menelan 50 kondom mengandungi kokain seberat setengah kilogram di Lapangan Terbang Antarabangsa Logan, Boston, lapor beberapa buah akhbar semalam.

Gadis itu ditangkap pada Sabtu lalu oleh polis selepas dia tiba dari Republik Dominica.

Dia ditangkap selepas beberapa anggota kastam menyoalnya ekoran gelagatnya yang mencurigakan kerana dia akan balik ke negara asalnya pada hari ketibaannya di AS.

Luisa mengaku kepada polis bahawa dia menelan 50 kondom mengandungi kokain. Dia kemudian dihantar ke sebuah hospital dan 50 kondom kokain itu berjaya dikeluarkan dari perutnya.

Nilai kokain itu dianggarkan AS$50,000 (RM151,724). Menurut Luisa kepada polis, dia diupah AS$2,000 (RM6,069) untuk membawa kokain itu ke Amerika Syarikat.

Gadis itu berdepan dakwaan melakukan penyeludupan dan diikat jamin sebanyak AS$200,000 (RM606,899). Jika disabitkan kesalahan, dia akan dihukum penjara minimum 15 tahun. - Agensi

[Gila] Jumpa bekas kondom dalam bungkusan bawang goreng segera

Posted: 08 Feb 2011 04:45 PM PST

kondom Pictures, Images and Photos

TRIBUNNEWS.COM - Gila…Satu bekas kondom  ditemukan di dalam bungkusan bawang goreng berukuran 100 gram yang dijual di Singapura. .

Seorang mekanik pendingin udara berusia 46 tahun yang hanya diketahui bernama Ho menyatakan dirinya membeli bawang goreng segera untuk makan malam. Namun, ketika pasangan membuka bungkusan bawang goreng ke tempat penyimpanan mereka terkejut kerana menemukan bekas kondom warna pink ketika mengosongkan bungkusannya.

"Ini sungguh keterlaluan sebuah kondom bekas ditemukan di dalam bungkusan bawang goreng. Jika ketika itu serangga kami masih boleh mengerti dan maafkan," kata Ho.

Foto kemalangan dan pembunuhan

Posted: 08 Feb 2011 10:01 AM PST






[Gila] Boleh mengadakan hubungan seks didalam kapalterbang ini ketika terbang

Posted: 08 Feb 2011 09:30 AM PST

VIVAnews - Idea bisnis salah satu perusahaan penerbangan England ini sungguh mengundang kontroversi. Mereka menawarkan layanan penerbangan carter untuk pasangan penumpang yang ingin mencuba sensasi berhubungan seksual selama penerbangan.

Penerbangan yang dinamakna 'Mile High Flights' ini mengizinkan penyewanya melakukan aktiviti seksual di ketinggian 5.280 kaki.

Kapal terbang ini mula beroperasi sejak 2007 dengan pesawat Cessna Caravan. Bahagian dalam pesawat dimodifikasi menjadi sebuah ruangan mewah dan romantis lengkap dengan tilam dan bantal. Sesuai untuk pasangan yang menyukai kelaianan yang tak terlupakan.

Ada dua pakej penerbangan ditawarkan. 'The Big One', yang dengan nilai sewa £640  memberi kesempatan pasangan terbang selama 40 menit. Sedangkan 'The VIP' seharga £930 selama 1.5 jam.

Namun, Asosiasi Penerbangan Sipil (CAA) England baru saja membatalkan ke izin kapalterbang yang telah tiga tahun beroperasi itu. Alasannya, aktiviti seksual penyewa pesawat berpotensi mengalihkan perhatian pilot dan staf penerbangan. Ini dikhuatirkan dapat membahayakan penerbangan.

"Kami memutuskan tanpa pertimbangan moral terhadap apa yang boleh dilakukan di pesawat. Kriteria keamanan sulit diperoleh dalam keadaan seperti itu (aktivitas seksual)," kata juru bicara CAA.

Pemiliknya Mike Crisp, memiliki pandangan berbeza. Dia menuduh penguatkuasa bersikap angkuh dan munafik. "Saya tidak akan takluk dan menutup bisnis yang sangat popular ini, hanya kerana seseorang di CAA tidak menyukai apa yang terjadi di pesawat kami."

Menurutnya, "Bergabung dengan Mile High Club adalah impian banyak pasangan. Dan kami memberi kesempatan bagi masyarakat untuk mewujudkan fantasi tertentu," katanya seperti dikutip Telegraph

[Kejam] Bapa bakar kemaluan ank kerana sering kencing malam

Posted: 08 Feb 2011 08:50 AM PST

TEMPO Interaktif, Jeddah – Sebuah peristiwa memilukan menimpa seorang budak berusia empat tahun di Arab Saudi. Kemaluannya dibakar ayahnya kerana sering kencing di tempat tidur.

Peristiwa itu kini menjadi perhatian Masyarakat Nasional untuk Hak Asasi Manusia (NSHR). Menurut lembaga pemerhati hak asasi ini, lembaganya sedang menyiasat kejadian kejam yang dilakukan oleh seorang bapa terhadap anak berusia empat tahun di Yanbu.

"Ini kekerasan terhadap anak. Kami tak akan berdiam diri," jelas NSHR dalam sebuah pernyataan.

Menurut media setempat, kejadian tersebut dilaporkan oleh pak cik kanak-kanak kepada polis setelah saudara perempuannya (ibu si anak) memberitahu kepadanya atas luka-luka yang diderita anak. Pelaku hingga kini menolak memberikan keterangan

Kisah duka chimpanze meratapi ketika kematian anak

Posted: 08 Feb 2011 07:00 AM PST

Ilmuwan terkejut ketika melihat adegan mengharukan dari seekor ibu chimpanze yang sedang berduka. Gambar-gambar mengejutkan yang menunjukkan bagaimana ia berduka sama seperti manusia ketika anak yang dicintainya itu menghembuskan nafas terakhir.

Ilmuwan sudah tahu bahawa ibu chimpanze membangun hubungan fizik yang dekat dengan anak-anak mereka. Ibu simpanse membawa anak mereka dalam pelukannya sampai dua tahun. Mereka menyusui anaknya sampai berusia enam tahun.

Tapi, sekarang ilmuwan tahu bahawa chimpanze ternyata juga bersedih ketika anaknya mati. Ilmuwan berhasil memfilemkan bagaimana kesedihan seorang ibu simpanse yang ditinggal mati oleh anaknya yang baru berusia 16 bulan. Chimpanze itu meratapi kepergian anaknya dengan caranya sendiri.

Ia itu terus membawa jasad anaknya untuk lebih dari 24 jam. Setelah itu, ibu simpanse lembut meletakkan jasad anaknya di tanah. Kemudian dari jarak dekat, dia memandangi wajah anaknya.

Secara berkala ia kembali ke tubuh anaknya. Si ibu chimpanze itu menyentuh lembut wajah dan leher anaknya dengan jari-jarinya untuk memastikan apakah anaknya memang benar-benar telah tiada.

Dia kemudian memanggil satu chimpanze dari kelompoknya untuk meminta pendapat kedua soal kematian anaknya. "Pada hari berikutnya, chimpanze telah meninggalkan tubuh anaknya," tulis laporan Institut Psikolinguistik Max Planck.


Wawasan Unik

Dr Katherine Cronin dan Edwin Van Leeuwen bersama Prof Mark Bodamer dari Universitas Gonzaga (Washington) dan Innocent Chitalu Mulenga mengambil gambar ibu chimpanze itu di Chimfunshi, Zambia.

Cronin mengatakan penelitian ini memberikan wawasan unik mengenal bagaimana chimpanze meratapi kesedihannya.

"Setelah menggendong mayat bayinya selama lebih dari satu hari, ibu simpanse meletakkan tubuh anaknya di tanah," kata Cronin. "Dia berulang kali mendekati tubuh anaknya. Jari-jarinya menempel pada wajah dan leher bayi selama beberapa detik."

Ibu chimpanze tetap dekat dengan tubuh anaknya selama hampir satu jam. Dia kemudian membawa jasad anaknya ke kelompok chimpanze.

Ibu chimpanze meminta kelompoknya untuk menyelidiki tubuh anaknya. "Pada hari berikutnya, ibu itu tidak lagi membawa tubuh bayi," terang Cronin.

Laporan yang dipublikasikan dalam American Journal of Primatologi ini memberikan gambaran bagaimana haiwan ini bereaksi terhadap kematian orang dekat. Apakah mereka mengerti tentang kematian. Apakah mereka berkabung.

Peneliti percaya bahawa chimpanze mengalami masa transisi yang unik. Sebagai ibu, chimpanze belajar tentang kematian bayinya. Suatu proses yang belum pernah dilaporkan secara rinci.

"Video ini sangat berharga keraa si ibu chimpanze memaksa seseorang untuk berhenti dan berfikir tentang apa yang mungkin terjadi dalam benak haiwan lainnya," kata Cronin.

Bra khas untuk ibu yang menyusukan anak

Posted: 08 Feb 2011 06:45 AM PST

image

Bagus juga idea ini…..

Salah jangkaan

Posted: 08 Feb 2011 05:35 AM PST




LETAK MAKLUMAT IKLAN
Kesian dia...sakit gila tu ..silap-silap boleh patah hidung

Jom kita lihat anjing ikut tuannya cari penumpang

Posted: 08 Feb 2011 04:40 AM PST

Seekor anjing diikat diatas sebuah kenderaan penumpang
oleh tuannya.Anjing ini selalu mengikut taunnya mencari penumpang...





Aksi kucing belasah anjing

Posted: 08 Feb 2011 03:45 AM PST



LETAK MAKLUMAT IKLAN

Pernah tengok siaran berita macam ni?

Posted: 08 Feb 2011 02:35 AM PST

Salah satu stesen televisyen kenamaan di Nepal memulakan siaran berita malamnya dengan cahaya remang. Hal tersebut dilakukan untuk menunjukkan kesan dari selalunya terputus bekalan elektrik.

Sejak awal Februari, Televisyen Kantipur hanya menggunakan minyak tanah untuk menyinari lampu dalam siaran berita yang tayang selama 30 minit.

Ketua redaksi Kantipur mengatakan bahawa tujuannya dibuat seperti untuk memberikan tekanan kepada pemerintah untuk mengatasi masalah.

Nepal ketika ini mengalami pemutusan aliran elektrik selama 12 jam sehari, demikian laporan  BBC.

"Kami ingin pemerintah membaiki keadaan ini secepat mungkin," ujar ketua redaksi Kantipur Tirtha Koirala.

"Sejauh ini kami mendapatkan respon positif dari para penonton, tapi belum ada tanggapan sama sekali dari pemerintah," sambungnya.

Meskipun memiliki potensi untuk menggunakan sumber tenaga air, tapi keperluan elektrik di Nepal hanya mencukupi setengahnya dari keperluan negara tersebut.

Perang dengan pemberontak Maois yang berlangsung selama 10 tahun dan berakhir pada 2006 lalu membuat pelaburan sulit masuk.

Ditambah lagi dengan rosaknya pusat kawalan elektrik kerana banjir melimpahnya air Sungai Kosi pada 2008.

Koirala mengatakan bahwa dia akan terus menyiarkan berita seperti ini hingga pemerintah mahu memberikan tindakan sewajarnya.

[Tipu] Sanggup memasak handphone di microwave semata-mata nak dapatkan tuntutan

Posted: 08 Feb 2011 01:00 AM PST

Seoul – Seorang lelaki Korea Selatan ditahan kerana memasak handphonenya dalam microwave.Setelah itu dia menuntut bayaran kerosakan disebabkan kesilapan pembuatan oleh Samsung Electronics.

Lelaki berusia 28 itu yang dikenali sebagai Lee. Dia menerima bayaran sebanyak lima juta won dari Samsung, setelah mengatakan telefonnya meletup ketika mengecas bateri.

Lee secara bertahap mengirimkan 50 tuntutan ke  Samsung Electronics dan Incheon International Airport sebelum akhirnya menerima bayaran.

Namun, penyelidikan National Institute of Scientific (NIS) menyimpulkan bahawa handphone itu 'secara artifisial dimodifikasi' kerana terlalu lama terkena gelombang elektromagnet microwave. Lee akhirnya dilaporkan ke polis oleh pihak Samsung dan ditahan.

Gambar tentera Amerika yang dibakar dan digantung

Posted: 08 Feb 2011 12:25 AM PST

Ini semua dilakukan kerana gara-gara marah yang teramat
sangat....







Di gantung kerana mengaku tuhan

Posted: 07 Feb 2011 11:50 PM PST

TEHERAN - Iran mengeksekusi mati seorang lelaki yang mengaku dirinya sebagai Tuhan. Uniknya, lelaki tersebut sebelumnya diadili atas tuduhan melakukan bidaah dan korupsi.

Abdulreza Gharabat menjadi orang ke 67 yang menjalani hukuman gantung di Iran. Hukuman yang dilakukan pada Rabu pekan lalu ini, berlangsung di Ahvaz, Iran.

"Dia (Gharabat) terus mengaku dirinya sebagai Tuhan. Bahkan dirinya mampu mengumpulkan pengikut pemuda Arab dari daerahKhuzestan," menurut laporan FARS.

Dengan eksekuti mati yang terlapor hingga dua hari terakhir, jumlah hukuman gantung di Iran telah mencapai 179 jiwa. Jumlah tersebut tercatat sejak tahun 2010.

Sebelumnya pada 2009, melalui catatan statistik Iran diketahui telah mengeksekusi 388 orang. Jumlah ini membuat Iran berada di urutan kedua setelah China dalam urusan pelaksanaan hukuman mati.
Sumber : http://www.okezone.com

Kerana kecewa nenek ini gantung diri di kandang babi

Posted: 07 Feb 2011 10:45 PM PST

Tabanan, Ni Made Sutri (69), nenek yang mengalami sakit katarak dan pekak yang tak embuh-sembuh, akhirnya putus asa dan memilih mengakhiri hidupnya dengan cara gantung diri di kandang babi, di Desa Beraban, Kabupaten Tabanan, Bali.

Aksi nekad korban yang tinggal di Banjar Nyanyi, Kecamatan Kediri, diketahui pertama kali oleh anaknya, I Gede Tantra (45)."Saya curiga melihat ada bayangan dalam keadaan tergantung d dekat kandang babi, setelah saya dekati ternyata ibu saya," kata Tantra kepada wartawan.

 Tantra terkejut dan memanggil nama ibunya seraya berteriak minta tolong dan warga segera ke lokasi. Ketika ditemukan, keadaan korban tergantung menggunakan tali warna biru.

Dibantu warga, Tantra berusaha menurunkan tubuh ibunya dan menidurkan di tilam seraya memberi pertolongan, berharap nyawa Sutri boleh diselamatkan. Namun mangsa telah meninggal dunia.

Kapolsek Kediri AKP Kompyang Srinadi mengesahkan peristiwa itu."Kami sudah melakukan pemeriksaan luar terhadap tubuh korban dan tidak ditemukan adanya tanda-tanda tindak kekerasan ataupun kejanggalan lainnya di lokasi," jelas Srinadi.

Dari keterangan para saksi dan hasil penyelidikan di lokasi, pihaknya menyimpulkan kematian mangsa kerana gantung diri.

sumber : tahukahkamu.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan