Adsense

Sabtu, 20 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


News : Bergu Badminton hanya Meraih Perak disukan Sea

Posted: 20 Nov 2010 09:03 AM PST

Pasangan beregu badminton negara Koo Kien Keat (kiri) dan Tan Boon Heong menunjukkan pingat perak yang dimenangi mereka selepas menentang pasangan Indonesia Markis Kido dan Hendra Setiawan dalam perlawanan akhir badminton pada Kejohanan Sukan Asia Ke-16 di Guangzhou, China, Sabtu. Malaysia tewas kepada Indonesia dengan 21-16, 24-26, 19-21

Uncel Seekers Bercinta Dengan Fauziah Latif ??

Posted: 19 Nov 2010 08:02 PM PST

HUh...mengeluh panjang ZoOm baca gossip terbaru mengenai Pakcik yang semakin dikenali di Malaysia,malah blog beliau turut dilawati oleh jutaan pengunjung dari dalam dan luar negara untuk mengetahui kisah panas pakcik ni.



Terbaru didalam blog ada menunjukkan beliau sebelum ini bercinta dengan seseorang, namun ZoOm macam perasaan orang tersebut adalah akak Fauziah Latf berdasarkan gambar di atas dan di bawah. Jika anda perasaan ada perkataan SAYANGdekat gambar di atas...


Gee & my grandkids (pramlee & sarah)


Apakah sebenarnya agenda pakcik ni, Glamour ? propaganda ? lepas geram ? sakit Hati ? luahan perasaan ? Entahlah....

Cara buat logo dan banner blog percuma secara online

Posted: 19 Nov 2010 07:45 PM PST

Ada diantara kita yang tertanya-tanya bagaimana cara untuk mencipta logo sendiri untuk diletakkan di dalam blog sebagai header ataupun untuk dijadikan sebagai banner exchange.

Dengan Online Logo Maker, kini kita boleh membinanya secara online tanpa memerlukan kemahiran yang tinggi seperti seorang Designer. Hanya gunakan kretiviti sendiri untuk menngunakan icon dan style font yang sesuai.

Online Logo Maker adalah sebuah site yang menyediakan perkhidmatan untuk membina dan merekabentuk logo secara percuma. Kelebihan yang terdapat pada site ini ialah, tools yang di sediakan sangat mudah untuk di gunakan dan anda tidak perlu membuat sebarang pendaftaran.

Untuk mencubanya, sila lawat:



Kutipan RM 2 Juta Filem 2 Alam tidak Masuk Akal !!?

Posted: 19 Nov 2010 07:32 PM PST

Satu persatu laman blog yang ZoOm lawati semuanya memperkatakan kebenaran dan fakta yang mereka dapat entah dari mana sumbernya. Tapi yang pasti skrin shoot dikaunter pawagam yang mereka dapat menunjukan bukti sebenar. ZoOm bukan nak mengaibkan tapi untuk berkongsi bersama dengan anda apakah yang sebenarnya ingin dilakukan oleh DDR untuk filem pertama beliau.


Salah seorang rakyat Malaysia yang gigih mebuat kajian mengenai pawagam-pawagam mendedahkan maklumat sebenar.



Berikut data dan skrin shoot untuk tatapan dan menunjukkan persoalan pencapaian RM 2 Juta !!! Perhatikan tempat duduk tayangan 2 Alam dan Harry potter :) 



Dan skrin shoot berikut pula daripada Pawagam di Alamanda Putrajaya yang majoritinya pekerja kerajaan dan berbangsa Melayu. Saksikanlah....

Dan akhir sekali maklumat yang ZoOm dapat dari Andyhott , memang menghairankan sebab setahu ZoOm pawagam di OU memang menjadi tarikan dan sentiasa penuh dengan penonton..tapi lihatlah sendiri.


ZoOm : Apa kata anda yang belum dah sudah menonton FILEM ini !!?