Adsense

Sabtu, 20 November 2010

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Elyana Sah Bergelar Isteri Khairul Anuar

Posted: 19 Nov 2010 04:35 PM PST


KUALA LUMPUR: Dengan sekali lafaz, penyanyi dan pelakon Erneelya Elyana Emrizal, 23, atau Elyana selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Khairul Anuar Husin, 36, di Duchess Place, Jalan Ampang, di sini, Jumaat.

Pasangan ini dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan sendiri Emrizal Shamsuddin sambil disaksikan Imam Masjid Datuk Keramat, Azizan Othman pada pukul 9.40 malam, Jumaat.

Pasangan pengantin tiba pada pukul 9.15 malam dengan diiringi sebanyak tujuh dulang hantaran bagi pihak lelaki dan tujuh dulang juga dibalas pihak perempuan.

Pengantin perempuan menerima mas kahwin RM80 dan wang hantaran sebanyak RM22,000.

Majlis pernikahan yang berkonsepkan senibina Islam ini menggunakan khidmat Arma Wedding Couture dan Ary Wedding Couture bagi melakar pelamin ratu sehari mereka.

Kedua-dua mempelai mengenakan pakaian berwarna biru firus rekaan pereka fesyen terkenal Hatta Dolmat, manakala solekan dan dandanan oleh Saidatulnisa Aminuddin.

Majlis pernikahan itu dihadiri lebih 200 tetamu yang terdiri daripada ibu bapa, keluarga dan sanak saudara terdekat mempelai.

Majlis persandingan akan diadakan pada hari Sabtu pukul 12 tengah hari untuk jemputan keluarga dan 8 malam bagi jemputan media dan rakan-taulan.

google: elyana, elyana kahwin, elyana nikah, elyana dan suami, gambar nikah elyana, resepsi elyana, elyana dan husband, foto pernikahan elyana, barang hantaran elyana, mas kahwin elyana, suami elyana, terkini elyana, elyana terbaru, berita elyana, kisah elyana, gosip elyana, skandal elyana, perkahwinan elyana, persandingan elyana, lokasi persandingan elyana, wang hantaran elyana,

'Erra Fazira Art Club' Bantu Kanak-Kanak Jadi Kreatif

Posted: 19 Nov 2010 04:33 PM PST


KUALA LUMPUR: Selebriti popular tanah air, Erra Fazira dengan kerjasama syarikat pengeluar alat tulis dan mewarna, Staedtler (Malaysia) Bhd, telah melancarkan sebuah kelab yang bertujuan memupuk pemikiran kreatif dalam kalangan kanak-kanak.

Ketika ditemui pemberita selepas pelancaran itu Erra berkata berkata idea menubuhkan "Erra Fazira Art Club" itu tercetus apabila beliau menyedari bahawa usaha memupuk pemikiran dan kemahiran kreatif kanak-kanak perlu bermula sejak mereka dari kecil lagi.

"Melihat anak perempuan saya, Engku Aleesya Engku Emran, membesar di depan mata, saya dapati pemikiran dan kemahiran kreatif amat penting dalam perkembangan kanak-kanak," katanya.

Erra berkata selain kelab tersebut, turut ditubuhkan ialah Dana Erra Fazira-Staedtler, yang bertujuan membantu kanak-kanak kurang bernasib baik melalui setiap pembelian produk Staedtler dengan logo "Erra Fazira Art Club".

"Dana ini untuk membantu kanak-kanak kurang bernasib baik agar cemerlang dalam bidang seni dan kreatif di mana sebahagian hasil pembelian produk Staedler akan disalurkan kepada dana ini. Sumbangan ini akan diberikan setiap tiga bulan sekali," katanya.

Mereka berminat boleh melayari laman web www.erra-artclub.com.my untuk mendapatkan maklumat lanjut. - BERNAMA

google: erra fazira art club, berita erra fazira art club, cerita erra fazira art club, borang permohonan erra fazira art club, pendaftaran erra fazira art club, yuran erra fazira art club, aktiviti erra fazira art club, gambar erra fazira art club, pelancaran erra fazira art club, peraduan erra fazira art club, ahli erra fazira art club,