Adsense

Rabu, 14 Mac 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Liyana Jasmay bakal mengayakan gaun RM10k di hari pertunangan

Posted: 14 Mar 2012 12:37 AM PDT

liyana jasmay bakal bertunang
Liyana Jasmay yang bakal bertunang pada hari jadinya yang ke-24 (28 march 2012) dengarnya bakal mengayakan gaun moden rona putih gading rekaan Rizman Ruzaini yang berkonsepkan puteri diraja Inggeris berharga RM10,000. Nah! bukan calang-calang gaun yer.. Gaun puteri diraja Inggeris berharga RM10,000… Ini baru gaun untuk bertunang, rasa-rasanya gaun untuk berkahwin nanti berapa ribu la pulak harganya kan..

Liyana Jasmay katanya akan bertunang dengan jirannya sendiri, Fathuddin Mazlan yang juga seorang ahli perniagaan .. Menurut ibu Liyana Jasmay, mereka berdua sudah lama kenal satu sama lain, tetapi mula rapat baru-baru ini sehingga mereka berdua bercadang untuk bertunang… Dengarnya, jika tiada aral melintang Liyana Jasmay dan Fathuddin Mazlan akan berkahwin pada tahun depan…

MyGosip Doakan agar segala perancangan Liyana Jasmay untuk mendirikan masjid ni berjalan dengan lancar hendaknya.. Tak sabar nak tengok Liyana Jasmay pakai gaun puteri diraja Inggeris 10k tu kan… mesti comel…

tunang liyana jasmay

Jejaka yang di tengah dikatakan bakal tunang kepada Liyana Jasmay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kak Ogy sudah maafkan Johan

Posted: 13 Mar 2012 07:40 PM PDT

kak ogy tak jadi saman johan
Fauziah Datuk Ahmad Daud yang kita kenali sebagai kak Ogy dengarnya telah membatalkan hasrat beliau untuk menyaman Johan Raja Lawak.. Kak Ogy yang sebelum ni terasa hati dan rasa terhina dengan tindakan Johan mempersendakan Allahyarham ibu bapanya ketika mengacarakan Festival Filem Malaysia ke-24 yang lalu, sudah pun berasa sejuk hati dan memaafkan Johan… Selain itu juga kak Ogy tidak mahu memanjangkan isu ini lagi, sebab industri hiburan kita ni kan kecil je..

"Industri kita bukan besar mana pun. Mungkin pada masa akan datang kami akan bekerjasama. Jadi buat apa panjang-panjangkan hal macam ini.

"Memang betul saya marah dengannya sebelum ini tetapi selepas beberapa ketika saya mula sejuk hati dan sudah memaafkan dia,"

"Sebelum ini, saya terasa hati dengannya apabila dia ketawa dengan teguran saya mengenai gurauannya itu selepas acara tersebut. Alhamdulillah, kini saya berasa lebih tenang selepas memaafkan Johan dan kemarahan itu sudah reda," katanya.

Bagus la.. semuanya telah selesai dengan cara yang baik.. MyGosip harap selepas ini Johan lebih peka dan sensitif lagi semasa membuat lawak.. Kang tak pasal-pasal kena saman lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...