Adsense

Isnin, 31 Januari 2011

borak kosong

borak kosong


Pelik betul Jepun ini cipta robot untuk beronani

Posted: 31 Jan 2011 09:00 PM PST

Pada Pameran Internasional Anime Expo baru-baru di Jepun mempamerkan alat yang disebut Masturbator untuk lelaki. Alat ini membantu untuk mencapai orgasme tanpa bantuan tangan. Ada beberapa varisi Masturbator yang menerapkan prinsip-prinsip robotik dengan harga sekitar $ 400.

makin maju makin gila kepala otak....

Ada 'hantu' tengah projek di tepi lebuhraya ditarik polis

Posted: 31 Jan 2011 08:46 PM PST

Peduli apa janji puas layan....begitulah agaknya di dalam kepala
otak manusia ini...Biarpun ramai yang melihat mereka tak pedulikan...
akhirnya polis yang datang menghentikan aksi lawak mereka ini....







Atok 73 tahun buat business jual isteri

Posted: 31 Jan 2011 07:45 PM PST

Punya wajah cantik namun miskin. Sementara sejumlah lelaki kaya ingin pasangan muda dan cantik serta seksi. Inilah alasan CEO Hand in Hand, Joseph Weiner, menjalankan business mail-order bride atau menjadi pihak ketiga mencari pasangan bagi sejumlah lelaki  kaya. Weiner membuka bisnesnya di Abu Dhabi untuk lelaki tempatan  dan wanita muda yang cantik dari Republik Czech yang tidak terpengaruh oleh fahaman feminisme. Harga satu kali kontak sekitar 7.000 dirham . Bisnes ini sering disebut jual beli pengantin.

Calon isteri cantik bagi lelaki kaya 

Setelah membuka cabangnya di Abu Dhabi, Uni Emirat Arab (UE), Hand in Hand sudah berhasil menikahkan dua pasangan. "Industri ini sudah sangat laris, para lelaki biasanya ingin perempuan muda, cantik, dan seksi. Menemukannya sangat sulit," kata lelalki berusia 73 tahun ini.

Dia mengatakan, perempuan Czech memberikan kombinasi antara otak, cantik, dan setia. Bahkan menyebutkan taikun Donald Trump menikah perempuan berasal dari Republik Czech. Sejumlah sumber mengatakan bisnis ini adalah upaya menggabungkan keperluan antara keinginan lelaki yang ingin memiliki isteri cantik dan sperempuan yang ingin keluar dari garis kemiskinan. -ruanghati.com

Kesian atuk ini kerana lupa tarik handbrek dilanggar kereta sendiri

Posted: 31 Jan 2011 06:20 PM PST

gambar hiasan
Seorang lelaki berusia 89 tahun tewas setelah dia dilanggar oleh kenderaanya sendiri yang parking di halaman sebuah pusat oerbelanjaan di tenggara Kota Melbourne, Australia. Demikian dilaporkan Herald Sun.

Lelaki yang tinggal di kawasan Wheelers Hill ini dikatakan meninggalkan kenderaannya dalam keadaan enjinnya masih hidup dan lupa memasang brek tangan ketika meletakan(parking) keretanya, di pusat perbelanjaan Wheelers Hill..

Dia berjalan menuju ke kenderaan setelah selesai membeli dari sebuah kedai ketika kenderaanya mundur dan menghentam serta menggiling di atas dadanya. Lelaki malang ini kemudian dibawa ke hospitalThe Alfred kerana mengalami luka serius dan tak lama kemudian meninggal dunia.-TRIBUNNEWS.COM

Ada ahli politik ditangkap kerana seludup kokain dalam seluar dalam

Posted: 31 Jan 2011 05:40 PM PST

Dia sepatutnya menjadi contoh kepada masyarakatnya
tetapi jadi sebaliknya..saya petik dari myMetro

HONG KONG: Ahli Kongres Filipina, Ronald Singson mengakui di depan hakim semalam, beliau cuba menyeludup kokain ke negara ini dengan menyembunyikan bahan terlarang itu dalam seluar dalamnya bagi membolosi pemeriksaan di lapangan terbang. 

Lelaki berusia 42 tahun itu yang berasal daripada salah sebuah keluarga politik berprofil tinggi di Filipina mengaku membawa 6.67 gram kokain dan dua pil dadah Nitrazepam ke bandar raya ini pada 11 Julai tahun lalu. Beliau ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Hong Kong selepas pegawai kastam menemui sejumlah kecil kokain dan pil dadah dalam bagasinya dengan enam gram kokain disorokkan di dalam seluar dalamnya. Jumlah keseluruhan kokain itu bernilai kira-kira AS$2,000 (RM6,000). Ahli politik yang juga usahawan yang berminat dengan perniagaan muzik termasuk memiliki stesen muzik Channel V Filipina, mengaku bersalah di atas tuduhan cuba membawa masuk dadah ke Hong Kong. Beliau menghadapi hukuman maksimum penjara seumur hidup selain kemungkinan didenda sehingga $5 juta dolar Hong Kong (RM1.9 juta). Bagaimanapun, Singson menafikan dia merancang untuk menjual dadah dan merayu hukuman lebih ringan.


"Dadah itu untuk kegunaan beliau sendiri. Beliau tidak berniat untuk mengedarnya secara komersial," kata peguam Singson, John Reading memberitahu Hakim Joseph Yau. - AFP

Panggil polis kerana kucing curi seluar dalam

Posted: 31 Jan 2011 04:45 PM PST

Sepasang suami isteri di England, Peter dan Birgitt Weismantel menghubungi polis selepas mendapati kucing mereka, Oscar sebagai punca banyak seluar dalam wanita yang dijemur di ampaian rumah jiran hilang selama ini.

Pemilik mamalia berusia 12 tahun itu berkata, mereka terkejut menemui sejumlah 70 helai seluar dalam pelbagai saiz selain stoking dan sarung tangan kebun di rumah pasangan tersebut yang dilapor hilang oleh jiran-jiran beberapa minggu lalu.

"Ia mungkin teruja melihat kain fabrik itu dan kemudian dijadikan pula sebagai alas tempat tidurnya," kata Peter, 72, yang memelihara kucing jinak tersebut selepas dijual menerusi satu lelongan amal haiwan pada Krismas tahun lepas.   ~~ Agensi

Terkeluar otak

Posted: 31 Jan 2011 10:01 AM PST






Kepalanya pecah kerana terkena benda ini...

Akibat Seluar Dalam Berlubang Dibahagian Sulit, Gadis Dirogol Bapa Tiri

Posted: 31 Jan 2011 09:45 AM PST

Nafsu bila menggila dah tak kira halal haram lagi. Begitulah yang terjadi pada Wiwik, akibat seluar dalam yang dipakainya berlubang, betul-betul di bahagian 'sulit', beliau menjadi mangsa kerakusan bapa tirinya.


Begitulah kretifnya Sumiadi (bapa tiri), lantaran fikirannya hanya terarah kepada seks, takkala terpandang seluar dalam anak tirinya berlubang nafsu jantannya terus bangkit dan anak gadis ini yang ketika itu berumur 17 tahun terus diragut kegadisannya.

Setiap peluang yang ada, dia akan mengheret anak tirinya ke bilik tidur untuk berhubungan seks. Lebih-lebih lagi Wiwik tidak banyak cakap, hanya menurut saja atas segala perilaku biadab si ayah tiri. Apa lagi Sumiadi memang pernah mengugut anak tirinya itu. "Kalau kamu cerita, tak bikin gila, kamu!" kata ayah tiri penuh wibawa.

Hairannya, diperlakukan tidak senonoh semacam itu Wiwik tidak melawan, bahkan seperti menikmati dan merelakan apa yang dilakukan oleh bapa tirinya.

Skandal ini berlaku sejak 3 tahun lalu, hubungan sulit anak dan bapa tiri ini tidak pernah terbongkar sehinggalah si ibu mengesyaki hubungan terlarang Sumiadi (58) dan anaknya, lantas membuat laporan polis.

Dalam pemeriksaan Wiwik mengakui disetubuhi ayah tirinya sejak 3 tahun lalu. Berapa kali mereka berbuat, tak ingat lagi, kerana begitu kerapnya. Yang jelas, minima seminggu 3 kali. Sumiadi juga tak membantah keterangan anak  tirinya.

Ketika ditanya pihak Polis, kenapa sanggup menoda pada anak tiri sendiri, jawab Sumiadi…"Celana dalam itu berlobang kok tepat pada garis episentrum. Bayangkan, Pak…! "Ujarnya tanpa tekanan.  ~~best1of4's blog

Gambar atuk dan nenek berhubungan seks ditaman

Posted: 31 Jan 2011 08:45 AM PST

Tua atau muda pasti punya nafsu tapi yang teruknya
dilakukan dihadapan orang ramai di sebuah taman dan
akhirnya aksi ini diberhentikan dengan ketibaaan pihak polis....





yang lebih teruk lagi ia dilakukan oleh orang tua yang sepatutnya
menjadi contoh kepada remaja......

Mayat berusia 2.150 tahun masih utuh

Posted: 31 Jan 2011 07:40 AM PST

Mayat 2.150 Tahun Masih Utuh dan Segar Dari muzium peninggalan benda bersejarah China di Kota Changsha . Mayat tersebut utuh bagai manusia hidup dan diletakan dalam kotak  berisi cairan pengawet.

Mayat wanita bernama Sinzui tersebut berkulit putih pucat, dengan mata tertutup, lidah terjulur dan berambut hitam dengan tinggi badan mencapai 158 sentimeter.

Berdasarkan atas data di muzium tersebut, mayat itu ditemukan pada tahun 1972 dalam peti kayu berukuran panjang lima meter, lebar dua setengah meter dan tinggi dua meter, yang terkubur pada kedalaman 20 meter dari permukaan tanah di kawasan perbukitan Mantui, Changsha.

Saat ditemukan, tiga peti dengan ukuran sama di dalamnya masing-masing terdapat satu mayat, yakni seorang laki-laki berusia 58 tahun dan 30 tahun, namun jasad dua lelaki itu tidak dipamerkan di muzium Changsha.

Penemuan tiga peti besar utuh tersebut berawal dari perintah pemimpin China saat itu agar rakyat di Changsha menggali lubang besar untuk berlindung bila terjadi perang. Ketika rakyat menggali di perbukitan Maantui, pada kedalaman 20 meter ditemukan ketiga peti kayu berukuran besar tersebut dan setelah dibuka berisi masing-masing satu mayat.

Selain itu, aneka barang digunakan sejak 2.100 tahun lalu itu juga tersimpan dalam peti dan masih utuh, bahkan warnanya pun tidak memudar. Pemerintah China kemudian menurunkan pasukan untuk membongkar dan menyelamatkan tiga peti kayu dan seluruh isinya, termasuk tiga mayat tersebut.

Pasukan doktor yang melakukan pembedahan, menyatakan mayat itu utuh dan basah tanpa rosak, meski terkubur 2.100 tahun. Setelah dibedah, mayat itu diawetkan dengan teknologi tinggi untuk selanjutnya disimpan dalam muzium Changsha, yang dibangun untuk menyelamatkan, menyimpan dan mempamerkan temuan, yang boleh mengungkapkan kehidupan warga China pada 2.100 lalu itu.

Berbagai alat juga ditemukan dalam peti itu, yang juga diselamatkan dan dibersihkan dengan teknologi tinggi dan bersama mayat wanita itu disimpan dan dipamerkan di muzium Changsa.

Benda kuno bersejarah tinggi itu antara lain aneka tulang-belulang binatang, yang dagingnya dimakan manusia ketika itu, mata wang logam bulat dan petak dari buluh.

Selain itu, alat masak dari kayu dan logam, sudu logam dan kayu berukuran besar, piring dan gelas dari logam dan kayu. Puluhan patung manusia dari tanah liat dan kayu, senjata kuno berupa anak panah dan busurnya, pedang kuno sepanjang 1,5 meter dan aneka senjata tajam lain juga tersimpan di sana.

Di samping itu, terdapat relief tanah liat bergambar puluhan orang, yang hidup pada zaman tersebut, alat penumbuk padi, alat musik kecapi berukuran kecil dan besar, gitar kuno, belasan seruling aneka ukuran, angklung dari kayu, tikar berukuran 2x05 meter dan alat permainan, seperti, catur kuno.

Selain itu, surat catatan kejadian 2.100 tahun lalu, nama pemimpin saat itu, puluhan kitab China kuno, puluhan lukisan bunga, belasan kain sutra dan baju kuno china, ikat pinggang, selendang, kaos kaki, sepatu dan celana.

Semua barang kuno tersebut ditemukan bersamaan di dalam peti kayu berisi tiga sosok mayat tersebut. Menurut Yu Wen Hui, pemimpin biro perjalanan Dong Fang Internasional Ltd, Guangzhou, China, berdasarkan atas catatan, yang diterjemahkan dari kitab kuno dan surat ditemukan dalam peti, usia mayat dan barang kuno tersebut mencapai 2.100 tahun.

Mayat dan aneka barang peninggalan bersejarah kehidupan China tempo dulu itu kini menjadi salah satu objek wisata unggulan di kota Changsha dan dikunjungi sekitar 800.000 orang tiap tahun, kata Yu Wen Hui. hebat deh.

Seorang lelaki sanggup hidup bawah tanah untuk hilangkan rasa takut dengan kubur

Posted: 31 Jan 2011 06:00 AM PST

Freud de Melo

Seorang lelaki merasa takut sekali dengan yang namanya kubur. Untuk membuang rasa takutnya tersebut, dia membangun sebuah ruang di bawah tanah.

Ruanga bawah tanah tersebut, dilengkapi dengan televisyen, sistem pengudara, dan megaphone sebagai alat penghubung ke dunia luar, dan berbagai macam kelengkapan lainnya.

 Freud de Melo (78), yang memiliki ruangan bawah tanah ini, di kawasan Brazil. Dia memiliki ketakutan yang luar biasa dengan  keranda dan kubur.

Khabarnya penyakit jenis ini dinamakan taphephobia. Oleh sebab itu, dia mengambil keputusan untuk tinggal di sebuah peti mati yang dikubur di bawah tanah.

"Saya mempunyai khayalan dan mimpi yang buruk tentang keranda dan kubur. Makanya saya menggali ruangan bawah tanah, seakan-akan saya menggali kuburan sendiri" ujar Freud.
Hingga ketika ini hidup seperti yang dilakukan Freud, menjadi bahan pembicaraan yang hangat. Bahkan ada yang mengusulkan akan menjadikannya sebuah taman  yang paling eksentrik.

"Ketika saya berada di bawah saya pernah berteriak minta tolong. Kerana saya merasa seperti dipendam di bawah tanah. Takut sekali" ujarnya.

"Untung saja dalam waktu yang cepat, ada yang menolong saya" katanya lagi.

Inilah agaknya bila shark kahwin sotong raksasa

Posted: 31 Jan 2011 05:45 AM PST




LETAK MAKLUMAT IKLAN

Siapakah yang boleh aksi begini?

Posted: 31 Jan 2011 04:40 AM PST

image
aneh bin ajaib.Siapakah yang boleh buat aksi begini?

Akibat terkejut

Posted: 31 Jan 2011 03:00 AM PST


LETAK MAKLUMAT IKLAN

Hebat kucing ini

Posted: 31 Jan 2011 02:25 AM PST

Sungguh ajaib kucing yang satu ini. Ia masih boleh berjalan pulang ke rumahnya dan membuat  majikan berteriak . Padahal, ada panah yang terpacak di kepalanya hingga menembus dari depan ke belakang.

Kucing berusia empat tahun di Indiana, AS itu bernama Brownie. Majikan yang tak disebutkan namanya, terkejut luar biasa ketika melihat Brownie pulang dengan anak panah di kepalanya.


Anak panah sepanjang 30 cm itu masuk dari bahagian kiri tengkoraknya. Kemudian keluar persis di atas mata kanannya. Beruntung anak panah itu tidak menembus di matanya atau mengenai otaknya.
Ini sangat keterlaluan dan merupakan keajaiban si kucing masih hidup. Ia bahkan boleh berjalan pulang meski boleh dipastikan lukanya pasti sakit. Siapapun pelakunya, tak boleh seenaknya menyiksa haiwan seperti ini dan melarikan diri, kata CEO Monroe County Humane Association, Sarah Hayes.


Dia berjanji akan mencari pelaku yang memanah kucing berbulu coklat muda dan putih itu. sementara Brownie ketika ini sedang dalam proses pemulihan akibat lukanya. Mungkin kucing memang benar-benar memiliki sembilan nyawa.

inilah.com

Bunuh anak kerana tindik lidah

Posted: 31 Jan 2011 01:40 AM PST

Polis menahan seorang lelaki kerana didakwa memukul anak perempuannya hingga mati akibat marah terhadap tindakan remaja itu menindik lidahnya.

Lelaki itu menyerah diri kepada polis selepas memukul anak perempuannya yang berusia 17 tahun dengan menggunakan kabel elektrik.

Lelaki sebelum itu dipercayai bertengkar dengan anaknya berkaitan isu itu dan memberi amaran supaya mangsa tidak memakai subang di lidahnya itu.

Lelaki berusia 38 tahun yang menetap di Durban akan dihadapkan di mahkamah atas tuduhan membunuh.

Jurucakap polis, Konstabel Mumsy Mfeka berkata, remaja itu menghubungi bapanya untuk menjemput beliau di sekolah Sabtu lalu.

"Sebaik tiba di sekolah, guru mengadu sikap buruk remaja itu kepada bapanya.

"Dalam perjalan pulang, lelaki itu menyedari anaknya tetap memakai subang di lidahnya meskipun sudah dilarang.

"Lelaki itu memarahi anaknya kerana engkar terhadap larangannya dan kemudian memukulnya dengan kabel elektrik.

"Apabila menyedari anaknya tidak lagi bergerak, lelaki itu membawanya ke klinik berhampiran tapi mangsa disahkan sudah meninggal dunia," katanya. – Agensi

Polis bakar kemaluan remaja

Posted: 31 Jan 2011 12:45 AM PST

Penduduk Guyana terkejut dan marah selepas kemaluan seorang budak lelaki berusia 14 tahun melecur akibat dibakar dalam insiden terbaru melibatkan kekejaman polis di negara Amerika Selatan itu, lapor sebuah akhbar semalam.

Saudara mara mangsa dan beberapa pertubuhan hak asasi berkata, budak lelaki itu disiksa di balai polis Leonora, pedalaman Guyana setelah dia ditahan pada minggu ini berhubung satu kes bunuh.

"Polis mencurah sedikit cecair mudah terbakar pada kemaluan budak itu dan membakarnya. Mereka kemudian mencucuh api rokok pada mulutnya. Tidak cukup dengan itu, mereka turut membelasah mangsa hingga lembik," kata kenyataan Persatuan Hak Asasi Manusia Guyana.

Susulan insiden kejam itu, dua pegawai polis telah ditahan untuk soal siasat kelmarin.

Polis di negara yang diperintah oleh Presiden Bharrat Jagdeo itu sebelum ini kerap dikecam kerana didakwa gemar menyiksa suspek.

Guyana iaitu bekas tanah jajahan British, dihuni oleh 750, 000 orang penduduk. – Agensi

Inilah anak lembu mirip manusia

Posted: 30 Jan 2011 11:00 PM PST

Desa Nyakaban Timur, Kecamatan Batang-Batang Sumenep, Madura dihebohkan dengan lahirnya anak lembu yang mirip manusia. Anak lembu itu lahir tanpa bulu dan mirip kulit bayi.

Kepala dan muka bayi pun bulat mirip manusia, bahkan dua kaki depan posisinya seperti lengan manusia. Anak lembu ini lahir tidak normal  dan ketika lahir mempunyai berat 2 kg dan panjang 50 cm.

Namun sayangnya, anak lembu ini hanya mampu bertahan hidup selama 17 minit. Uniknya, sang pemilik, Rasuki, mengaku akan menguburkannya seperti manusia dengan memberi kain kafan.

Rasuki menjelaskan selama 10 tahun memelihara lembu tersebut, tidak ada yang aneh yang ditemukan selama ini. 6 anak lembu sebelumnya lahir normal dan tidak ada yang aneh."Baru kali ini terlihat aneh dan saya terkejut," ungkapnya.

Sebelum anak lembu in lahir, Rasuki mengaku bermimpi aneh. "Ternyata, lembu saya lahir mirip manusia. Ini akan mendatangkan rezeki baik," jelas Rasuki.

[Gila] Bakar wang lebih AS$1.63 juta untuk memastikan anak perempuannya tidak sejuk

Posted: 30 Jan 2011 10:00 PM PST

BOGOTA – Bakar wang lebih AS$1.63 juta (RM5.60 juta)! Itulah yang dilakukan oleh ketua kartel dadah Colombia, mendiang Pablo Escobar untuk memastikan anak perempuannya tidak kesejukan, lapor sebuah akhbar semalam.



Pendedahan itu dibuat oleh seorang anak lelaki Escobar, Sebastian Marroqumn yang menyatakan bahawa apabila bapanya melihat anak gadisnya, Manuela menggeletar kesejukan semasa mereka bermalam di sebuah kawasan pergunungan setelah melarikan diri daripada pihak berkuasa, Escobar sanggup membakar banyak wang kertas Amerika Syarikat (AS) bagi memanaskan badan.

Api wang itu turut digunakan oleh mereka untuk memasak makanan.

Sebastian, yang berhijrah ke Argentina selepas kematian bapanya 15 tahun lalu, membuat pendedahan berani itu dalam wawancara dengan sebuah majalah Colombia, Don Juan.

Menurutnya lagi, Escobar turut membeli sebuah firma teksi untuk mengesan ketibaan orang asing di bandar kelahiran mereka, Meddelin dan dia akan memindahkan anggota keluarganya ke-15 buah tempat persembunyian setiap 48 jam.

Escobar yang merupakan ketua kartel dadah Medellin, ditembak mati pada Disember 1993 ketika dia cuba melarikan diri daripada pihak polis.

Ketika era kegemilangannya pada 1989, Escobar disenaraikan sebagai manusia ketujuh terkaya di dunia dengan nilai kekayaan mencecah AS$29.9 bilion (RM102.5 bilion).

- Agensi