Adsense

Selasa, 27 Disember 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Video: DJ Earworm Lancarkan Mashup Terbaru ‘United States Of Pop 2011′ (World Go Boom)

Posted: 27 Dec 2011 09:13 PM PST

Terkenal dengan beberapa mashup 'United States of Pop' yang dibuat untuk tahun-tahun sebelum ini, DJ Earworm kini mengembangkan lagi pengaruhnya.

Kali ini, tampil dengan gaya yang sama tapi lebih menarik kerana dia turut melancarkan muzik video rasmi untuk mashup terbarunya di Youtube, 'United States of Pop 2011′ (World Go Boom).

Mashup ini menampilkan 25 buah lagu popular pilihan DJ Earworm termasuklah lagu Adele, Bruno Mars, Black Eyed Peas, Rihanna, Cee Lo Green, Maroon 5, Pitbull, JLo, Katy Perry dan juga Lady Gaga. OHBULAN! pasti mashup kali ini mampu memikat halwa telinga anda lebih lama dari mashup sebelumnya.

Jom layannn!

Full content generated by Get Full RSS.

Cair Habis, Khairul Fahmi Che Mat Hiasi Majalah Glam Isu Jan/Feb 2012!

Posted: 27 Dec 2011 07:36 PM PST

Pemain bolasepak bertukar menjadi selebriti? Itulah yang sedang berlaku kepada dunia bolasepak tempatan.

Dari hanya sekadar picisan dan tidak dikenali sesiapa, kehebatan pemain Harimau Muda dan Harimau Malaya telah meningkatkan semangat dan sokongan peminat. Ia sekaligus mengangkat nama-nama pemain bolasepak tempatan seperti Safee Sali, Safiq Rahim, Nazmi Faiz dan yang paling penting, Khairul Fahmi Che Mat atau Apek, penjaga gol kebangsaan.

Tidak terlepas dari gosip-gosip liar, jejaka kacak dari Kelantan ini telah dipanggil untuk menghiasi muka depan Majalah Glam lelaki isu Januari dan Februari 2012. Khairul Fahmi telah digandingkan bersama seorang model wanita bernama Anastascia untuk isu ini dan digelar 'World Class Goalkeeper' oleh Majalah Glam.

Ingin melihat gambar dan cerita lebih lanjut mengenai Khairul Fahmi? Dapatkan Majalah Glam lelaki di pasaran sekarang!

Full content generated by Get Full RSS.