Adsense

Ahad, 9 Januari 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Fasha Sandha Minta Maaf, Kes Pakai Bikini Di Bali

Posted: 09 Jan 2011 10:06 PM PST

Screen shot 2011 01 10 at 1.53.42 PM Fasha Sandha Minta Maaf, Kes Pakai Bikini Di Bali

Berikutan kisah (Gambar) Fasha Sandha Seksi Bikini Di Bali Sambut Tahun Baru yang kami paparkan minggu lepas, hari ini ratu kontroversi Fasha Sandha telah membuat permohonan maaf secara terbuka terhadap peminat yang selama ini menyokongnya. Fasha Sandha, dalam mesejnya menyebut bahawa dia dengan rasa rendah diri ingin memohon maaf kerana berpakaian seksi berbikini, serta amat kesal dengan perbuatannya.

Salam utk peminat yang saya kasihi.Ya, memang benar ini gambar saya yg memakai bikini dan kain pario berwarna hijau. Dengan rasa rendah diri, saya ingin memohon maaf kerana berpakain begini bersama 3 sahabat wanita di tepi pantai Tanjung Benua Bali pada 30 Dec lalu. Gambar ini telah tersebar luar dalam blog2 internet dan menjadi isu selepas sahabat saya Syazwani meletakkan di laman facebook miliknya.Saya amat kesal dengan perbuatan saya. Saya tidak sempurna dan tidak lepas dari melakukan kesilapan.Pls accept my apology.Thank You.

pixel Fasha Sandha Minta Maaf, Kes Pakai Bikini Di Bali
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

(Video) Misha Omar Pulangkan, Pemenang AJL 25 Tiru Gaya Artis. Lawak Gila!

Posted: 09 Jan 2011 08:11 PM PST

Screen shot 2011 01 10 at 1.09.31 PM (Video) Misha Omar Pulangkan, Pemenang AJL 25 Tiru Gaya Artis. Lawak Gila!

Sumpah, serius lawak gila dengan idea kreatif mereka yang meniru gaya persembahan Misha Omar – Pulangkan. Bukan apa, Misha Omar klon ini tiru betul-betul gaya hentak kaki Misha Omar, serta jari kelingking yang tersembul keluar. Epic win!

Perhatikan juga, mamat-mamat di sekeliling yang sibuk menghembus bedak sejuk, kononnya penganti smoke machine. Ha ha! Layankan video di atas sebagai lawak anda hari ini, gelak sikit beb jangan stress!

Video kredit penuh kepada Majjal Doh!

pixel (Video) Misha Omar Pulangkan, Pemenang AJL 25 Tiru Gaya Artis. Lawak Gila!
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.