Adsense

Ahad, 14 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Sir Richard Branson Jadi Pramugari AirAsia, Kalah Taruh F1 Dengan Tony Fernandes

Posted: 14 Nov 2010 11:07 PM PST

Screen shot 2010 11 15 at 2.41.56 PM Sir Richard Branson Jadi Pramugari AirAsia, Kalah Taruh F1 Dengan Tony Fernandes

Musim F1 sudah berakhir, menyaksikan pertaruhan 2 pemilik syarikat gergasi penerbangan & kumpulan sukan motor berprestij F1 iaitu Tony Fernandes & Sir Richard Branson bakal menjadi kenyataan. Kedua-dua billionaire ini bertaruh, pasukan F1 siapa yang kalah kepada salah satu daripada mereka akan bertugas & memakai uniform pramugari bagi penerbangan pihak lawan. (Ya, skirt!)

Walaupun Virgin Racing (Sir Richard Branson) & Lotus F1 Racing (Tony Fernandes) tiada bezanya dari segi pengumpulan mata, namun kedua-dua billionaire ini mengambil kira soal ranking dalam kumpulan. Lotus F1 Racing di tangga ke-11, Virgin Racing di tangga ke-12.

Pengumuman rasmi Tony Fernandes menyatakan satu set uniform pramugari AirAsia telah diserahkan kepada Richard Branson. Penerbangan dari Kuala Lumpur ke London yang berkonsepkan amal ini bakal menjadi sejarah dimana pemilik syarikat penerbangan Virgin Atlantic memperagakan uniform pramugari AirAsia. OMG!

Artikel terdahulu :Perang Virgin & AirAsia: Richard Branson Atau Tony Fernandes Bakal Menyarung Uniform Pramugari

pixel Sir Richard Branson Jadi Pramugari AirAsia, Kalah Taruh F1 Dengan Tony Fernandes
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Tahniah! Sharifah Sofea Umum Hamil 5 Bulan Melalui Facebook

Posted: 14 Nov 2010 10:40 PM PST

sharifah. Tahniah! Sharifah Sofea Umum Hamil 5 Bulan Melalui Facebook
Pengumuman ringkas Sharifah Sofea pagi tadi mengejutkan ramai pihak dengan berita gembira kehamilannya yang disahkan berusia 5 bulan. Tahniah kami ucapkan, kami imbas kembali saat Sharifah Sofea & Syed Ismail melangsungkan perkahwinan pada Oktober 2009, sangat sweet. Sudah tentu khabar gembira ini dinantikan oleh peminat Sharifah Sofea yang kini berjumlah 12 000 orang.

Hobi baru Sharifah Sofea juga amat menarik untuk dikongsi bersama, yang terbaru kami difahamkan beliau amat gemar menonton perlawanan Ragbi. Mungkin ini adalah pilihan mengidam Sharifah Sofea.

Ayuh, ucapkan tahniah kepada beliau melalui Fan Page atau Twitter Sharifah Sofea.

pixel Tahniah! Sharifah Sofea Umum Hamil 5 Bulan Melalui Facebook
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.