Adsense

Isnin, 21 Februari 2011

Sensasi

Sensasi


Diana Argon (Glee-Quinn) berpisah dengan kekasihnya Alex seleps 2 minggu bertunang

Posted: 21 Feb 2011 10:00 AM PST

















Sepadankan pasangan nie,Cantik dan Hensem ..

Kurang daripada setahun bersama, pasangan "I Am Number Four" Dianna Agron dan Alex Pettyfer telah mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan mereka.

Dipetik daripada UsMagazine, sumber terdekat memberitahu Agron, 24, telah berpindah dari rumah yang dikongsi bersama teman lelakinya yang berusia 20 tahun itu pada minggu lepas.

Berita mengejut ini berlaku dua minggu selepas khabar angin mengatakan pasangan ini telah mengikat tali pertunangan.

Malah pada Januari lepas, Pettyfer telah memuji teman wanitanya di rancangan temubual Ellen DeGeneres. "Dia adalah seorang wanita yang hebat dan dia mempunyai ciri-ciri seorang pelakon klasik."

Agron dan Pettyfer ketika masih gembira bersama.


















Agron yang terkenal dengan wataknya sebagai Quinn Fabray dalam siri TV popular, "Glee" yang terharu dengan pujian oleh teman lelakinya itu pula memberitahu majalah Sugar, "Alex mungkin melihat dirinya sebagai seorang lelaki nakal, namun hakikatnya dia adalah seorang yang sangat manis dan baik.

Tambahnya lagi, "Sangat penting kita mencari pasangan yang berbeza daripada kita kerana jika tidak, kita akan berasa cepat bosan".

Kisah Misteri :Lelaki yang menguji 3 awek untuk dijadikan Bini

Posted: 21 Feb 2011 09:56 AM PST

Klik gambar untuk besarkan..


Haha,lelaki oh lelaki..nie dikatakan berkahwin kerana nafsu,bukannya cinta...no good!
but sumhow joke ini menerangkan serba sdikit tentang apa yang dipentingkan oleh si lelaki .

Sarah Raisudin dan Shuib Sepah bakal Nikah 26 February 2011

Posted: 21 Feb 2011 09:51 AM PST



Sarah Raisuddin mengakui bakal melangsungkan pernikahan bersama tunangnya, Shuib yang juga anggota kumpulan Sepah pada Sabtu ini (26 Februari 2011).

Mengakui berdebar menantikan saat tersebut, jelas Sarah, majlis akad nikah mereka akan berlangsung di Jeumpa D'ramo, Bukit Bangsar pada jam 4 petang.

"Saya serahkan kepada orang tua untuk menentukan tarikh pernikahan. Setelah berbincang mereka bersetuju untuk memilih Sabtu ini sebagai tarikh pernikahan kami.

"Tidak ada yang istimewa mengenai tarikh itu. Saya dan Shuib terima setelah orang tua kami yang memilihnya," katanya

Memilih rekaan Hatta Dolmat dan Deq Sha untuk menatarias dirinya dan Shuib pada hari tersebut, penyanyi berusia 27 tahun ini mengakui sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai isteri.

"Bohonglah kalau saya cakap tak bersedia untuk jadi seorang isteri. Saya sedang dalam fasa mempelajari dan bersiap sedia dengan menukar status diri. Lagipun bagi saya tak elok untuk ditangguhkan lagi benda yang elok dan sudah tiba juga masanya bagi kami menokhtahkan hubungan ini kepada ikatan perkahwinan," katanya yang telah pun mengikat tali pertunangan bersama Shuib sejak November tahun lalu.

Mengulas mengenai majlis pernikahanya pula, Sarah berkata, dia merancang untuk menggunakan konsepkan moden kontemporari dan tema warna emas, putih dan oren sebagai tunjang utamanya dalam majlis tersebut.

Berbicara mengenai lokasi bulan madu pula, jelas Sarah, semuanya masih belum lagi diperbincangkan.

"Saya dan Shuib masing-masing sibuk dan kami belum memilih lokasi bulan madu. Selepas nikah, jadual seni kami memang penuh tapi kami cuba mencari ruang untuk berbulan madu. Apa yang penting, kini saya tumpukan pada majlis akad nikah dahulu dan mengharapkan segalanya akan berjalan dengan sempurna. Doakan ya segalanya akan berjalan dengan sempurna!," katanya.

Gambar-gambar Tiz Zaqyah semasa di alam persekolahan,Comel

Posted: 21 Feb 2011 09:30 AM PST

Tiz Zaqyah kini telah pun berusia 22 nak masuk 23 pada 25 Oktober akan datang.
Tiz merupakan salah satu artis wanita yang cantik kat Malaysia nie dan putih melepak.


Wajah Tiz masa zaman sekolah cute jer,tak jauh beza dengan wajahnya sekarang.

tiz zaqyah


tiz zaqyah

tiz zaqyah

tiz zaqyah

tiz zaqyah

tiz zaqyah

tiz zaqyah

tiz zaqyah

Kek Harijadi $2000 Paris Hilton dicuri,Pencuri update status di Facebook

Posted: 21 Feb 2011 09:17 AM PST


Pada 17 February 2011,genaplah umur Paris dengan pangkal 3 di depan...Paris turn 30.
Dan untuk meraikan harijadinya yg ke -30,Paris telah menempah kek 3 tingkat berharga USD$2000..bersamaan RM6000 la lebih kurangnyer.

Apa yang mengejutkan Kek yang ditempah Khas oleh Paris telah dicuri di birthday Bash Paris Hilton.

Lelaki yang dikenali sebagai Paz merupakan dalang yang mencuri kek tersebut.Dan yang paling tak masuk akal,selepas mencuri Kek Paris Hilton,dia telah menulis status di Facebook yang mengatakan dia telah mencuri Kek Hari Jadi Paris dengan gambar kek yang dicuri itu sekali.




Katanya lagi,dia tak anggap perbuatannya itu sebagai mencuri,namun lebih kepada menyelamatkan Kek tersebut drpd di bazirkan kerana org yang akan makan kek itu tak sampai 300 org,bahkan mungkin mereka akan main baling2 kek ke,ape ke..

Namun setelah berjaya mencuri Kek,dan bangun pagi keesokkannya melihat Kek itu berada d dapur rumahnya,dia pulak yang tak tahu nak buat apa dengan kek tersebut..

Tambah Paz lagi,kalaulah dia dikenakan tuduhan,dia akan mengatakan yang dia melakukan perkara tersebut dibawah pengaruh alkohol yang menyebabkan die berfikir bahawa mencuri kek itu adalah satu perkara yang betul.


Walaubagaimanapun Paris Hilton telah digantikan dengan sebiji lagi Kek,yang mempunyai gambarnya.

Restoran Terlampau di Kuala Lumpur,Pelayan dan penari separuh bogel jadi tarikan

Posted: 21 Feb 2011 09:03 AM PST

Macam-macam perkara yang sanggup dilakukan peniaga untuk menarik pelanggan.Zaman sekarang dah mcm banyak betul kita disajikan dengan perkara yang mengejutkan yang ada di Malaysia.Macam mana pihak berkuasa boleh terlepas pandang??

Sebuah Rsstoran terlampau di Ibu kota menawarkan tayangan perempuan bogel dan separuh bogel beraksi di dalam kolam renang berhampiran dengan meja makan. Malah restoran ini turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung restoran tersebut.

Restoran ni yang sudah beroperasi lebih setahun lalu menjadi tumpuan lelaki-lelaki hidung belang di ibu kota. Pelayan-pelayan di restoran ini hanya mengenakan bikini dan rela bikini mereka disingkapkan sekiranya diminta berbuat demikian. Salah seorang pengunjung yang mengongsikan gambar ini berkata "Restoran ini ibarat syurga dunia, jadi tempat kami release tension ". Malah ada di antara pengunjung yang berpeluang untuk membawa balik perempuan yang diminati dari kolam renang tersebut.
Di bawah ini pula gambar salah seorang pengunjung yang sempat bergambar sebagai kenangan mengunjungi restoran syaitan tersebut. Wajah individu tersebut terpaksa dikaburkan atas permintaan pengirim gambar.


Klik sini untuk lihat gambar .. (18 sx)