Adsense

Sabtu, 15 Januari 2011

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Kad Jemputan Perkahwinan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

Posted: 14 Jan 2011 07:02 PM PST

Ini pula kisah percintaan Ayu Raudhah dan pemain bola sepak Negeri Sembilan, Zaquan Adha yang bakal berkakhir 21 Januari 2011 ini. Kad perkahwinan diorang berdua sudah mula diedar.

Pihak media juga tidak ketinggalan menerima kad jemputan perkahwinan ini. Jika ada yang tak dapat tu jangan terasa hati ok. Mat Kepoh pun tak dapat juga. Hohoho!

Majlis di sebelah pengantin perempuan akan berlangsung di Taman Mawar, Jalan Tun Abdul Razak, Alor Setar pada 21 Januari ini.

Bagi pihak lelaki pula majlis perkahwinan akan diadakan di Seremban, Negeri Sembilan pada 30 Januari.

Ahaaaa! Yang dekat Seremban ni Mat kepoh akan selamba tebal muka pergi makan, sebab dekat ja. Satu taman dengan kawan Mat Kepoh je. Muahaha!

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Perkahwinan Rebecca Nur Al-Islam & Nor Azam

Posted: 14 Jan 2011 06:21 PM PST

Semalam berlangsungnya pernikahan di antara pelakon Rebecca Nur Al-Islam dan pasangannya Nor Azam seorang peguam.

Pasangan ini dinikahkan di kediaman diorang di Ukay Perdana. Pihak lelaki menghantar 13 dulang hantaran manakala pihak perempuan membalas sebanyak 15 dulang.

Hubungan cinta mereka sudah berusia 3 tahun dan kini mereka sudahpun bergelar suami dan isteri. Rebecca menerima mas kahwin sebanyak RM333.33. Wang hantaran tidak pula diberitahu mungkin di atas sebab-sebab tertentu.

Majlis persandingan Rebecca dan Azam akan diadakan di Hotel Flamingo, Ampang dengan berkonsepkan Inggeris. Rakan-rakan dan pihak media yang sudah menerima jemputan bakal memeriahkan lagi majlis raja sehari tersebut.

Mereka berdua sudahpun merancang untuk berbulan madu di London dan Paris selama dua minggu pada 14 Februari depan. Mat Kepoh mendoakan agar Rebecca bahagia bersama suami tercinta.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.