Adsense

Rabu, 27 Jun 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Zed Zaidi Ucap Tahniah Kepada Aaron Aziz Kerana Dapat PR

Posted: 26 Jun 2012 11:11 PM PDT

Zed Zaidi Ucap Tahniah Kepada Aaron Aziz Kerana Dapat PR
Sejak Zed Zaidi mempertikaikan kemenangan Aaron Aziz didalam ABPBH yang lalu banyak kontroversi yang dikaitkan dengan mereka berdua.. Jadi apabila Aaron Aziz disahkan telah mendapat status penduduk tetap di Malaysia, Ramai yang menyangka Zed Zaidi akan mempertikaikan isu tersebut.. Namun semua itu nyata meleset.. Zed Zaidi melalui Harian Metro semalam mengucapkan tahniah kepada Aaron Aziz..

"Tahniah Aaron kerana bergelar penduduk tetap (PR) negara ini. Saya doakan semoga kehidupannya bertambah baik dan dimurahkan rezeki selalu,"

"Tanpa sebarang niat, saya mengucapkan tahniah kepada Aaron kerana bergelar PR. Untuk pengetahuan, persahabatan kami tiada masalah biarpun kontroversi pernah menimpa kami, baru-baru ini,"

Tambah Zed Zaidi lagi, dia mengetahui mengenai Aaron bergelar PR empat hari yang lalu dan menganggap berita baik itu sebagai rezeki keluarga Aaron Aziz walaupun baru tujuh tahun mereka tinggal di negara ini.

Zed Zaidi Dihalang Melawat Datuk Aziz Satar Di Hospital

Posted: 26 Jun 2012 08:25 PM PDT

Zed Zaidi Dihalang Melawat Datuk Aziz Satar Di Hospital
Semalam Zed Zaidi yang juga Presiden Seniman bersama beberapa wakil media dihalang daripada berjumpa dengan Datuk Aziz Satar yang bertujuan untuk melawat dan memberi sumbangan bagi membantu meringankan bebannya. Walaupun kedatangan wakil Seniman sudah diberitahu dan dipersetujui daripada ahli keluarga Aziz Satar namun mereka tetap dihalang dari melawatnya..

Walaupun dihalang, Zed Zaidi dan wakil Biro Pergerakan Pemuda Umno Malaysia, Jamawi Jaafar sempat menghulurkan bantuan kepada ahli keluarga Aziz Satar sebelum meninggalkan perkarangan hospital

"Saya tidak pasti mengapa keadaan jadi begini kerana kehadiran Seniman dengan niat yang baik iaitu untuk melawat dan bertanya mengenai keadaan Pak Aziz selain menyerahkan sumbangan bagi membantu meringankan bebannya.

"Tak mengapalah kerana apa yang lebih penting kami telah menjalankan tanggungjawab kami demi menjaga kebajikan pelakon-pelakon veteran di negara ini," (Mstar)

Zed Zaidi juga menolak dakwaan keengganan Datuk Aziz Satar bertemu dengan wakil Seniman kerana perbalahan di antaranya dengan ahli-ahli Seniman veteran yang tidak berpuas hati dengannya sebelum ini.