Adsense

Ahad, 6 Februari 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Adakah Hidup Korang Tak Lengkap Kalau Sehari Tak Tweet Atau BBM?

Posted: 06 Feb 2011 09:46 PM PST

Kami lakukan soal selidik terhadap follower kami di twitter ohbulan berkenaan tahap obses mereka dengan dunia sosial dan rata-rata memberikan pandangan yang di luar jangkaan.

Kapasiti twitter 140 perkataan adalah satu rahmat kepada kami, kalau tidak mesti mereka membalas jawapan yang panjang berjela. Menurut @syahidvicious & @RosnizaZ yang mempunyai pendapat yang sama iaitu, "Tak tweet, rasa macam gelisah." Fuh, memang kemaruk betul empunya akaun twitter ini.

Namun, pendapat itu tidak dapat mengalahkan @axwa dalam tweet-nya yang macam orang mabuk bercinta berbunyi, "kalau sehari tak tweet, badan mengigil, jari gatal, mata macam kena laser, otak serabai, baju rasa cam tak iron."

Ada yang mengambil langkah selamat untuk tidak menunjukkan tahap obses mereka terhadap dunia sosial. @echazakaria berkata, "Not really. Kadang-kadang, bila ada idea nak tweet & ada benda yang nak share, baru tweet."

@Aidamusraini pula berkata, "Life seems more interesting with Twitter." Ya, tapi lagi menarik kalau kau, kau & kau semua memiliki sebuah smart telephone untuk menghantar tweet & facebook-ing.

Celcom menawarkan pembelian smart telephone pada harga diskaun dengan penebusan token untuk jenama-jenama terpilih seperti Blackberry (9800, 9780, 9700, 9300, 8520), Samsung Galaxy Tab, Nokia (C3, C7), LG (Optimus 7, Optimus One), & Sony Ericsson Xperia X8. Kunjungi www.xpax.com.my/sale untuk harga serta model handphone yang sesuai dengan tahap obses anda!

Untuk mengetahui status token terkumpul, pengguna Celcom Xpax, U.O.X atau S.O.X boleh mendaftar di http://www.celcom.com.my/onlinecustomerservice/. Token pula boleh dikumpul berdasarkan konsep "makin banyak guna, makin banyak token". Bagi setiap RM 10 yang anda gunakan, Celcom akan memberikan 1 token.

Ikuti cerita lebih lanjut berkenaan tawaran Celcom di entri Lebih Kool Guna Blackberry Dengan Xpax, Ada Diskaun Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Video) Mendidih Bersama Sharifah Amani

Posted: 06 Feb 2011 04:54 PM PST

Sangat ironi, kami tak tahan gelak sebab situasi yang berlaku dalam video ini pernah berlaku kepada kami kira-kira awal bulan 1 lepas. Kalau anda pembaca setia OHBULAN!, kebanyakan cerita yang dilakon semula dalam video ini memang pernah kami paparkan dalam blog ini.

Tonton video dan cuba anda kaitkan dengan gosip-gosip ini:

  1. Artis Baru Gosok Baju Kurung 1 Jam, Tak Tepati Masa
  2. Nabil Raja Lawak & Irma Hasmie Putus Cinta, Kantoi Berduaan Dengan Gadis Seksi
  3. Pelakon Lelaki Muda Tak Tahu Adab, Selamba Cium Mulut Janda Muda Depan Dewan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.