Adsense

Khamis, 27 Januari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Sharifah Shahira Sah Jadi DJ Suria FM

Posted: 27 Jan 2011 08:20 AM PST

Sharifah Sahira atau lebih mesra dengan panggilan Shira akan digandingkan dengan Zizi dan Halim Othman untuk slot pagi, Suria Breakfast selama empat jam bermula pukul 6 pagi setiap hari Isnin hingga Jumaat.


Dan Berikut "Statement" beliau ketika ditanya oleh wartawan :



"Ya, saya akan menjadi salah seorang penyampai radio Suria FM. Walaupun pertama kali bergelar penyampai radio, saya akan cuba melakukan yang terbaik mengikut cara tersendiri.


"Saya menerima tawaran ini kerana tertarik dengan Suria FM dan mahu mencuba nasib sebagai penyampai radio. Lagipun, Suria FM menghargai bakat saya. Jadi, saya rasa terharu dengan tawaran ini," kata Shahira.



Zoom : Memang sesuai pun sebab Sharifah Shahira ni petah bercakap dan sepontan, sure pagi-pagi gelak dengar telatah dia ni...Tapi ntah jadi ke tak sebab dengar suarau je...


Apa Kata anda ?

Alyah Dan Artis Lain Di Felda Sahabat 3 Lahad Datu !!

Posted: 26 Jan 2011 09:05 PM PST

Noor Hasliah Abu Hasan atau Alyah, 29 telah membuat persembahan di Felda Lahad Datu Sabah dan menurut info di Metro beliau diundang oleh RTM untuk program Rentas Desa Ke Desa Felda. Nak dijadikan cerita Lahad Datu adalah tempah kelahiran ZoOm, boleh tahan juga Alyah ni boleh datang ke Lahad Datu untuk menghibur penduduk diluar bandar. Untuk makluman kawasan Felda dikelilingi oleh kelapa sawit dan perjalanan daripada Bandar Lahad Datu mengambil masa sejam lebih untuk sampai ke Felda Sahabat 3.

Selain daripada Alyah, Rini AF dan artis baru daripada bintan RTM seperti Seri Dewi, Fitri yang datang menghiburkan peneroka, penduduk dan pekerja di Felda Sahabat 3. "WELL DONE", walaupun hanya datang selama 4 hari namun ia sudah pasti cukup untuk memeriahkan majlis dan sudah tentu peminat tidak melepaskan peluang untuk bertemu dengan artis pujaan mereka.

Berikut serba sedikit biodata Alyah ni : 



 

PROFIL:
* NAMA PENUH: Noor Hasliah Abu Hasan
* TARIKH LAHIR: 3 Januari 1981
* ASAL: Gelang Patah, Johor
* Hobi: Berenang, memasak, menyanyi dan mengembara
* IDOLA: Celine Dion, Aishah, Sheila Majid dan Anita Sarawak
* PENCAPAIAN MUZIK:
o Juara Wirawan EON (1994)
o Juara Bintang Pepsi (1996)
o Juara Suara Johor (1997)
o Naib Johan Asia Bagus (1998)
PENGALAMAN: Pernah menyertai One In A Million musim kedua, namun tersingkir pada konsert minggu keempat.
* Kegilaannya untuk menyanyi tidak pernah padam apabila menyertai Fabulous Cats untuk projek album sulung berjudul Fantastik. Album menggunakan judul Alyah turut dicalonkan dalam kategori Album Pop Terbaik AIM 16.