Adsense

Isnin, 1 November 2010

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Mizz Nina Lebih Sopan Dari Rozita Che Wan, Tahniah!!!

Posted: 01 Nov 2010 02:07 AM PDT


google: mizz nina dan rozita che wan, mizz nina dan rozita che wan seksi, mizz nina dan rozita che wan hot, mizz nina dan rozita che wan skirt pendek, mizz nina dan rozita che wan bogel, buah dada mizz nina dan rozita che wan, mizz nina dan rozita che wan over, mizz nina dan rozita che wan cantik, mizz nina dan rozita che wan majalah,

Rumah Tangga Erra Fazira Dan Engku Emran Pulak Bermasalah?

Posted: 01 Nov 2010 02:05 AM PDT

Pening kepala kami dengan berita-berita artis sekarang ini. Kalau tak cerai, mesti cerita putus tunang atau pun pergi mahkamah sebab nak mintak cerai. Paling pening apabila baca BiPop semalam yang menyatakan rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran pun tengah bermasalah sekarang. Dalam hati kami terus berkata "Biar betik, katakan ini semua dusta belaka".

Tak terfikir langsung kami tentang kegoyahan rumah tangga Erra dan Engku Emran boleh berlaku. Mana taknya, selama ini kami rasakan mereka berdua antara suami isteri yang paling loving dan caring sangat. Lagi-lagi dengan kehadiran Aleesya sebagai penyeri rumah tangga diorang. Nampak sangat-sangat bahagia dan sangat-sangat sempurna kehidupan mereka bertiga.

Tapi semalam dalam Bipop ada khabar angin yang bertiup kencang macam tsunami kat Indonesia yang menyatakan Erra dan Engku Emran telah pergi ke pejabat agama untuk menghadiri sesi kaunseling. Ditambah pulak dengan kelibat Engku Emran yang tak kelihatan langsung semasa Erra terlibat dengan teater Tun Mahathir. Itu yang menguatkan lagi khabar angin tentang kegoyangan rumah tangga mereka berdua.

Dengan hati yang ikhlas dan berharap sangat, kami harap khabar angin ini hanyalah khabar angin semata-mata. Kami taknak melihat lagi lagi kes penceraian antara artis-artis kita. Cukuplah untuk tahun 2010 ini. Dah terlalu banyak artis bercerai. Bak kata orang tua, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak suami isteri. Cubalah bawak berbincang. Fikirkan masa depan anak-anak.

google: erra fazira dan engku emran, rumahtangga erra fazira dan engku emran bermasalah, erra fazira dan engku emran berpisah, erra fazira dan engku emran bercerai, rumahtangga erra fazira dan engku emran bergolak bergelora, erra fazira dan engku emran sebumbung, foto terkini erra fazira dan engku emran, gambar terbaru erra fazira dan engku emran, penceraian erra fazira dan engku emran, erra fazira dan engku emran mahkamah, rumahtanggan erra fazira dan engku emran goyang, pihak ketiga erra fazira dan engku emran

Rozita Che Wan dan Shahir cover BiPop

Posted: 01 Nov 2010 02:02 AM PDT

Bagi cover majalah edisi terhad mingguan Bipop Ahad lalu, dua gandingan artis yang kian bakal meninggalkan dunia artis dan seorang lagi artis baru yang bakal memberi kejutan kepada industri muzik, siapa lagi Rozita Che Wan dan Shahir AF. Dalam cover kali ini mereka nampaknya tidak begitu serasi sangat lah, maknanya tidak cocok. Dalam erti kata lain, Shahir kurang senyuman berbanding Rozita yang lebih memikat dan seksi. Shihir walaupun tidak senyum, dia masih lebih menonjol, 'control hensem' lah katakan.





google: rozita che wan dan shahir af8, gambar rozita che wan dan shahir af8, foto rozita che wan dan shahir af8, rozita che wan dan shahir af8 bpop, rozita che wan dan shahir af8 bercinta, terkini rozita che wan dan shahir af8, terbaru rozita che wan dan shahir af8, gosip rozita che wan dan shahir af8, skandal rozita che wan dan shahir af8

Mizz Nina, Noh Hujan mahu bertunang?

Posted: 01 Nov 2010 02:00 AM PDT

Adalah satu orang peminat ni yang telah mendapat tahu gossip yang dipetik daripada sumber rasmi yang tak tahu rasminya dimana mendakwa penyanyi Mizz Nina dan Noh Hujan yang sebelum ini heboh dengan 'relationship' kat Facebook dikatakan bakal bertunang tidak berapa lama lagi. Begitulah ceritanya, tapi apa yang lebih mengemparkan daripada gosip itu adalah mengenai restu ibu kepada Mizz Nina. Dikatakan ibunya tidak berkenaan dengan pilihan anaknya itu yang sekaligus menjadi menantu kepada ibunya.



Tapi itu lah keadaannya, sekadar gossip. Selalunya sebilangan kecil keluarga berada ni, memang tak berapa minat dengan pilihan yang tak secocok dengan mereka. Jadi tak mustahil ianya terjadi kepada artis-artis kita. Apa-apa pun tunggu sahaja reaksi daripada kedua-dua artis ini mengenai gossip yang diura-urakan dalam forum Cari yang tengah panas.

google: mizz nina dan noh hujan bertunang, mizz nina, noh hujan tunang, mizz nina, noh hujan majlis tunang, foto mizz nina, noh hujan bertunang, gambr mizz nina, noh hujan, gambar majlis pertunangan mizz nina, noh hujan, pertunangan mizz nina, noh hujan

Gambar Kekasih Baru Nabil ? Qasha Kakak Kepada Zaris Nellydia. Betul ker?

Posted: 31 Oct 2010 06:39 PM PDT

Oh, oh dan oh sekali lagi. Nampak mesra sungguh Nabil Raja Lawak bersama dengan gadis di dalam gambar di atas. Menurut si pengirim email, gadis tersebut bernama Qasha, kakak kepada pelakon Zaris Nellydia yang hangat dengan drama Ahmad Durrah. Mungkinkah gadis ini yang menjadi punca perpisahan Nabil dan Irma? Kami tak berani nak spekulasi tetapi kemesraan mereka berdua memang agak terserlah di situ.


Dan kami akui si Qasha ini memang menarik, cantik dan agak seksi. Mungkin itu yang membuatkan Nabil tertarik kepada Qasha. Rasanya kita tak perlu tunggu lama kerana pastinya Nabil akan keluarkan statement mengenai hubungannya dengan Irma. Harap-harap pihak wartawan yang bertanya soalan nanti boleh tolong tanyakan siapakah si Qasha ini di mata Nabil.



google: nabil raja lawak, awek baru nabil raja lawak, kekasih baru nabil raja lawak, girlfriend baru nabil raja lawak, foto awek nabil raja lawak, nabil raja lawak sosial, gambar mesra nabil raja lawak dan awek baru, qasha awek nabil raja lawak, qasha dan nabil raja lawak, foto bersama qasha dan nabil raja lawak, skandal nabil raja lawak, gosip baru nabil raja lawak, nabil raja lawak bercinta dengan qasha,

(TAHNIAH)Sazzy Falak Sudah Mengandung

Posted: 31 Oct 2010 06:35 PM PDT


Sazzy Falak dan suaminya, Nazril Idrus telah pun berkahwin pada tahun 2006 dan akhirnya tahun 2010 membawa berita gembira kepada mereka berdua. Akhbar Kosmo melaporkan yang Sazzy Falak sudah pun mengandung. Malah ada desas-desus yang menyatakan kandungan Sazzy Falak adalah kembar. Hebat sungguh suami Sazzy.

Walaupun Sazzy Falak masih belum mengumumkan secara rasmi tentang berita kehamilannya, sumber yang melaporkan berita ini nampak yakin sangat dengan kesahihan ceritanya. Katanya dia terdengar perkhabaran gembira ini dari mulut Sazzy sendiri semasa sedang lepak-lepak di kedai kopi.

Apa pun, tahniah kami ucapkan kepada Sazzy Falak dan Nazril atas berita gembira ini. Yang penting, Sazzy kena kurangkan aktiviti lasak supaya tidak berlaku apa-apa yang tak diingini. Semoga semuanya selamat sehingga waktu kelahiran nanti. Tahniah sekali lagi.

google: sazzy falak, sazzy falak mengandung, sazzy falak hamil, sazzy falak berbadan dua, sazzy falak dan kandungan, sazzy falak dan suami, terkini sazzy falak, terbaru sazzy falak, foto terbaru sazzy falak, gambar terkini sazzy falak dan suami

Misteri Nabil Dan Irma Hasmie, Berpisah Atau Bercinta?

Posted: 31 Oct 2010 06:33 PM PDT


Sesungguhnya kami keliru dan terkejut beruk membaca pengakuan ekslusif Irma Hasmie yang menyatakan dia kini bukan lagi kekasih Nabil Raja Lawak. Katanya mereka berdua sudah berpisah. Seperti biasa punca perpisahan tak boleh diberitahu kerana terlalu peribadi. Tetapi mengikut apa yang ditulis di dalam BiPop hari ini, katanya Nabil kantoi diterjah oleh Irma bersama perempuan lain di kondominium yang baru dibeli Nabil.

Tambah panas, wanita tersebut yang merupakan seorang pramugari cuma memakai "boxer" dan T-shirt tanpa bra di dalamnya. Ketika itu Nabil dikatakan bersama kawan baiknya, Reza. Reza yang mana satu kami tak dapat pastikan. Apabila ditanya kepada Irma tentang kebenaran insiden ini, Irma tak mahu mengiakan atau menafikannya kerana ianya terlalu sensitif.

Sedikit sedutan kata-kata Irma Hasmie tentang hubungannya dengan Nabil:-

Apa yang boleh saya jelaskan dengan jujur, sudah hampir sebulan saya dan Nabil tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa. Hampir 3 tahun kami bercinta, semua orang tahu tapi hari ini semuanya sudah berakhir.
TETAPI yang misterinya, Nabil masih mengaku yang dia adalah kekasih Irma. Dan dia turut menafikan insiden diterjah di kondominium Changkat View. Sedikit sedutan kata-kata Nabil:-

Cerita Irma terjah saya di kondominium adala fitnah semata-mata. Perkara seumpama itu tak pernah berlaku. Saya juga masih kekasih Irma, hubungan kami tidak putus. Saya tak pernah tipu. Apa yang pasti, saya dan Irma masih lagi bercinta.
Sesungguhnya kami dah keliru, pening dan tak faham. Irma cakap dah clash. Nabil cakap masih still bercinta. Mana satu yang betul? Ikut firasat hati kami, kami rasa mereka berdua sudah berpisah. Mungkin Nabil masih tak dapat menerima kenyataan yang Irma bukan lagi miliknya. Itu yang dia buat statement Irma masih kekasihnya.

Apa pun, tunggu esok kerana kami baru sahaja mendapat satu gambar ekslusif Nabil bersama seseorang. Mungkinkah itu kekasih baru Nabil? Kita tunggu esok ~~

google: irma hasmie dan nabil raja lawak, irma hasmie dan nabil raja lawak becinta, irma hasmie dan nabil raja lawak berpisah, irma hasmie dan nabil raja lawak putus cinta, masalah cinta irma hasmie dan nabil raja lawak, irma hasmie dan nabil raja lawak kantoi, irma hasmie dan nabil raja lawak di kondominium, irma hasmie dan nabil raja lawak gaduh, irma hasmie dan nabil raja lawak terjah

Harijadi ke-2 Erra Fazira dapat beg LV

Posted: 31 Oct 2010 06:33 PM PDT

Sempena sambutan hari ulangtahun perkahwinan kedua, Erra Fazira dengan Engku Emran pada 25 Oktober lalu, peserta Mari Menari (MM) yang berada dibawah jagaan Erra Fazira iaitu MM Zul, MM Yat dan MM Masri telah bersepakat untuk membuat satu kejutan dengan mengadakan sebuah majlis untuk meraikan hari yang paling bemakna serta bersejarah buat pasangan berkenaan. Majlis tersebut telah diadakan di studio Danceology Ballet Academy di Damansara Perdana pada malam Rabu lalu yang mana di sinilah merupakan destinasi terakhir Erra untuk melihat persiapan terakhir anak buahnya iaitu MM Zul untuk berlatih menari bagi minggu ketiga yang bertemakan muzik latin.





google: erra fazira, harijadi erra fazira, birthday erra fazira, hadiah erra fazira, hadiah harijadi erra fazira, erra fazira present, erra fazira dan suami, parti harijadi erra fazira, erra fazira dan hadiah kahwin

Diana Amir Tak Kisah Hilang ‘Ayu’

Posted: 31 Oct 2010 06:29 PM PDT


PETALING JAYA: Pelakon drama bersiri Impian 2, Diana Amir, 24, tidak kisah hilang keayuan setelah memotong rambut pendek.

Menurut pemilik nama sebenar Nurdiyana Amir Hashim, dia terpaksa memotong rambut pendek demi menjayakan watak Sam, seorang tomboi untuk filem 321 Cinta.

Ekoran memotong rambut pendek, ramai peminat yang mengkritik penampilan terbaru pelakon yang baru meningkat naik dan menempa populariti dalam industri seni ini.

"Saya tak kisah kerana memang hilang ayu pun. Apabila memotong rambut pendek, penampilan saya terus berubah.

"Memang itu yang saya dan Abang Azhari Zain, pengarah filem 321 Cinta mahukan untuk watak saya dalam filem itu. Pengarah nak tengok bagaimana saya yang feminin sebelum ini berubah menjadi tomboi.

"Rambut boleh panjang lagi, yang penting hati kena baik," katanya ketika dihubungi mStar Online.

Filem romantik komedi ini mengisahkan Sam yang membesar dengan keluarga tiri setelah kehilangan ibu dan bapa tersayang.

Disebabkan faktor itu, Sam menjadi seorang tomboi, garang, kaki pukul dan banyak kali dibuang kolej pengajiannya.

Namun akhirnya dia dimasukkan ke sebuah kolej yang turut menempatkan rakan baiknya sebelum ini iaitu Fariz (Pierre Andre).

"Ini merupakan filem pertama saya memegang watak utama. Sebelum ini saya pernah berlakon dalam filem Aku Masih Dara yang akan ditayangkan pada 16 Disember ini serta filem Keramat dan Senario Ops Pocot yang turut akan ditayangkan tidak lama lagi," ujarnya.

Setelah selesai menjalani penggambaran filem 321 Cinta pada Khamis lalu, Diana sedang menunggu tawaran berlakon sebuah drama. Tetapi setakat ini, perkara itu masih dalam perbincangan.

Rina (Gadis Melayu) Mahu Bantu Wanita Melalui Perniagaan

Posted: 31 Oct 2010 06:29 PM PDT


HAH ALAM: Juara Gadis Melayu musim ketiga (GM3), Norazrina Mohd Salleh (Rina), 25, berjanji akan membantu golongan wanita melalui bidang perniagaan yang diusahakan.

Rina berkata, sekarang ini dia sedang mengusahakan perniagaan pakaian bersama-sama keluarganya yang dibuat secara kecil-kecilan melalui dalam talian.

Gadis berasal dari Subang Jaya, Selangor ini akan menjadikan kemenangannya ini sebagai platform untuk merealisasikan cita-citanya untuk membantu keluarga dan wanita di luar sana dengan mendapatkan sokongan pihak badan bukan kerajaan (NGO).

"Alhamdulillah, saya mempunyai latar belakang perniagaan. Jadi, saya akan memberikan peluang kepada suri rumah dan remaja wanita untuk menyertai perniagaan dengan bantuan NGO.

"Dengan adanya peluang seperti ini, saya juga akan menggunakannya untuk membantu keluarga," katanya semasa sidang media selepas malam kemuncak GM3 melabuhkan tirainya pada Jumaat di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) di sini.


Rina turut berkongsi kejayaannya dengan ibu dan bapa tersayang.
Melalui kemenangan itu juga, ia secara automatik memberikan gelaran selebriti kepada Rina. Dia yang mengakui masih solo itu tidak teragak-agak untuk menceburi bidang seni sekiranya mendapat tawaran pada suatu masa nanti.

"Bidang penyiaran masih baru buat saya. Banyak lagi perkara yang saya perlu pelajari untuk fahami proses penyiaran dan sebagainya.

"Jika berpeluang menjadi pengacara, saya mahu menyebarkan kebaikan kepada masyarakat seperti Majalah 3. Saya juga tidak menolak jika ditawarkan peluang sebagai pembaca berita. Semuanya bergantung kepada pihak TV9 yang lebih layak menentukan," kata graduan Ukur Bahan dari Universiti Teknologi Mara (UiTM) ini.

Rina akui minatnya kepada aktiviti kemasyarakatan telah lama ada dalam dirinya memandangkan dia lebih banyak terdedah dengan aktiviti seperti itu di universiti dahulu.

Selepas menamatkan pengajian, dia pernah bekerja sebagai juru ukur bahan. Kini, dia telah meninggalkan pekerjaan tersebut dan menumpukan kepada perniagaan keluarganya.

Antara hadiah yang dimenangi oleh Rina berupa wang tunai berjumlah RM30,000. Dia berkata hadiah tersebut akan dikongsikan dengan ahli keluarganya kerana akui datang dari keluarga yang susah. Selain itu, dia berhasrat untuk membawa ibu dan bapanya menunaikan umrah.


Lima finalis Gadis Melayu 3.
Pasti ramai yang ingin tahu rahsia kejayaan Rina memandangkan dia kelihatan tenang dan bersahaja ketika menjawab soalan daripada salah seorang juri iaitu angkasawan negara Datuk Dr Sheikh Muszaphar Sheikh Shukor Al-Masrie.

"Walaupun penonton nampak saya tenang tetapi sebenarnya saya menggeletar juga ketika di atas pentas. Pada saya, mungkin secara kebetulan soalan yang ditanya itu berkaitan dengan isu semasa dan saya ada membaca tentang persidangan Asean yang merancang untuk membantu masyarakat.

"Jadi, pembacaan juga sebenarnya banyak membantu saya untuk berjaya," ujarnya yang turut terkejut dengan kemenangan itu.

Pada jangkaan Rina, Fatheen Nabila Ghazali (Fatheen), 24, yang layak mendapat tempat ketiga dalam pertandingan realiti di TV9 itu akan bergelar juara.