Adsense

Jumaat, 31 Disember 2010

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Selamat Hari Jadi Ke-35 DJ Lin Suria Cinta

Posted: 31 Dec 2010 06:19 PM PST

Hari Khamis lalu sebenarnya tak lah busy sangat. Pagi dan petang takde event pun. Cuma pada sebelah pagi tu, Budiey sempat menonton filem aksi lakonan Nicolas Cage, Ron Perlman, Stephen Campbell Moore iaitu Season of The Witch di GSC Mid Valley. Namun, pada malamnya pula, Budiey kena menghadiri dua party yang diadakan serentak di dua venue berbeza. Party Masquerade Media Hiburan di Menara KL dan Party Sambutan Ulang Tahun DJ Lin Bersama Peminat di Red Box Ria Sogo.

Kebetulan ke party media hiburan pun mahu mengambil 100 majalah Media Hiburan yang ditaja oleh Karangkraf untuk diberikan kepada pembaca yang join Party Ulangtahun Budiey.com ke-4 yang akan diadakan pada 8 Januari 2011 ini. Terima kasih Meen Tahrin dari meja editorial Media Hiburan atas sumbangan ini.

Beralih kepada cerita tentang sambutan hari jadi DJ Lin bersama peminat ini sebenarnya adalah idea inisiatif dari pihak AJK Kelab Peminat DJ Lin yang terdiri seramai 10 orang dan mereka adalah di kalangan peminat setia DJ Lin. Kepada yang masih tak kenal DJ Lin, beliau merupakan salah seorang penyampai radio Suria FM yang mengendalikan segmen Suria Cinta yang ke udara setiap Ahad hingga Jumaat dari 11 malam hingga 2 pagi.

Hari Jadi DJ Lin

Untuk info pembaca juga, anda boleh memenangi pass masuk ke Party Ulangtahun Budiey.com ke-4 dengan hanya menyertai peraduan di segmen Suria Cinta dari 3-7 Januari ini. Jadi kepada nak 2 keping pass masuk percuma ni, dengar-dengarlah Suria Cinta. Lagu-lagu di Suria Cinta pun semua best-best. Lagi pun pada yang menang, boleh bawa seorang kawan untuk hadir di party budiey.com.

Nah, dengar sendiri DJ Lin nak promo:

Di kesempatan ini, Budiey ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi yang ke-35 buat DJ Lin. Semoga terus sukses dan dimurahkan rezeki. Budiey juga nak ucapkan tahniah buat Lin sebab dilantik menjadi duta untuk Skin Club yang menawarkan perkhidmatan aesthetic service tanpa sebarang pembedahan antaranya untuk kecantikan kulit wajah, perampingan badan dan sebagainya.

Budiey dikhabarkan, Fan Page DJ Lin di Facebook iaitu DJ LIN SURIA CINTA SURIA FM juga mencatatkan peningkatan memberangsangkan dan hingga kini mencecah lebih 22 ribu peminat. Wow…. dah kira banyak tu. Dan Budiey yakin akan bertambah meningkat dari masa ke semasa.

Seramai 60 orang peminat dan media hadir memeriahkan sambutan hari jadi DJ Lin. Ada yang sanggup datang walaupun dari jauh iaitu dari Perak, Johor dan Melaka.

Bertuahnya Lin sebab kini beliau antara penyampai radio Suria FM yang semakin meningkat populariti seiring dengan peningkatan jumlah pendengar Suria Cinta. Patutlah kelab peminat DJ Lin semakin giat dan aktif buat event. Kalau nak tahu, kelab peminat DJ Lin diberi nama FAN DJ LIN SURIA CINTA. Kelab yang berdaftar ini telah dirasmikan pada 27 dan 28 November 2010 bersempena dengan Majlis Gathering Pertama DJ Lin bersama peminat yang telah diadakan di Glory Beach Resort, Port Dickson.

Menurut DJ Lin, menerusi Kelab Peminat ini, banyak aktiviti bersama akan diadakan pada masa akan datang. Pada malam itu, kelab peminat juga menjual baju T-shirt yang memaparkan logo rasmi bagi kelab peminat DJ Lin. Budiey dapat tahu, untuk masa akan datang, mereka akan mengeluarkan pula pelekat kereta dengan logo rasmi kelab peminat ini selain pelbagai barangan cenderahati lain.

Budiey rasa memang event malam ni happening. Meriah dengan peminat DJ Lin yang semuanya sporting dengan menyertai permainan dan hadiah cabutan bertuah pun memang banyak sekali.

Antara artis yang hadir pada malam itu ialah Afee vokalis kumpulan UTopia, Elly vokalis kumpulan AXL's, Fazli Zainal, Farawahida dan ramai lagi. Yang menariknya artis yang diundang pada malam ini adalah di kalangan mereka yang turut mendengarkan Rancangan Suria Cinta yang dikendalikan oleh DJ Lin.

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Hari Jadi DJ Lin

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Deejay Glamour Suria FM Macam Minah Saleh?
  • Suria FM Kini Dah 2 Tahun!
  • Selebriti di Rumah Terbuka Suria FM & Red FM 2010
  • Gambar Halim Othman di Sidang Media Penyampai Suria FM
  • Krisdayanti Ucap Selamat Naik Haji Buat Siti Nurhaliza?
  • Tagline Baru Suria FM – MUZIK TERBAIK TANPA HENTI
  • Selamat Ulangtahun Ke-2 SURIA FM
  • Erra Fazira Selamat Melahirkan Engku Aleesya Engku Emran
  • Video Trailer Filem Selamat Pagi Cinta
  • Gambar Majlis Akad Nikah Zaffrina Penyampai Suria FM
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    Maizawati Patah Tangan Kemalangan Jalan Raya

    Posted: 31 Dec 2010 05:16 PM PST

    Maizawati Patah Tangan, Kandungan Selamat

    PETALING JAYA: Bekas isteri penyanyi Nasyid Akhil Hayy iaitu Maizawati Zainal,36, (gambar) selamat menjalani pembedahan selepas tangan kirnya patah kerana terlibat dalam kemalangan jalan raya di Ipoh, Perak tiga hari lalu.

    Maizawati yang baru sedarkan diri, Jumaat ditempatkan di wad ortopedik, Hospital Permaisuri Bainun, Ipoh.

    Suaminya, Mohd. Yassin Ben @ Abd. Rahim,23, ketika dihubung mStar Online Jumaat berkata, Maizawati dijangka ditahan di hospital berkenaan sehingga 4 Januari ini tetapi doktor akan memanjangkan tempoh rawatan sekiranya perlu.

    pernikahan bekas isteri Akhil Hayy

    "Syukurlah… hari ini (Jumaat) dia sudah sedar akibat kemalangan itu. Tangan kirinya akan dimasukkan besi," katanya.

    Dalam kejadian pada 28 Disember lalu, kereta Proton Gen 2 yang dinaiki Mohd Yassin bersama Maizawati terlibat dalam kemalangan ketika mereka dalam perjalanan dari Medan Gopeng ke Bercham di Ipoh.

    Maizawati bersama suaminya, Mohd Yassin Ben@Abd. Rahim. Mereka bernikah pada 9 Ogos 2010.

    Kemalangan tersebut berlaku kira-kira pukul 5.15 pagi selepas mereka menghantar keluarga angkat Mohd Yassin ke perhentian bas Medan Gopeng yang ingin pulang ke Singapura selepas bercuti.

    Kenderaan yang dipandu Maizawati itu dikatakan terbabas apabila sebuah Proton Wira tiba-tiba membelok di satu selekoh menyebabkan wanita itu terlanggar kenderaan berkenaan.

    Turut berada dalam kereta mereka termasuklah tiga daripada enam orang anak hasil perkahwinan Maizawati yang terdahulu iaitu Siti Maisarah,14, Mohd. Syarif Hidayatullah,12, dan Mohd Syatiri,3.

    Suami dan anak-anak hanya mengalami cedera ringan.

    Ditanya mengenai kandungan Miaza yang sekarang berusia lima bulan, Mohd Yassin berkata, kandungan itu selamat walaupun berlaku sedikit pendarahan.

    Selain patah tangan Maizawati turut mengalami luka pada lutut kiri. via Mstar Online

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Maizawati Zainal Isteri Akhil Hayy
  • Trivia: Handbag Pelakon Wanita Mana Ni?
  • Maizawati Tidak Mahu Jadi Pengacara
  • Aktor Sophan Sophiaan Meninggal Dunia Akibat Kemalangan Jalan Raya
  • Penyanyi Waheeda dan Akhil Hayy Kahwin Pagi Ini
  • Isteri Akhil Hayy Mahu Berpisah Tapi…
  • Gambar Kereta Nissan Fairlady Shahir AF8 Kemalangan
  • Akhil Hayy dan Maizawati Bercerai Talak Satu
  • Faizal Tahir Kemalangan di Lebuhraya Penchala Link
  • Shikin Dangdut Nyaris Maur Kemalangan
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.