Adsense

Khamis, 13 Januari 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Tomok bakal berkahwin dengan pramugari tahun ini

Posted: 12 Jan 2011 11:11 PM PST

tomok bakah berkahwinTomok dengarnya akan berkahwin dengan seorang pramugari pada awal Julai tahun ni dengan seorang wanita berusia 31 tahun.. Gadis bertuah yang dikenali sebagai Ayu tu bertugas sebagai pramugari disalah sebuah syarikat penerbangan di Malaysia… Ayu dengarnya sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan.. Tapi Tomok yang dihubungi wartawan Mstar engan mengulas lanjut mengenai persiapan perkahwinan mereka berdua…

"Ya, Insya-Allah, saya sedang merancang untuk ke arah itu, namun buat masa ini saya masih belum bersedia sepenuhnya dan banyak perkara yang perlu diuruskan lagi.

"Setakat ini semua dalam perancangan dan masih awal untuk menceritakan persiapan perkahwinan kami. Dia juga masih belum bersedia untuk diperkenalkan kepada peminat,"

"Bila sampai masanya nanti saya berjanji untuk umumkan perkara itu dan tidak akan merahsiakannya kepada orang ramai,"

MyGosip harap segala perancangan mereka berdua untuk mendirikan rumah tangga berjalan dengan lancarnya hendaknya.. Perbezaan umur Tomok (26) dan Ayu (31) sebanyak 5 tahun bukan lah menjadi isu disini.. bak kata pepatah omputih, "Age Is Just A Number"..


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.