Adsense

Selasa, 27 Disember 2011

borak kosong

borak kosong


Rumah pelacuran ini sedaikan perempuan dari planet lain

Posted: 27 Dec 2011 09:00 PM PST


TRIBUNNEWS.COM - Sebuah rumah pelacuran di Nevada, Amerika Syarikat (AS), membuka pusat pelacuran bertema sains fiksyen terutama bagi lelaki yang ingin meniduri perempuan dari planet lain.


Dilansir Daily Mail, Isnin (26/12/2011), pemilik rumah itul bernama Dennis Hof menamakannya The Area 51 Alien Cathouse dengan menyediakan perempuan dengan berdandan ala tokoh alien terkemuka dari filem box office seperti Avatar.


lelaki yang juga dikenal sebagai bintang televisyen ini dikenal dengan acaranya di HBO bertitel Moonlite Bunny Ranch sudah menyediakan lahan di wilayah barat laut Las Vegas. Rumah pelacuran ini menyediakan merchandising menampilkan manusia bertubuh kecil dan staf serta perempuan yang didandani seperti alien. Bekas mucikari ternama Hollywood dikhabarkan mereka kostum dan juga dekor dari rumah bordil tersebut.


Perempuan yang bekerja sebagai pelacur akan dicat tubuhnya menjadi hijau. Nevada satu-satunya negara bahagian di AS yang membolehkan bisnis pelacuran.

Kesetiaan Seekor Anjing yang Membantu Sahabatnya yang Buta

Posted: 27 Dec 2011 08:00 PM PST


Franky dan Elly adalah dua ekor anjing berusia empat tahun yang mempunyai hubungan sangat khusus. Kerana selain sebagai sahabat, Franky juga bertindak sebagai mata bagi Elly yang mengalami kebutaan.
Kedua pasangan ini tidak dapat dipisahkan, dimana Franky telah menjadi pemandu bagi Elly, dengan membantunya berjalan-jalan atau untuk mencari makanan dan air, kerana anjing betina berbulu putih itu tidak mampu melakukannya sendirian akibat keterbatasan fizik yang dialaminya.







Namun, hubungan khusus keduanya merupakan tantangan bagi pekerja di RSPCA, yang berusaha dengan keras mencarikan majikan yang mahu menampung keduanya.
"Pasangan kecil ini jelas saling mencintai satu sama lain. Franky sangat bersemangat dan lucu sedangkan Elly sangat suka untuk dibelai. Dimana Franky menjadi penjaga bagi Elly dan membimbingnya berjalan-jalan dan saat mencari makanan atau air." tutur Elaine Buchan, manager RSPCA di Newport, South Wales, yang dikutip Mail Online.

Mangsa culik guna facebook untuk selamatkan diri

Posted: 27 Dec 2011 07:00 PM PST


SALT LAKE CITY: Seorang wanita dan anaknya berjaya dibebaskan daripada tebusan selama lima hari selepas mengirim pos dalam Facebook.


Jurucakap polis Utah, Jon Arnold, berkata wanita terbabit bersembunyi dalam almari bersama komputer riba untuk menghantar mesej meminta bantuan melalui laman sesawang sosial itu.




Melalui pos berkenaan, katanya, wanita terbabit mendakwa dia dan bayinya yang berusia 17 bulan "akan mati menjelang pagi" jika tidak diselamatkan.




"Mesej itu mendorong seseorang menghubungi polis yang kemudian menyiasat di rumah mangsa," katanya.




Arnold berkata, Facebook adalah satu-satunya cara mangsa berhubung dengan orang lain di luar rumahnya.




Polis kemudian menahan Reed Critchfield, 33, dan kini ditempatkan di penjara atas tuduhan menculik, memaksa sodomi serta pelbagai dakwaan lain. - AP


sumber : myMetro

Bekas juara Olimpik dua kali didakwa merogol seorang remaja

Posted: 27 Dec 2011 06:00 PM PST


TOKYO: Pendakwa Jepun berkata, mereka memfailkan tuduhan rogol ke atas atlet judo semalam.


Bekas juara Olimpik dua kali, Masato Uchishiba, 33, didakwa merogol seorang remaja di sebuah hotel pada September lalu dengan mencampur alkohol ke dalam minuman mangsa.




Uchishiba juga dituduh mengambil kesempatan atas keadaan mangsa yang tidak mampu melawan.




Identiti mangsa tidak didedahkan atas faktor usia.




Polis menahan Uchishiba awal bulan ini dan dia menafikan tuduhan berkenaan.




Kata Uchishiba, insiden itu berlaku atas persetujuan bersama.







September lalu, Uchishiba dipecat daripada tugasnya sebagai jurulatih judo atas tuduhan melakukan pencabulan seksual.




Dia memenangi pingat emas bagi kategori 66 kilogram dalam Sukan Olimpik 2004 dan 2008.





Jika disabitkan kesalahan, Uchishiba boleh dipenjara sehingga tiga tahun. - AP


sumber : myMetro

Graduan ni dah seronok jadi 'Geli Girl'

Posted: 27 Dec 2011 05:00 PM PST


GEORGETOWN: Mula menjaja tubuh untuk mendapatkan wang ketika masih bergelar siswi, nyata kerja terkutuk itu sukar ditinggalkan biarpun diri kini sudah menjadi graduan dan memiliki pekerjaan tetap.


 Tanpa rasa malu, gadis hanya mahu dikenali sebagai Aida, 24, berkata jika dulu golongan sepertinya dikenali sebagai 'Call Girl' atau 'Escort Girl', kini lelaki yang menagih belaian manja mereka memberi gelaran baru iaitu 'Geli Girl.' 


 "Apapun gelaran diberi dan biarpun seluruh tubuh kami diratah, kami tidak kisah kerana apa dicari hanyalah wang. Yang penting, orang tak tahu kegiatan saya dan saya juga berjaya menghabiskan pengajian di kolej," katanya.


 Aida berkata, walaupun sudah bekerja di sebuah syarikat swasta, dia masih aktif dalam kerja itu untuk menampung kos kehidupan kerana gaji diperoleh setiap bulan tidak mencukupi.







 "Ibu bapa saya di kampung tak tahu saya melakukan kerja terkutuk ini kerana setiap bulan saya akan memberikan separuh wang gaji kepada mereka.





 "Wang yang dapat hasil kegiatan Geli Girl saya tak bagi pada ibu bapa tapi saya gunakan untuk beli barangan berjenama dan pakaian untuk diri saya," katanya.


sumber : myMetro

Gila pagi ni...bapa jual anak luar nikahnya

Posted: 27 Dec 2011 04:30 PM PST


KUCHING: Sekeping surat yang ditemui dalam bakul sampah menyelamatkan seorang bayi tidak sah taraf daripada dijual bapa kandungnya sendiri dengan harga RM7,000 dipercayai kepada sindiket menjual bayi.


 Bayi perempuan berusia lapan hari itu diselamatkan selepas tiga individu ditahan polis dalam beberapa serbuan berasingan di sekitar bandar raya ini, Jumaat lalu. 


 Difahamkan, bayi itu dilahirkan ibunya yang berusia 31 tahun berasal dari Kuala Lumpur di sebuah hospital di bandar raya ini, pada 19 Disember lalu. 


 Menurut sumber, sebaik melahirkan bayi berkenaan, wanita berkenaan mendakwa dia dibawa seorang wanita lain yang tidak dikenali pulang ke rumahnya di Jalan Keranji, di sini, pada keesokannya, kononnya untuk berehat. 







 "Tanpa mengesyaki sesuatu tidak diingini, mangsa bersama anaknya dibawa seorang wanita tidak dikenali dipercayai berasal dari Sibu ke rumah terbabit untuk berehat. 





 "Ketika berada di rumah itu, wanita terbabit ternampak sekeping surat dalam bakul sampah dan hatinya tiba-tiba tergerak untuk membaca kandungan surat berkenaan. 


"Wanita itu terkejut apabila mendapati surat dibacanya menyatakan bayinya akan dijual dengan harga RM7,000 dan mengesyaki teman lelakinya berusia 30-an berasal dari Sibu turut terbabit dalam rancangan bagi menjual anak mereka," katanya.


sumber : myMetro

Gila ini artis Indon yang mahu orang yang datang ke majlis kahwinnya nanti pakai pakaian dalam sahaja

Posted: 27 Dec 2011 04:00 PM PST


infospesial.net -  Merancang menikah tahun depan, aktris Cynthiara Alona dan kekasihnya, Ferdy menggadakan pesta pernikahan yang unik dengan tema mengenakan lingerie, dimana yang menghadiri acara tersebut hanya diperbolehkan mengenakan pakaian dalam saja. 

"Kalau cowok yang datang pakai celana pendek aja. Underware. Kalau cewek pakai lingerie. Kita berpesta deh," ujar Alona

Diakui Alona, Idea yang unik itu datang  dari sang kekasih. Menurutnya, pernikahan yang hanya sekali seumur hidup, oleh kerana itu ia ingin membuat acara yang berkesan dan tak kan terlupakan. 

"Setuju aja, nggak masalah. Kalau aku sih sebenarnya pengen yang konsepnya meriah, karena menikah buat aku seumur hidup sekali. Jadi buat aku, konsep dia luar biasa, aku ikut aja deh. Yang terpenting asal jangan nikah siri aja. Itu paling pantang buat aku," paparnya. 

Sementara Alona sendiri juga mempunyai idea yang tak kalah uniknya. Ia ingin membuat ingin membuat sebuah pernikahan di dalam gua. 

"Pengen nikah di sebuah gua yang dengan glester tajam-tajam gitu, kalau masuk harus punya mental yang kuat, nggak punya asma. Ya semacam seperti pecinta alam gitu deh," katanya.

Apple Rancang Gunakan Hidrogen Untuk Perpanjang Daya Tahan Bateri

Posted: 27 Dec 2011 03:00 PM PST







Apple merancnag untuk menggunakan sel hidrogen untuk menghasilkan bateri ringan yang boleh bertahan selama berminggu-minggu. Dimana perusahaan tersebut baru-baru ini mengajukan surat permintaan paten untuk menciptakan sumber energi baru untuk produk mereka.


Pengajuan disampaikan perusahaan tersebut nampaknya menjanjikan sebuah bateri yang memungkinkan barang elektronik tetap terus beroperasi selama berhari-hari atau minggu tanpa harus diisi ulang.
Dalam pengajuan tersebut tertulis 'Sel bahan bakar tersebut berpotensi dapat mencapai kepadatan energi tinggi, yang berpotensi memungkinkan perangkat elektronik portabel untuk beroperasi selama berhari-hari atau bahkan berminggu-minggu tanpa harus diisi ulang,"


Dengan beralih dari bateri standard yang menggunakan bahan kimia beracun dengan hidrogen, produk dari teknologi baru ini pastinya ramah lingkungan keraa hanya terdiri dari air dan energielektrik.
Idea bahan bakar hidrogen bukanlah suatu hal yang baru, tapi ini adalah indikasi yang paling jelas dari Apple yang bermaksud untuk meningkatkan pengalaman pengguna iPod atau iPhone.

Cara Meletakkan Penis yang Benar di Dalam Seluar

Posted: 27 Dec 2011 10:00 AM PST




Zona Malam - Posisi penis saat ereksi lebih bergantung pada usia, ketimbang peletakannya di seluar dalam. Pada usia muda, maka posisi ereksi agak tegak ke atas dan pada lelaki lanjut usia cenderung 'menunjuk bumi' (ke bawah).


 Tapi memang boleh saja upaya Anda yang mengubah arah penis saat ereksi sejak usia 10 tahun memang boleh berpengaruh pada bentuk dan arah penis saat ereksi pada usia anda saat ini 22 tahun.


 Semakin bertambah usia maka sudut ereksi yang terbentuk akan semakin kecil.


 Pada usia 13-31 tahun maka sudut ereksinya sekitar 90 darjah, usia 31-41 tahun sudut ereksi sekitar 75 darjah, usia 41-49 tahun sudut ereksinya sekitar 60 darjah, usia 50-59 tahun sudut ereksinya sekitar 45 darjah, usia 59-64 tahun sudut ereksinya sekitar 30 darjah dan usia 64 tahun ke atas sudut ereksinya sekitar 15 darjah.


 Tapi yang patut dicermati, bentuk dan arah penis saat ereksi tidak boleh sampai membuat Anda tidak nyaman saat hubungan seksual dengan pasangan Anda kelak.


sumber

Kembali Langsing, Mariah Carey Jadi Model Iklan Pelangsing

Posted: 27 Dec 2011 09:00 AM PST




infospesial.net -  Penyanyi Mariah Carey berhasil menurunkan berat badannya lebih dari 30 kilo setelah melahirkan bayi kembarnya April lalu, dan kini ia nampak luar biasa. Wanita 41 tahun ini cukup percaya diri dengan tubuh barunya yang ramping, Mariah mempamerkan perutnya yang kencang dalam sebuah iklan pelangsing, Jenny (yang sebelumnya bernama Jenny Craig). Dia muncul dengan kemban hitam pendek dan skirt hitam berbelahan samping setinggi paha celah pada iklan tersebut.

Dalam iklan pelangsing tersebut, Mariah menyanyikan lagu hit pop-nya di tahun 1991 yang berjudul Make It Happen, dalam versi baru, sementara Jenny mengumumkan berapa banyak berat badan para pengguna produk tersebut yang telah berhasil berkurang. Mariah,juga menyarankan pada para pengikut Twitternya untuk menonton komersial barunya hari ini.




Sexy Santa Streaptease Dilihat 1,204,756 Kali Di Youtube

Posted: 27 Dec 2011 08:30 AM PST



Wow video sexy santa streptease telah dilihat 1,204,756 di situs youtube, di postkan pada 7 Disember 2011, sungguh menakjubkan dengan angka yang luar biasa,  seperti apa  santa sexy ini menari streaptease..!


Ucapan Selamat Tahun Baru 2012 Romantis, Lucu

Posted: 27 Dec 2011 08:00 AM PST


HAPPY NEW YEAR 2012 Pictures, Images and Photos
Today 31 December 2011, tomorrow 1 Januari 2012.
 Days are so fast !
 So, I wanna be the 1st 2 say "Happy New Year"
 May the peace and love of god fill each day of your life and light your way through the New Year.
 __________________________________________________________________

Faith makes all things possible,
 Hope makes all things work,
 Love makes all things beautiful,
 May u have all of them in the comming year.
 Happy New Year
 __________________________________________________________________

JIWA akan sepi tanpa TEMAN. HATI akan mati tanpa IMAN. HARI ini adalah KENYATAAN, SEMALAM adalah KENANGAN, ESOK adalah IMPIAN. Sucikan HATI, JERNIHKAN FIKIRAN. Sambutlah Tahun Baru 2012 ini.
 __________________________________________________________________

Aku senantiasa berdo'a supaya kamu mengalami Minggu yang manis. Isnin yang bahagia. Selasa yang menyenangkan. Rabu yang penuh sukses. Khamis yang berkesan. Jumaat yang menakjubkan. Sabtu yang penuh cinta. Dan tahun baru yang ceria penuh dengan senyum harapan. "Happy New Year".
 __________________________________________________________________

Jadilah lilin. Jadilah cahaya. Jadilah sinar dalam gelap. Jadilah inspirasi dan membuat perbezaan besar dalam hati orang lain, Selamat Tahun Baru 2012.
 __________________________________________________________________

Sebelum operator sibuk. Sebelum sms pending . Sebelum beteri low bat. Aku ucapkan Selamat Tahun Baru Dulu ya?
 __________________________________________________________________

Masa lalu adalah kenangan. Masa kini adalah kenyataan. Masa depan adalah harapan. Selamat Tahun Baru 2012. Selamat tinggal kenangan. Selamat datang harapan.
 __________________________________________________________________

Waktu terus berlalu, lembaran demi lembaran telah dilalui. Coretan demi coretan telah memenuhi, kadang tak bererti, kadang tanpa makna, atau hanya sedikit makna. Semoga di tahun ini setiap lembaran memiliki makna, setiap lembaran bermanfaat. Selamat tahun baru 2012. Semoga lebih sukses.
__________________________________________________________________

Tahun ini hampir selesai dilalui, belumlah tergores coretan bererti, belumlah setiap gagasan menjadi nyata, konsep masih terdokumenkan. Padahal telah berada dipenghujung, meski akan terlewati, semoga ada perubahan, dalam lembaran baru. Selamat tahun baru 2012 M.
__________________________________________________________________

Malam ini 'kan berlalu, minggu ini 'kan beranjak, bulan ini akan pergi, tahun ini 'kan meninggalkan. Sejarah kehidupan, catatan suka dan duka, menyongsong tahun baru. Selamat tahun baru 2012. Semoga selalu berjaya dan sejahtera.

sumber

Kim Kardashian diejek ibu kepada binatang

Posted: 27 Dec 2011 07:00 AM PST

LOS ANGELES- Sejak pernikahannya dengan Kris Humphries hanya bertahan 72 hari, Kim Kardashian terus menjadi bahan ejekkan.


   Kali ini, sebuah organisasi yang memperjuangkan hak binatang, PETA melancarkan kempen terbaru mereka terkait penolakan pemakaian kot dari bulu haiwan. 


 Dalam iklan itu, foto Kim disandingkan dengan musang yang berada dalam sebuah lorong. Selain terpampang wajah Kim sedang memakai kot bulu, di atas foto haiwan-haiwan itu tertulis, Kim : Bayi-bayi (haiwan) ini kehilangan ibu mereka. Apakah dia ada di belakang Anda?'. 


 Melalui cara itu, PETA berniat menyindir perilaku Kim yang selalu terlihat kot bulu di setiap penampilannya. Meski pernah dijelaskan tentang penderitaan binatang yang bulunya sering dia pakai, Kim masih tetap terlihat memakainya. "Kim itu sebenarnya tahu bahawa binatang yang bulunya dipakai itu disiksa, dipukuli, disetrum dan sering dikuliti hidup-hidup. Kami sudah menjelaskan itu kepadanya," kata Senior Vice President PETA, Lisa Lange seperti dikutip Dailymail, Selasa (27/12/2011).


 Sejumlah artis seperti Daniel Craig pernah menyebut Kim dan keluarganya sebagai orang idiot kerana meminta privasi. Padahal, Kim dan keluarganya membuka semua kehidupan peribadi mereka dalam sebuah tayangan reality show mereka.(rik)

Inilah penyanyi Korea yang akan berbogel jika kelandernya terjual 200 ribu copy

Posted: 27 Dec 2011 06:00 AM PST

SEOUL - Lee Hyori pernah merancang undur diri dari dunia entertainment bila kalendarnya terjual 200 ribu copy. Kini, diva muzik itu merancang beraksi bogel. 


 "Jika saya boleh menjual 20 ribu copy kalendar, saya akan melepas bajuku seperti Jae Dong," kata Hyori, seperti dilansir Allkpop, Selasa (27/12/2011). 


 Beberapa bulan lalu, komedian Kim Jae Dong mempamerkan payudaranya bila suara pemilih Wali Kota Seoul melebihi dari 50 peratus. "Jika suara pemilih (untuk Wali Kota Seoul) melebihi 50 peratus, aku akan bogel di depan batu Samo di Gunung Samgak," ungkapnya.


 Ternyata, voting jumlah pemilih sedikit mencapai 50 peratus yakni hanya 48,6 persen. Meski kurang, namun, Kim Jae Dong menepati janjinya, di tengah jalan dia topless.


 Dia pun meng-upload foto tersebut dan menceritakannya di Twitter. Seperti diberitakan sebelumnya, kalender 2012 yang menampilkan dirinya dan haiwan peliharaan Soonshim, dan semua hasil penjualan akan disumbangkan untuk sebuah organisasi yang membantu binatang yang ditinggalkan.

Penyanyi dangdut ini seterika wajah untuk cantik

Posted: 27 Dec 2011 05:00 AM PST

Liputan6.com, Jakarta: Penaynyi dangdut Melinda menilai wajah adalah bahagian tubuh yang paling penting diperhatikan lantaran langsung terlihat orang ramai. Untuk itu, Melinda rajin melakukan perawatan wajah.


 Terbukti baru-baru ini, Melinda mengunjungi klinik wajah langganannya untuk mendapatkan perawatan khusus wajah. Perawatan wajah itu disebut dengan seterika wajah. Pertama-tama, wajah Melinda dibersihkan, kemudian diberi krim penghantar panas, kemudian "diseterika" hingga selesai.


 Hasilnya, wajah Melinda menjadi lebih tirus dari yang semula sedikit kendur. "Rasanya jadi lebih kencang, tadi kan seperti kendur itu, kerana ada lemaknya, sekarang sudah takk ada lemaknya. Jadi tak perlu disuntik-suntik," ujar penyanyi Cinta Satu Malam itu di Halo Selebriti di SCTV, Selasa (13/12). Melinda mengaku dengan perawatan itu, ia ingin terus tampil menarik kendati di usia yang sudah tidak tergolong muda lagi seperti artis Jennifer Lopez. "Udah nambah umur, udah ada anak, pengen lebih awet muda, dan tetap kelihatan remaja lagi. Biar janda tapi tetap dirawat, pengen seperti artis idola saya kayak JLo," ucapnya.


 Sementara itu mengenai resolusinya di tahun mendatang yakni 2012, Melinda tetap ingin fokus merawat anak dan mengalami perubahan di kariernya menjadi lebih baik lagi. "Tahun depan memulai lembaran baru, pengen karier lebih bagus lagi, badan lebih oke, kalau bisa lebih kurus kayak JLo," ujar Melinda. Lebih jauh untuk urusan asmara, Melinda mengaku tidak mahu memikirkan hal itu dahulu. "Aku fokusnya di anak, pasangan hidup jangan dulu deh," pungkasnya.(BJK/MEL)

Apa punya orang tua,sanggup tinggal anak berjam-jam di luar kasino

Posted: 27 Dec 2011 04:00 AM PST

Judi punya pasal anak terbiar berjam-jam pun tak kisah

STOMPer Ian was concerned to see kids being left on their own outside the casino at Marina Bay Sands while their parents were inside gambling.


Said the STOMPer:


"A whole group of children were left unattended for hours as their parents went gambling, leaving them sitting on their own outside the entrance of the casino."


He added:


"Firstly, the parents should not be doing this. What if their kids get kidnapped? We don't want these things to happen.


"Secondly, maybe MBS can provide some kind of facilities for these kids, as it is unsightly to see them sitting down outside like this."


sumber : stomp.com.sg

Rollerman, Ekstrim atau Sangat Menyenangkan? [Video]

Posted: 27 Dec 2011 03:00 AM PST

Dengan memasang roda disekujur baju pelindungnya, Jean "Rollerman" Blondeau telah menemukan pekerjaan yang akan membuat kita semua iri. Cuba saja bayangkan, bagaimana perasaanmu jika kamu boleh keliling dunia sambil melakukan aksi menyenangkan seperti ini? Dibayar lagi. 


 Jean-Yves Blondeau lelaki kelahiran Perancis tahun 1970. Ia lah yang mereka dan merancang sendiri baju skating unik miliknya. Baju tersebut memiliki 31 roda yang tersebar di seluruh area tubuh dan persendian. Dapat dipakai berdiri, tiarap, terlentang dan berdiri menggunakan hujung kaki + tangan. Jika dipakai dalam jalanan menurun, baju tersebut dapat meluncur dengan kecepatan maksimum 116 km/jam! Wow! 


 via geekologie



Restoran unik pelayan akan mengacukan pedang kepada anda

Posted: 27 Dec 2011 02:00 AM PST


Anda ingin makan di restoran dengan pelayanan yang agak luar biasa? Restoran Jepun di Tribeca, New York, telah mempraktikkan hal ini. Pelayanan unik mengundang  kekagum pengunjungnya. Menu-menu masakan Jepun yang disajikan dalam restoran ini dilayani oleh ninja-ninja terampil.






Pengunjung akan terkejut dengan aksi pelayan restoran yang bergaya ala ninja itu. Bukan hanya dari segi kostum, pelayan juga menghidangkan makanan dengan trik kobaran api. Pengunjung dibuat terkejut ketika tiba-tiba ninja tergantung di langi-langit mengeluarkan pedang sambil memberikan makanan yang dipesan. Tak hanya di situ, jika memesan sup, ninja ini akan langsung memasak di atas meja pengunjung. Mereka akan mencincang daun bawang dengan terampil, dan memasak dengan suhu 800 Celsius langsung di meja.






 Juru kamera yang mengambil aksi tersebut, Jay, mengatakan restoran ini telah membuat kelainan di bidang kuliner New York. "Jika Anda masuk ke lift yang gelap, anda akan disambut dua orang dengan pakaian ninja disamping anda. Mereka akan menyapa 'Hallo', tapi pasti anda akan berkeriak kerana terkejut," ujar dia seperti dikutip Daily Mail.




 Jay benar-benar memunji keunikan restoran ini. "Ketika saya mengambil foto, ada seorang wanita yang benar-benar terkejut ketika seorang ninja menggantung dari langit-langit tiba-tiba menunjukkan pedangnya, itu sangat lucu," ungkap Jay.

Dunia sudah gila,masjid pun hendak dijual

Posted: 27 Dec 2011 01:00 AM PST



sampai macam ni sekali kegilaan manusia...sampaikan masjid pun 
hendak dijual...

Demi Gelar, Beyonce Rela Pamer Punggungnya

Posted: 27 Dec 2011 12:00 AM PST

Kehamilan Beyonce ternyata tidak mampu menghalangi aura seksi yang pernah melekat padanya. Terbukti ia tampil seksi untuk majalah gaya hidup asal Inggris.

Tentu saja Beyonce melakukan pose seksi tersebut di saat dirinya belum hamil. Dengan tatapan wajah sangat menggoda penyanyi lagu 'Crazy in Love' ini tampil dengan kurva sensasional di sebuah kerusi besar.




Seperti diberitakan Dailymail, lokasi pengambaran yang dilakukan di Perancis ini mampu memadukan keindahan sudut kota dan keindahan tubuh sang diva. Di bawah arahan fotografer Greg Gex, semua sudut indah dari penyanyi R&B ini boleh diabadikan dengan sempurna.

Bukan hanya itu saja, di antara beberapa gaya pemotretannya Beyonce juga sempat menunjukan bootylicious-nya di salah satu pose.

Dengan mengenakan setelah baju yang tipis, Beyonce pun berpose membelakangi kamera dan menatap keindahan Perancis. Tentu saja gaya ini sangat jelas memperlihatkan kakinya yang panjang dan punggungb seksi ciri khas Beyonce.

Setelah itu Beyonce bersandar di sebuah kerusi di luar dengan mengenakan tali pinggang dan kasut gladiatornya yang besar, bekas pennyanyi kumpulan Destiny's Child tersebut terlihat sensual dan menggoda.

Luna Maya Hamil kerana Seks Bebas

Posted: 26 Dec 2011 11:30 PM PST


JAKARTA - Zona Malam - Luna Maya berperanan sebagai wanita hamil akibat seks bebas di filem My Blackberry Girlfriend. Kekasih Ariel merasa tercabar dengan peranannya itu.


 "Sebenarnya tak sampai hamil besar, tapi dia tahu hamil sampai dua bulanan gitu, lebih banyak harus berimajinasi saja," kata Luna ditemui di FX, Senayan, Jakarta Pusat, Selasa (27/12/2011) .


 Menurutnya, karakter yang dia peranankan di kehidupan sebenarnya banyak terjadi seperti hal itu.


 "Bagaimana karakter ini sering  kita lihat dalam kehidupan sehari-hari yang hamil by accident juga banyak, yang aborsi by accident juga banyak," tegassnya.(rik)


http://celebrity.okezone.com

Gila..Variety show Jepun,raba payudara untuk kenal seseorang

Posted: 26 Dec 2011 11:00 PM PST

Variety show Jepun selalu berani dan berbeza dari apresiasi masyarakat biasanya Baru-baru ini, sebuah acara  beredar di internet dan tv tempatan tema variety show ini adalah "menyentuh dada untuk mengenal orang-orang," wooow hebat  pastinya...





Adik Lahirkan Anak Kakak

Posted: 26 Dec 2011 10:00 PM PST


Setelah dipastikan hidup tanpa rahim, akhirnya Cheryl Keye (36) dapat menjadi seorang ibu, berkat kebaikan sang adik, Lyndsay Wootton (32) yang bersedia menjadi rahim pengganti bagi Elliot, putra pertama Cheryl.


 Sejak umur 17 tahun, doktor menyatakan bahawa rahim Cheryl berada di tingkat pertama Mullerian Agenesis, sehingga membuatnya tidak dapat membentuk janin dengan sempurna.


 Cheryl menikah dengan Jason Keye yang mahu menerima keadaanya pada usia 22 tahun. Cheryl mengaku sangat menikmati hari-hari menjadi isteri.




 Lyndsay Wootton (kiri) dan Cheryl Keye (kanan) bersama bayi Elliot


 "Suami saya menerima saya apa adanya. Kami mengisi kehidupan tanpa anak dengan membeli sebuah rumah yang cantik, mengejar karier kami dan pergi ke tempat-tempat yang eksotis," ujar Cheryl.


 "Namun, saya pun sedar adanya kekosongan tanpa adanya bayi," lanjutnya seperti dilansir Dailymail.


 Akhirnya, Cheryl yang berprofesi sebagai manager pengembangan bisnis pun fokus berusaha agar dapat memiliki keturunan. Ia mempelajari penelitian sebuah proses rahim pengganti.


 Ketika mempelajari proses tersebut, ia pun memperbincangkan hal tersebut kepada adiknya Lyndsay yang sudah memiliki seorang putri berusia enam tahun.


 Dengan senang hati Lyndsay mengiyakan keinginan Cheryl menjadi rahim pengganti bagi janin Cheryl.


 "Tentu saya dengan amat senang mendengar adanya proses tersebut dan dengan senang hati bersedia melakukannya untuk kakak saya," ujar Lyndsay.


 "Dapat melahirkan anak saudara saya adalah hal yang luar biasa di hidup saya," imbuh Lyndsay.
sumber