Adsense

Khamis, 18 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Kontroversi Rihanna : Tatu Jawi Arab Di Badan Rihanna Untuk Cover Album What’s My Name

Posted: 18 Nov 2010 09:20 PM PST

Rihanna Whats My Name feat Drake FanMade1 500x500 Kontroversi Rihanna : Tatu Jawi Arab Di Badan Rihanna Untuk Cover Album Whats My Name

Ada orang kata tatu bertulisan jawi, tetapi kami kata tatu bertulisan arab. Kenapa kami berani berkata begitu? Ada sebab musabab yang akan kami rungkaikan selepas ini.

Ada pemilik blog mendedahkan tulisan jawi yang terdapat di bahagian rusuk Rihanna membawa maksud Aheret Fi Mesiah , di-translate bulat-bulat ikut bacaan jawi. Kami tidak dapat tangkap maksud ayat tersebut, bunyi pun ala-ala bahasa hebrew yang dimiliki oleh bangsa Yahudi. Nak dijadikan cerita, tulisan jawi tersebut diolah dalam bentuk bahasa Melayu, sehingga berbunyi seperti Akhirat Pergi Malaysia. LOL!

tatoo91 Kontroversi Rihanna : Tatu Jawi Arab Di Badan Rihanna Untuk Cover Album Whats My Name

Nak dijadikan isu, penulis blog melibatkan isu Freemason dengan agenda kebencian terhadap orang Melayu. Ya, tidak dinafikan agenda Freemason giat diperkatakan oleh orang kita sejak kebelakangan ini, namun jangan sampai setiap perkara pun nak dijadikan isu. Kalau orang Yahudi atau orang luar baca, buat gelak kuat-kuat, membayangkan keobsesan bangsa terhadap Freemason yang tak sudah-sudah, sedangkan bangsa mereka pun tak heran.

freedom in christ arabic tattoo thumb4 Kontroversi Rihanna : Tatu Jawi Arab Di Badan Rihanna Untuk Cover Album Whats My Name

Ini spesial'nya OHBULAN!, kami menyiasat perkara ini dan mendapati perkataan di atas sebenarnya berbunyi seperti ini, Alhoreyah fi almasih, yang bermaksud, Freedom is god. Horeyah = Freedom, Almasih = Nabi Isa (Dalam konteks Kristian, Jesus/christ)

Fuh, butthurt! Rihanna guna tulisan arab sebagai tatu di badan, ini sudah kes menghina! Sudah'lah album berbaur seks, kehidupan liar bagai. Untuk pengetahuan, Rihanna ada 13 tatu di seluruh badannya, baca Sexy Rihanna Tattoo.

Jadi rakan-rakan, jangan sokong Rihanna, boikot lagu Rihanna dalam bentuk apa jua pun. Orang kata, kalau tak dapat melawan, tolak dalam hati pun sudah bagus.

Apa tujuan artikel ini? Untuk sedarkan kalian supaya tak dibodoh-bodohkan dengan unsur Freemason lagi. Cukup-cukuplah.

pixel Kontroversi Rihanna : Tatu Jawi Arab Di Badan Rihanna Untuk Cover Album Whats My Name
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Kutipan Tiket Hari Pertama Filem 2 Alam RM2 Juta, Biar Betul?

Posted: 18 Nov 2010 07:24 PM PST

x2 3711a70 Kutipan Tiket Hari Pertama Filem 2 Alam RM2 Juta, Biar Betul?

Keliru kami dibuatnya, menurut AndyHowtt yang gigih melakukan kajian tapak di pawagam-pawagam sekitar Lembah Klang tempoh hari, beliau mendapati jualan tiket filem 2 Alam kurang memberangsangkan, di mana rata-rata dalam 20 penonton yang hadir bagi setiap tayangan.

Cerita panjang pun tak guna, nah kami tadahkan kepada anda dengan screenshot yang memaparkan kekosongan tempat duduk filem 2 Alam.

2alamvsHarryporter Kutipan Tiket Hari Pertama Filem 2 Alam RM2 Juta, Biar Betul?

Ok, logik akal. Mungkin disebabkan Times Square lebih ramai bangsa Cina, tak keterlaluan kalau kami kata filem 2 Alam kurang diberi perhatian – lokasi salah & target market, fail.

Apa kata, kita tinjau pula pawagam di Alamanda. Umum tahu ramai pekerja gomen bershopping di sana, dikelilingi dengan bangunan kerajaan, simple say, ramai bangsa Melayu – lokasi betul, target market, yeay!

alamanda Kutipan Tiket Hari Pertama Filem 2 Alam RM2 Juta, Biar Betul?

Eh, sama kosong je bang?

Untuk tidak bersikap berat sebelah, racist & seumpamanya, rakan kami siasat pula jualan tiket di One Utama (OU), Damansara. Logik akal, OU pada hari bekerja atau tidak bekerja, tetap ramai orang. Tadaaa!

OU Kutipan Tiket Hari Pertama Filem 2 Alam RM2 Juta, Biar Betul?

Apa strategi kumpulan produksi 2 Alam sampai boleh kutip RM2 Juta dalam masa sehari? Kalau anda nak lihat orang-orang tengah mengila melawak pasal 2 Alam, ikuti twitter #2alam & @2alamsarcasm untuk lebih lulz!

pixel Kutipan Tiket Hari Pertama Filem 2 Alam RM2 Juta, Biar Betul?
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.