Adsense

Jumaat, 19 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Lawak : Pesaing Dr Romzey !!?

Posted: 19 Nov 2010 09:07 AM PST

Siapalah budak yang bertuah ni, ZoOm dapat gambar ni dari laman forum popular di Malaysia, Sekali pandang macam gambar biasa je dua kali pandang gelak sorang-sorang ZoOm atas katil pagi-pagi ni..


Kejap lagi nak survey berapa pungutan uncel Dr Romzey untuk filem pertama beliau 2 Alam.

Gambar Perkahwinan Elyana Selepas Sah Menjadi Isteri Khairul Anuar

Posted: 19 Nov 2010 08:29 AM PST

Alhamdulillah akhirnya Erneelya Elyana Emrizal, 23 atau Elyana sah menjadi isteri orang, beliau dinikahkan oleh ayah sendiri iaitu Emrizal Shamsuddin sambil disaksikan Imam Masjid Datuk Keramat, Azizan Othman pada pukul 9.40 malam, Jumaat.



Majlis persandingan akan diadakan pada hari Sabtu pukul 12 tengah hari untuk jemputan keluarga dan 8 malam bagi jemputan media dan rakan-taulan.


Semoga pasangan ini bahagia hingga ke akhir hayat

Pencarian Dewi Remaja 2010 Bermula Lagi Di Astro Ria dan Orange TV

Posted: 18 Nov 2010 08:04 PM PST

Program Dewi Remaja sudah lama diperkenalkan di Malaysia, malah ramai nama-nama besar di Malaysia lahir dari program ini. Berita terbaru yang ZoOm terima program Dewi Remaja akan ditayangkan di saluran Astro Ria bermula 24 November ini, pukul 9.30 Malam.


Sedania Group ( Orange TV ) , Well Done..ramai kawan ZoOm keje dekat syarikat ini yang mana  turut sama dalam menjayakan program Dewi Remaja 2010. Dulu ZoOm kerja sama dengan bangunan HQ Sedania Group ni. Semakin hari mereka bergerak dengan pantas dan berkembang dengan mantap, good luck !!