Adsense

Khamis, 30 Jun 2011

Celebrity News

Celebrity News


Perkahwinan Nurul Syuhada Pengacara TV3 dan Raja Amir

Posted: 30 Jun 2011 10:08 AM PDT

Boleh tahan juga kisah perkahwinan pengacara TV3 bernama Nurul Syuhada ni dengan pasangan beliau Raja Amir yang merupakan pegawai bank. Menurut info perkahwinan mereka nanti akan diadakan secara tertutup di Sime Darby Kuala Lumpur pada 23 Julai Depan.

Nurul yang sebelum ini pernah digossipkan dengan bakal angkasawan Negara Mejar Dr Faiz tetapi hanya terputus ditengah jalan atau masih belum berputik.

Tapi yang pelik beliau tidak akan bercerita mengenai perkahwinan beliau tanpa kebenaran TV3, nak buat macam mana dik. ZoOM dengar je tau dari akhbar ni :


 upacara pernikahan akan dijalankan seminggu lebih awal."Kad undangan sudah diedarkan tetapi majlis tersebut dibuat secara tertutup untuk keluarga kedua-dua pengantin sahaja," ujar sumber itu mStar Online, di sini, Khamis.Dalam pada itu, majlis sebelah pihak lelaki dijangka akan berlangsung pada September atau Oktober depan di Negeri Sembilan. 
Sementara itu, Nurul Syuhada yang dihubungi untuk bercerita tentang majlis itu tidak dapat memberi komen lanjut kerana perkara itu perlu mendapat kebenaran daripada pihak TV3 terlebih dahulu.

ZoOM : APa Komen ANda.....? dah baca jangan lupa komenn !!


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!