Adsense

Rabu, 3 November 2010

borak kosong

borak kosong


Pakai topi keledar naik motor tapi kenapa bogel?

Posted: 03 Nov 2010 09:04 PM PDT

INILAH KEBODOHAN MANUSIA YANG DIBERIKAN AKAL...
sanggup berbogel naik motor....pakai topi keledar tu memang bagus...
yang berbogel tu kenapa?





manusia oh manusia....


Kerana nak jadi wanita lelaki ini nekad potong kemaluan sendiri

Posted: 03 Nov 2010 08:50 PM PDT

Hanya kerana keinginan yang begitu lama tidak kesampaian untuk merubah kelaminnya menjadi seorang wanita seorang transseksual  merasa kecewa.Selama 8 tahun menanti alat kelaminnya tidak berubah,dia akhirnya nekad dengan memotong alat kelamin lelaki yang dimilikinya. Berbekal sebungkus ubat anastesi (anti rasa sakit/bius) yang diperolehinya ,pemuda yang berusia 28 tahun bernama Zhang Heng tersebut memotong kemaluan dan buah zakar yang dimilikinya hingga putus.


Hasil perbuatan nekadnya tadi membuat Zhang yang berasal dari Changsia Daerah Hunan di China Selatan mengalami pendarahan hebat. Akhirnya hal tersebut diketahui  ibunya.Ibu yang merasa panik kemudian menelefon pihak ambulan yang membawanya ke hospital berhampiran.


Zhang terbaring di hospital menolak untuk diubati melainkan meminta doktor segera merubah kelaminnya.Setelah sampai di hospital dan di rawat oleh pasukan perubatan,yang memutuskan  untuk menjahit kembali kemaluannya yang terpotong agar boleh kembali seperti sedia kala. namun apa yang terjadi? Hal tersebut membuat Zhang berteriak menolak  dan  meminta  dilakukan pembedahan kelamin menjadi kelamin wanita.

Bagi Zhang lebih baik mati baginya kalau tetap menjadi lelaki Hanya ada satu kalimat mati atau menjadi wanita
Kejadian  ini membuat ibu Zhnag merasa seduh kerana dialah satu-atunya anak yang boleh memberi zuriat keturunanya.

sumber : ruang hati.com

Gambar cara polis menembak seorang pemuda

Posted: 03 Nov 2010 07:17 PM PDT

Sebuah kejadian yang begitu tragik terjadi  di daerah perbatasan India dan Burma/ Myanmar dimana peristiwa berdarah ini dilakukan oleh polis setempat menembak seorang pemuda yang mereka sangka adalah anggota militan.




Paul II ganti Paul yang dah mati, sotong pemalu

Posted: 03 Nov 2010 06:40 PM PDT

-Sotong kurita Paul II menjadi pengganti seekor sotong peramal lapan perlawanan Piala Dunia 2010 yang mati 26 Oktober lalu di Akuarium Sea Life Centre di bandar Oberhausen, Jerman.

Paul II dipamerkan kepada jurugambar semalam dan ia kelihatan lebih malu berbanding sotong peramal Piala Dunia yang telah mati, Paul.

"Kami memperolehi sotong itu dekat Montpellier di selatan Perancis," kata jurucakap akuarium tersebut, Tanja Munzig.

Bagaimanapun, pihak akuarium menolak kemungkinan Paul II akan mengikuti jejak langkah Paul dengan membuat ramalan pertandingan bola sepak.

"Tidak ada sesiapa yang tahu lagi bahawa Paul II akan mengikuti jejak langkah Paul ," kata Munzig dalam satu kenyataan.

Paul mencipta kegemilangan apabila meneka dengan tepat lapan perlawanan Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan termasuk kemenangan Sepanyol ke atas Belanda pada perlawanan akhir.-kosmo online



Perubahan wajah gadis yang menggunakAn heroin

Posted: 03 Nov 2010 05:00 PM PDT


Vika Zavalina seorang yang sangat cantik di waktu remajanya.Akibat terpengaruh
dia menggunakan heroin.Ini wajah pada tahun 2004

Selepas setahun menggunakan heroin...

Pada tahun 2008 mula menjual heroin...

wajah pada Februari 2010



inilah wajahnya sekarang...
betapa heroin boleh menghancurkan keadaan hidup 
seseorang....

sumber : http://englishrussia.com

Peratutan aneh di dunia tentang seks

Posted: 03 Nov 2010 11:00 AM PDT

Keanehan yang terjadi di berbagai dunia ini dapat dijadikan renungan atau pemikiran bahawa kita hidup di dunia dengan kejadian yang beragam dan aneh. Janganlah kita ikut tingkah laku aneh ini.Kejadian di bawah ini sudah cukup untuk dijadikan pelajaran bagi kita semua.

1. Di Lebanon, pemuda diperbolehkan 'bercinta' dengan binatang, asalkan binatang itu betina. Hukuman mati dikenakan bagi pemuda yang didapati berhubungan dengan binatang jantan.

2. Di Bahrain, doktor lelaki sah secara hukum untuk memeriksa alat vital wanita, tetapi dilarang secara langsung melihatnya selama pemeriksaan. Mereka hanya diperbolehkan melihatnya melalui sebuah cermin.

3. Di Guam ada pekerjaan full-time bagi para pemuda untuk melayani gadis-gadis, yang membayar mereka untuk melakukan hubungan seks pertama kalinya..
Alasannya: Menurut hukum di Guam, wanita yang masih virgin dilarang menikah.

4. DiHong Kong, isteri yang dikhianati sah secara hukum membunuh suaminya yang curang, tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong. Sedangkan pasang curangnya, boleh dibunuh dengan cara apapun.

5. Di Cali, Colombia, wanita hanya diperbolehkan berhubungan seks dengan suaminya, dan pada malam pertama,  ibu dari wanita harus berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan tersebut.

6. Di Santa Cruz, Bolivia, adalah tindakan melawan hukum jika seorang pemuda melakukan hubungan seks dengan seorang wanita dan anak perempuannya pada saat bersamaan.

Wanita perkosa 10 lelaki kerana hobi

Posted: 03 Nov 2010 09:45 AM PDT

Seorang perempuan muda ditangkap polis Russia kerana meracun dan memerkosa 10 pemuda setelah lebih dulu mengoda mereka dengan kecantikannya. Perempuan itu bernama Valeria K (32). Hobinya cukup unik, iaitu mengumpul laba-laba beracun. Oleh karena itu, ia digelar "Black Widow", sejenis laba-laba raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya.

Polisi merasa curiga ketika jumlah pesakit laki-laki dengan keluhan yang spesifik meningkat dihospital. Keluhan itu adalah keracunan klonidin dan trauma berat pada penis. Tidak banyak yang diingat para pemuda itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah apartment. Menurut mereka, perempuan itu juga sangat ramah.

Akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, polisi masih merasa hairan dengan modus perkosaan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mengatakan bahawa dia memang memujuk para pemuda itu ke apartementnya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja para pemuda itu menginginkan hubungan seks.

Ternyata minumann untuk para pemuda itu sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun, sebelum itu, penis para pemuda yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. Tujuannya agar boleh tegak berjam-jam. Saat itulah mereka diperkosa.


Setelah itu, para korban dibuang di sebuah kawasan sepi dan ketika sadar mereka sudah tidak ingat apa-apa. Hal terakhir yang boleh mereka ingat adalah bertemu seorang perempuan cantik, selebihnya gelap.

Dari 10 pria yang diperkosa, hanya satu yang tidak melaporkan kepada polis. Ternyata, pemuda yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat perkosaan itu.

Anda orang yang hebat jika mampu lihat gambar ini selama seminit

Posted: 03 Nov 2010 08:15 AM PDT

Photobucket

lebih seminit..anda memang hebat.....apa pening!!!


Di Russia ada servis cuci kereta bergerak, macam mana ye ?

Posted: 03 Nov 2010 06:00 AM PDT

Di Russia ada servis cuci bergerak.Pelanggan cuma menelefon kepada
pusat cuci kereta ini dan mereka akan datang sama ada di tempat kereta,rumah atau dimana-mana
sahaja.Van pencuci ini tekah di ubah suai dimana di dalamnya siap dengan tangki air.
Jadi mereka tidak  perlu risau untuk mencari sumber air untuk mencuci kereta......











Bekas tentera sanggup tatoo 223 nama rakannya yang tewas di peperangan

Posted: 03 Nov 2010 05:35 AM PDT

Seorang bekas tentera England bernama Shaun Clark merelakan tubuhnya di penuhi tatoo tulisan nama-nama temannya yang tewas di medan pertempuran di Afghanistan. Seperti kita ketahui England bersama beberapa negara dalam komando Amerika mengirimkan pasukannya untuk memerangi rejim Taliban di Afghanistan. Namun belakangan ini korban dari pihak sekutu Amerika itu terus meningkat akibat tewas di tangan rejim Taliban.

Shaun Clark mentatoo badannya dengan 223 nama teman tenteranya yang gugur di Afghanistan

Shaun Clark menyedari betapa sangat sedihnya keluarga-para perajurit  yang gugur selamanya, bagaimana dia merasakan para keluarga kehilangan orang yang mereka cintai gugur sebagai pahlawan bagi mereka . Untuk itu Clark ingin tetap berusaha mengenang teman-temannya selamanya dengan cara mentatoo nama 223 tentera yang gugur tersebut di tubuhnya.Lebih dari 4 jam waktu dihabiskan untuk mentatoo nama sebanyak itu di badannya.

Sejadah bercahaya,makin terang bila arah kiblat betul

Posted: 03 Nov 2010 04:30 AM PDT

 Soner Ozenc, telah menciptakan sebuah sajadah yang sangat unik. Apa yang membuat unik?  Sajadah ini boleh mengeluarkan cahaya dan cahaya tersebut akan semakin terang apabila arah dari sajadah secara benar menghadap ke kiblat (Mekah). Semakin betul arah kiblat, maka semakin terang sajadahnya.



Anjing bunyikan hon minta bantuan kerana terperangkap dalam kereta

Posted: 03 Nov 2010 02:35 AM PDT

Seekor anjing terperangkap di dalam sebuah kereta dan suhu dalam kereta itu  90 darjah Fahrenheit atau 32 darjah Celsius di Pennsylvania, Amerika Syarikat (AS). Anjing tersebut dengan pintarnya membunyikan hon kerta itu untuk meminta bantuan.

Menurut seorang doktor haiwan Nancy Soares, anjing Labrador cokelat itu dibawa ke klinik haiwan di Macungie Pennsylvania setelah dia terperangkap dalam kereta selama satu jam.

Insiden ini terjadi kerana pemiliknya yang sedang menurunkan barang selepas berbelanja, terlupa jika anjingnya yang bernama Max masih di dalam kereta. Kemudian dia terdengar bunyi hon kereta, namun setelah dia keluar tidak menemukan sesuatu yang mencurigakan tetapi ketika dia melihat ke arah keretanya, ternyata Max sedang duduk di kerusi pemandu sambil membunyikan hon.

Pemilik anjing itu kemudian memberi minum kepada Max yang nampak berpeluh dan terus mengeringkannya dengan menggunkan tuala. Setelah itu baru di bawa ke klinik haiwan.Anjing tersebut  tidak menderita luka serius dan hanya mengalami kelelahan akibat panas yang berlebihan.

bk-nasib baik anjing ni bijak....

Demi nak popular cepat,penyanyi ini sanggup tunjuk kemaluannya kepada orang ramai

Posted: 03 Nov 2010 01:45 AM PDT

Asuka Sawamoto. Apakah anda kenal dengan nama penyanti ini? Jika tidak untuk pengetahuan anda dia ini penyanyi yang kontroversi kerana ketika dia menyanyi di pinggir jalan , dia mempertontonkan "Anu" nya di depan khalayak ramai?

Ternyata benar kata beberapa orang, untuk jadi terkenal anda harus bagus sekali, atau hancur sekali. Kalau menurut anda, seperti apa tindakan penyanyi ini :




hilang harga diri semata-mata nak glamour...

Jantung tumbuh kembali setelah dibuang 1/3 oleh doktor

Posted: 03 Nov 2010 12:50 AM PDT

Keajaiban Tuhan! Kirsty Collier yang mengalami sakit jantung sehingga doktor memutuskan untuk memotong sepertiga jantungnya, ternyata boleh tumbuh semula. Jantung kanak-kanak ini tumbuh semula menggantikan sepertiga jantungnya yang di bedah dulu tanpa menjalani tranplantasi.Kirsty menjalani pembedahan buang 1/3 jantungnya ketika  berumur 4 bulan.

semasa berumur 4 bulan..lihat kesan pembedahan

Berbagai risiko yang negatif telah diberitahu doktor kepada ibubapa Kirsty tetapi ternyata anak mereka sihat selepas pembedahan dan tiada gejala yang serius walaupun sudah 10 tahun menjalani pembedahan.Doktor yang memeriksa Kristy juga terkejut kerana saiz jantung yang di buang itu kembali kepada saiz yang normal.

Sepuluh tahun lalu, Kirsty yang berusia 4 bulan di berutahu doktor tidak panjang umur kerana menderita penyakit jantung parah. Kondisi jantungnya tidak sempurna. Pembuluh bilik kiri jantung yang seharusnya mengalirkan darah ke otot jantung, terhubung dengan pembuluh paru-paru tidak ke aorta. Akibatnya, organ itu kekurangan oksigen dan akhirnya membesar.

Berusia 10 tahun..kembali normal seperti kanak-kanak biasa.

Semakin hari kondisi Kristy bertambah serius. Doktor yang menanganinya, Stephen Westaby, mengambil tindakan dengan membuang sepertiga bahagian jantung yang rosak dan tak berfungsi normal di Hospital John Radcliffe, Oxford, England. Ketika itu pembedahan dan membuang jantung rosak sahaja cara untuk pesakit yang menghadapi masalah yang serius.

Kedua ibubapa Kristy gembira kerana anaknya kembali normal dan mempunyai saiz jantung yang normal.

SUMBER : http://www.i-dus.com

Pasangan sanggup melakukan hubungan seks di depan orang awam

Posted: 02 Nov 2010 11:31 PM PDT

Sepasang kekasih yang kurang ajar tertangkap kamera sedang melakukan hubungan seks di tengah jalan di Krefeldin, North Rhine-Westphalia, Jerman.


Pasangan ini seperti tidak sempat kerana tidak mencari tempat tersembunyi untuk melakukan aksinya.dan sanggup  melakukannya di tengah jalan di hadapan orang awam. Kenderaan dan  ramai orang yang melihat aksi mereka.Mereka tidak segan silu melakukan aksi ini.



Tak lama setelah mereka selesai lelaki itu dengan cepat menarik seluarnya sementara perempuan belum memakai seluar dalamnya yang tersangkut pergelangan kakinya.

bk-Adakah manusia jenis ini manusia yang rendah darjatnya daripada binatang?