Adsense

Rabu, 25 April 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Gambar Super Cute Wawa Zainal Sebagai Duta Baru Lipice

Posted: 24 Apr 2012 07:03 PM PDT

Wawa Zainal Sebagai Duta Baru Lipice
Tahniah MyGosip ucapkan buat Wawa Zainal kerana dia baru sahaja dilantik menjadi duta bagi produk Lipice semalam.. Pemilihan Wawa Zainal sebagai duta Lipice dikatakan kerana personaliti Wawa yang sangat menarik, dia Bukan sahaja pelakon wanita yang sedang meningkat naik dengan cepat, malah keperibadian Wawa yang sangat periang dan mudah tersenyum membuatkan Wawa terpilih bagi mengantikan Lisa Surihani sebagai duta Lipice…

Buat peminat Wawa Zainal, jom kita layan gambar di majlis perlantikan Wawa Zainal sebagai duta Lipice yang diadakan di Bangsar Village 2, semalam, kat bawah ni… Cute Wawa Zainal ni dengan lesung pipitnya kan?..

Wawa Zainal lipice

Wawa Zainal

gambar Wawa Zainal

Wawa Zainal dipelancaran lipice

Wawa Zainal dan lipice

Shila Amzah Jawab Isu Super Gedik dengan Sharnaaz

Posted: 24 Apr 2012 06:57 PM PDT

Shila Amzah Jawab Isu Super Gedik dengan Sharnaaz
Pada Ahad minggu lepas di ruangan Bipop, Zubir telah menegur kelakuan Shila Amzah yang dikatakan berkelakuan agak menjengkelkan dengan kekasihnya, Sharnaaz Ahmad, Lagi-lagi kelakuan yang super gedik itu dilakukan dihadapan ibu shila sendiri.. Malah menurut Zubir lagi, kelakuan Shila Amzah beraksi mesra dengan sharnaaz seolah-olah direstui oleh ibunya..

Orang lain pun bercinta, tapi cool je. Lagi menjengkelkan, sharnaaz dan shila menunjukkan kemesraan di depan ibu shila sendiri, walhal kedua-duanya bukan ada ikatan sah sebagai suami isteri, cuma kekasih je. Zubir perhatikan ibu shila seolah-olah merestui anak daranya itu beraksi mesra dengan sharnaaz. Sebagai ibu, tolonglah tegur sikit si shila tu supaya jaga kelakuan di tempat awam, jangan biarkan orang menyampah dengan gelagat over mesra dengan sharnaaz tu.

Akibat teguran pedas itu, pihak wartawan Media Hiburan telah berjaya mendapatkan reaksi Shila Amzah mengenai isu gedik dia dengan Sharnaaz..

"Berkenaan dengan isu tersebut, saya terima dengan hati terbuka setiap komen yang diberikan oleh peminat, sama ada ia positif atau sebaliknya. Siapa yang mengambil tahu tindak-tanduk kami secara tidak langsung ia menunjukkan masih ada yang sayang dengan saya dan Sharnaaz. Kalau ada jodoh, insyaAllah hubungan ini akan diteruskan kepada fasa yang lebih serius,"

Bagi MyGosip, teguran zubir tu ada betulnya juga, Takut nanti kalau tidak di tegur makin ramai pula yang akan menyampah dengan sikap mereka berdua nanti.. Kalau dah suka sama suka tu.. Cepat-cepat la suruh si Sharnaaz tu masuk meminang.. takde la patah seribu…

Shila Amzah berpeluk dengan sharnaaz