Adsense

Selasa, 21 Jun 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Iqram Cari Calon Isteri Dalam Masa Dua Bulan

Posted: 20 Jun 2011 10:35 AM PDT





Iqram Dinzley
KUALA LUMPUR: Pelakon Iqram Dinzley sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga dan memberi tempoh kepada dirinya dalam masa dua bulan untuk mendapatkan calon isteri yang sesuai.

Kata Iqram, sudah tiba masanya untuk dia memberi komitmen membina sebuah keluarga dan jika gagal menemui calon yang sesuai, dia akan menyerahkan tugas 'pencarian' itu kepada ibunya.

"Saya sudah bersedia ke arah itu (berkahwin) dan sepatutnya saya mahu menamatkan zaman bujang di usia 30 tahun yang jatuh pada 29 September depan.

"Kerana itu, saya memberi masa kepada diri saya untuk mencari calon isteri yang sesuai dalam jangka masa dua bulan dan jika tidak, ibu saya pula yang akan tolong carikan. Saya percaya, pilihan ibu adalah yang terbaik kerana rumah tangga saya nanti akan direstuinya," katanya.

Tambah Iqram, dia bukanlah seorang lelaki yang terlalu mementingkan soal kecantikan seseorang wanita untuk dijadikan sebagai calon isteri kerana baginya, seorang wanita itu dinilai daripada hati dan bukannya aspek luaran semata-mata.


Iqram dan Fasha bergandingan dalam drama Dewa Cinta - Foto ONG SOON HIN
"Jika masih lagi belum ada calon yang sesuai, saya terpaksa memberi ruang masa sehingga umur 32 tahun untuk berkahwin," nekadnya.

Keputusan itu dibuat berikutan kekecewaannya mengenai cinta yang dipendam terhadap pelakon Fouziah Gous selama ini yang tidak berbalas.

"Saya akui bahawa selama ini kami agak rapat dan berkawan baik. Pada masa yang sama, saya juga menaruh hati kepadanya.

"Tapi nak buat macam mana, mungkin kami hanya ditakdirkan sebagai teman rapat sahaja," tuturnya.

Sementara itu, kisah Iqram dengan Fouziah itu dikatakan lebih kurang sama dengan drama yang dibintanginya bersama pelakon Fasha Sandha berjudul "Dewa Cinta" yang akan ditayangkan setiap Isnin hingga Khamis menerusi slot Akasia, TV3.

Drama yang penuh konflik itu menampilkan penderitaan pasangan yang bercinta tetapi tidak dapat bersatu kerana masalah lain.

"Drama ini ada sedikit persamaan dengan kehidupan realiti saya menagih cinta yang tidak kesampaian, kebetulan pula saya dapat tawaran lakonan ini.

"Bagaimanapun watak saya sebagai Iqbal dalam cerita ini tidaklah sepenuhnya tentang diri saya sebenar," katanya.

Zul Ariffin Tidak Lagi Dibayangi Abby Abadi

Posted: 20 Jun 2011 10:33 AM PDT

PETALING JAYA: Pelakon Zulkifli Ariffin, 25, yang suatu ketika dahulu sering dikaitkan dengan pelakon Abby Abadi kini boleh menarik nafas lega apabila tidak dibayangi dengan pelakon wanita itu lagi.

Kata pemuda yang dikenali dengan nama Zul ini, dia semakin selesa bergerak di dalam industri seni tanpa dipalit dengan gosip cinta sebaliknya berdiri di atas bakat yang ada.

"Alhamdulillah, sekarang ada juga orang yang nampak bakat saya. Tetapi saya masih belum berpuas hati dan akan berusaha lebih gigih selepas ini.

"Daripada awal saya ceburi bidang seni ini, memang saya sudah tanamkan azam untuk menonjolkan bakat dan bukannya naik dengan 'isu' yang tidak boleh menjaminkan apa-apa," katanya kepada mStar Online.


Abby Abadi.
Tambahnya yang sedang menjalani penggambaran drama Hilang untuk TV9: "Saya nak bekerja dan bertahan lebih lama dalam bidang ini, jadi saya perlu tunjukkan kebolehan dan bakat tersendiri serta melakukan yang terbaik.

"Saya akui tidak mempunyai asas dalam bidang lakonan tetapi tidak nafikan Abby Abadi merupakan antara orang yang banyak menolong dan menyokong saya daripada belakang."

Seperti diketahui, hubungan dia dan Abby bukan lagi menjadi rahsia ramai. Bagaimanapun, dia enggan terlalu menghebohkan tentang hubungan itu kerana masanya akan tiba andai ada jodoh di antara mereka.

"Saya tak nak sorok tentang hubungan kami tetapi kalau boleh tidak semua perkara saya boleh kongsi kerana bimbang orang akan bosan," jawabnya ringkas.

Nabila Huda Tak Percaya Bomoh

Posted: 20 Jun 2011 10:32 AM PDT

KUALA LUMPUR: Pelakon Nabila Huda menganggap seseorang yang mempercayai bomoh adalah satu perbuatan yang karut.

Nabila berkata, kepercayaan segelintir masyarakat yang menganggap bomoh mampu mengetahui perkara yang berlaku di alam ghaib dan meramalkan sesuatu perkara adalah perkara yang pelik.

"Saya tetap tidak mempercayai bomoh walaupun ada beberapa rakan saya mendakwa terkena 'buatan orang' tetapi saya tetap menganggap ia satu kepercayaan yang karut dan saya tidak mempercayainya. Saya juga enggan mengambil tahu tentang kemahiran seseorang bomoh," katanya.

Tambah Nabila, walaupun begitu anak kepada Amy Search ini masih lagi mempercayai perkara-perkara berkaitan makhluk halus.

"Dalam Islam sudah tertulis bahawa wujudnya makhluk halus dan saya mempercayainya.


Nabila, Azam Pitt dan Wan Sharmila bergandingan dalam drama Si Jundai.
"Tetapi saya tidak mahu memikirkan perkara tersebut kerana ia boleh membuatkan saya berimaginasi benda-benda yang menakutkan" ujarnya.

Walaupun tidak mempercayai khidmat bomoh, hal itu tidak menjejaskan untuk Nabila menghayati watak sebagai seorang pelajar kolej yang mempunyai ilmu dukun menerusi drama baru, "Si Jundai", terbitan Grand Brilliance Sdn Bhd.

Kata Nabila, dalam drama tersebut dia melakonkan watak sebagai Desi, yang mempunyai jiwa hasad dengki dan dendam yang tebal dan cuba menggunakan ilmu bomoh yang diwarisi daripada keluarganya menghancurkan hidup adiknya sendiri.

"Watak Desi yang memiliki ilmu mengubati pesakit sememangnya mencabar buat saya yang tidak mempercayai perkara tahyul itu.

"Bagaimanapun, saya berjaya melakukannya dan ia merupakan sebuah watak yang sukar untuk dilaksanakan lebih-lebih lagi saya perlu menghafal beberapa mantera yang bunyinya kedengaran sedikit pelik," selorohnya.

Drama yang bakal disiarkan pada Isnin hingga Khamis, pukul 4 petang, menerusi slot Legenda itu turut dibarisi pelakon Azam Pitt, Wan Sharmila, Faralyna dan Tasha Shilla.

nabila huda, nabila huda facebook, nabila huda blog, nabila huda seksi, nabila huda hot, nabila huda bogel, nabila huda dan anak, anak nabila huda terbaru terkini, nabila huda anak amy search, nabila huda gambar terbaru terkini, nabila huda 2011, keluarga nabila huda dan suami, gambar terbaru nabila huda dan keluarga

Wan Sharmila Fobia Kahwin Semula

Posted: 20 Jun 2011 10:29 AM PDT

KUALA LUMPUR: Kegagalan perkahwinan yang dilalui oleh pelakon Wan Sharmila Wan Muhammad, 30, telah memberi kesan yang mendalam apabila dia berasa fobia untuk berkahwin semula.

Menurut Wan Sharmila, penceraiannya dengan bekas suami, Fazli Bahrom pada 23 Oktober 2009 meninggalkan kenangan pahit dan hal tersebut membuatkan dia lebih selesa hidup solo selain mempunyai jadual yang padat.

"Diakui saya sedikit fobia dan belum berani untuk mendirikan rumah tangga buat masa sekarang kerana kegagalan rumah tangga yang dibina sebelum ini memberi keraguan untuk saya berkahwin buat kali kedua.

"Sampaikan apabila melihat rakan-rakan yang baru hendak berkahwin membuatkan saya pula yang rasa takut dengan perkahwinan mereka itu," katanya.

Tambah Wan Sharmila, memegang status janda tidaklah berat untuk ditanggung seperti yang diperkatakan ramai kerana sehingga hari ini dia tidak pernah merasakan dirinya pernah berkahwin dan pernah bercerai.

Bagaimanapun, dia tidak menolak untuk berkahwin semula jika satu hari nanti dia dijodohkan dengan seorang lelaki yang sesuai dengannya.

"Walaupun mempunyai perasaan fobia, sebagai seorang perempuan sudah semestinya saya mahu memiliki seorang suami yang boleh membimbing saya dan pada masa sama saya juga teringin untuk memiliki zuriat.

"Cuma sekarang ini saya belum mempunyai teman lelaki walaupun ada yang cuba datang untuk mendekati saya. Sekarang ini, karier adalah fokus utama," ujarnya yang membintangi drama "Si Jundai" yang disiarkan pada Isnin hingga Khamis, pukul 4 petang, menerusi slot Legenda, TV3.

Ketika ditanya adakah pelakon itu akan kembali bersama bekas suaminya, pelakon wanita itu memberitahu lebih selesa jika hubungan mereka sekadar berkawan sahaja.