Adsense

Rabu, 27 Jun 2012

Celebrity News

Celebrity News


Hollywood : Kylie Minogue Selar Imej Murah Madonna

Posted: 27 Jun 2012 09:43 AM PDT

Kyle
Aksi 18SX Madonna

Kerana sifat Madonna yang tidak memahami adat resam sesebuah negara, tanpa segan silu beliau melakukan aksi terlarang didepan ribuan malahan jutaan orang yang melihat gambar beliau di internet. Dan salah seorang artis Hollywood yang menemplak aksi 1sx Madonna adalah Kyle.Dan berikut adalah "Statement" beliau :
"Saya tertanya-tanya jika Madonna ada melihat gambar atau menonton rakaman video apabila dia membuat aksi tersebut.
"Rasanya sebagai wanita yang telah berusia tindakan itu tidak sewajarnya dilakukan olehnya," katanya.

Dalam pada itu, juga turut mempersoalkan pemilihan pakaian diva berusia 53 tahun itu yang dianggap berlebihan dan tidak sesuai dengan usianya.

Ujar Minogue, pakai pasukan sorak yang digayakan Madonna adalah tidak sesuai dan penyanyi itu kelihatan "murah" dan membosankan.
"Madonna adalah seorang ikon dan terkenal dan tiada apa lagi yang perlu dia buktikan dengan menggayakan pakaian pasukan sorak semasa konsert," katanya.

Minogue membuat ulasan itu semasa dijemput sebagai tetamu undangan program Fashion Police di saluran E! baru-baru ini yang mengkritik tentang pakaian selebriti popular.




Sumber: MStar
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Memey Kini Mengandung Enam Minggu | Gambar Memey Mengandung

Posted: 27 Jun 2012 09:29 AM PDT

Memey disahkan doktor sudah enam minggu mengandung dengan kandungan pertamanya. Berikut adalah pengakuan Memey ketika dihubungi MH online sebentar tadi. Memey disahkan doktor sudah enam minggu mengandung dengan kandungan pertamanya. Berikut adalah pengakuan Memey ketika dihubungi MH online sebentar tadi.
"Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis.
"Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak," katanya yang dijangka akan bersalin pada pertengahan bulan Februari tahun depan.

Menurut Memey lagi, Norman berasa sangat gembira dengan berita tersebut dan pada yang sama risau dengan jadual kerja Memey yang padat. Memey juga dinasihatkan oleh doktor supaya menjaga kandungannya yang masih diperingkat awal.


ZoOM : Tahniah !!!
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gossip Kunjungan Zed Zaidi Di Tolak Keluarga Datuk Aziz Sattar

Posted: 27 Jun 2012 09:20 AM PDT

ENTAH di mana silapnya, kunjungan Seniman yang diketuai presidennya, Zed Zaidi, untuk melawat pelakon veteran, Datuk Aziz Sattar, 87 atau lebih mesra dengan panggilan Pak Ajis, di Hospital Ampang, tengah hari semalam, ditolak sekerasnya ahli keluarga seniman itu.

Walaupun dipujuk Timbalan Presiden, Elyas Ismail, namun keluarga Aziz Sattar tetap berkeras dengan keputusan mereka.

Hampir sejam menunggu, Zed yang turut ditemani sekumpulan media, rakan artis dan ahli Seniman yang hadir akhirnya terpaksa akur dengan kehendak keluarga Pak Ajis. Sementelah lagi ia melibatkan campur tangan pihak hospital.

Bukan sahaja tidak dibenarkan melawat, malah media yang hadir juga ditegah dari merakam sebarang gambar.

Walaupun tidak menyatakan rasa terkilan, namun riak di wajah Zed dapat merungkai kekecewaannya.

Memandang positif mengenai perkara itu, Zed akur dengan kehendak Pak Ajis dan menganggap tiada apa yang perlu diperjelaskan sehingga menimbulkan spekulasi lain.

"Saya hanya jalankan tanggungjawab sebagai presiden. Saya mengetahui keadaan Pak Ajis pada hari Sabtu lalu dan sedaya upaya mencari dana untuk memberikan sumbangan.

"Sebelum datang, saya telah buat pengesahan daripada ahli keluarganya. Mereka setuju menerima lawatan saya. Tapi, lain pula jadinya. Saya tidak tahu nak kata apa, mungkin Pak Ajis tidak mahu diganggu. Saya berdoa agar kesihatannya beransur baik," katanya.

Walaupun kunjungannya ditolak, Zed tetap menyerahkan sumbangan kepada Pak Ajis. Malah ia turut diterima baik ahli keluarganya. -SinarHarian
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Jalani Ceraikan Raja Azmi Dengan Talak Satu

Posted: 27 Jun 2012 09:16 AM PDT

Setelah beberapa gossip panas yang mengaitkan pasangan ini akhirnya di kemuncak tidak persefahaman berakhir di Mahkamah syariah Gombak Timur. Diantara gossip panas yang melanda pasangan ini seperti kisah Raja Azmi dan Roslin yang merupakan bekas pemain badminton Negara dan gambar intim Jalani bersama seseorang wanita berstatus janda.

Namun itu semua akan tinggal kenangan buat pasangan ini yang telah berkahwin selama 28 tahun, dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Puteri Suraya, 21, Puteri Suaida,23 dan Megat Deli,18.  

Penerbit filem ...Dalam Botol itu turut reda dengan "hadiah" yang diberikan Allah sempena ulang tahun kelahirannya ke-53 yang jatuh pada hari sama talak dilafazkan.
"Saya percaya perceraian ini adalah hadiah daripada Allah bersempena sambutan hari lahir saya pada hari ini (Rabu). Saya terima hukuman Allah di dunia ini kerana kesilapan saya.



ZoOM: No Comment...28 Years...huh..


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!