Adsense

Jumaat, 19 November 2010

borak kosong

borak kosong


Pemuda cacat minta seorang pelacur sebelum dia meninggal dunia

Posted: 19 Nov 2010 08:25 PM PST

Seorang pemuda yang mengalami cacat tubuh dan menderita penyakit seumur hidupnya menuliskan wasiat bahawa dirinya ingin 'teruna'nya di hilangkan oleh seorang wanita penghibur sebelum dia meninggal dunia. Jenis penyakit yang dialami pemuda 22 tahun bernama Nick Wallis ini biasanya tidak mungkin dirinya bertahan hidup sehingga usia 30 tahun.

Keinginanannya itu telah disampaikan kepada para staf di Douglas House hospice, di Oxford. Dia menjelaskan bahawa dia berharap mendapatkan sebuah hubungan dengan seorang wanita yang intim dan penuh kasih sayang. Namun, penyakitnya tersebut  menjadi penghalang. Dia memerlukan masa selama 2 tahun untuk menyampaikan hajatnya dan orang tuanya menyokong kehendaknya itu.

Perjanjian sudah dibuat dan akhirnya datang wanita penghibur. Nick pun mengaku bahawa hubungn tersebut tidak terpenuhi secara emosional, namun wanita tersebut sangat baik dan mengerti.(link)

Bilik hotel percuma dengan syarat adegan seks disiarkan secara lansung

Posted: 19 Nov 2010 07:40 PM PST

Seorang penguasaha industri porno mempunyai idea yang cukup gila. Berth Milton, bos perusahaan Private Company ini berniat menyediakan bilik hotel yang mewah bagi pasangan yang mahu adegan intimnya disiarkan langsung di internet.

Lelaki yang berasal dari Sweden ini yakin satu hotel saja dapat meraup untung sampai USD 43,8 juta per tahun, dari hasil satu bilik. Kerana itu, Milton merancang untuk membuka 100 hotel lima bintang untuk menjayakan rancangannya.

Bilik-bilik hotel tersebut dapat diduduki secara percuma. Syaratnya, pasangan harus berhubungan intim dan dirakam oleh perusahaan Private Media kepunyaan Milton.

Namun selain untuk para pasangan , hotel itu juga boleh diduduki oleh orang biasa. Milton yakin mereka juga akan berminat tinggal di hotelnya.Mereka bebas bertelanjang di hotel tersebut.(link)

bk-ada jugak manusia jenis ni....dan satu lagi anda kreatif sila tunjukkan bakat penulisan anda gi singgah di blog BEN ASHAARI

Masih ada lagi guru adakan hubungan seks dengan pelajar

Posted: 19 Nov 2010 06:15 PM PST

Kenapa masih ada guru yang mengadakan hubungan seks dengan murid?
Nasib baik kejadian ini bukan berlaku di negara kita. Kelakuan ini menunjukkan
betapa teruknya pemikiran guru ini.Apakah tujuan sebenar dia menjadi seorang guru?
Harapan agar kejadian seperti ini tidak wujud di negara kita kerana tugas seorang guru
amat mulia......


FORT WORTH, Amerika Syarikat (AS) - Seorang guru sebuah sekolah tinggi di sini yang meletakkan jawatan selepas dia didakwa menjalin hubungan seks dengan seorang pelajar, telah ditangkap polis lapor sebuah akhbar semalam. 

Guru itu, Jennifer Riojas turut ditangkap polis pada Rabu lalu atas dakwaan dia melakukan serangan seks terhadap seorang budak lelaki berumur di bawah 17 tahun.

Dia kemudiannya ditahan di sebuah penjara sementara menunggu diikat jamin sebanyak AS$20,000 (RM62,310).

Jennifer yang berumur 26 tahun bagaimanapun semalam turut dituduh menjalin hubungan dengan seorang pelajar berumur 16 tahun.

Aduan polis berhubung perbuatan itu dibuat di sebuah balai polis di ini pada 20 Oktober lalu.

Dia menjadi guru di sekolah tersebut sejak Ogos tahun lalu.

Jennifer meletakkan jawatan sebagai guru di sekolah tersebut pada 21 Oktober lalu.-KOSMO ONLINE

Nak protes kena dedah payudara

Posted: 19 Nov 2010 05:25 PM PST

Inilah jenis manusia yang kadang-kadang menggunakan akal
tanpa berfikir panjang.Dedahkan keaiban sendiri kerana tak berpuas hati.
Banyak cara untuk meluahkan ketidakpuashatian..tak payahlah sampai nak tunjukkan
payudara....Cuba baca petikan dari kosmo online ini..



KIEV, Ukraine - Bagaimanakah cara untuk memprotes keganasan domestik, rasuah dan lawatan Perdana Menteri Rusia, Vladimir Putin ke Ukraine?

Jawapannya ialah tanggalkan coli anda.

Sekumpulan aktivis muda termasuk wanita semakin menjadi popular kerana mereka melancarkan protes dengan tidak memakai baju.

Wanita-wanita yang mendedahkan payu dara itu turut bergelut dengan anggota-anggota polis yang menangkap mereka.

"Jika seksualiti digunakan untuk menjual kereta dan biskut, kenapakah tidak menggunakannya untuk tujuan sosial dan projek politik," kata seorang pemimpin kumpulan aktivis itu, Anna Hutsul, 26.

Dia yang menjadi anggota pertubuhan Femen berkata: "Kadangkala anda perlu menunjukkan payu dara anda untuk tujuan ideologi."

Kumpulan itu yang ditubuhkan dua tahun lalu kini menjadi pergerakan yang popular sehingga mendapat liputan berita, program bual bicara dan blog gosip.

Anggota-anggota kumpulan itu menjadi amat popular sehinggakan Hutsul merancang untuk melancarkan parti politik bagi bertanding mendapatkan kerusi di Parlimen.

Terbunuh dalam kemalangan kerana kirim sms

Posted: 19 Nov 2010 04:30 PM PST

Peringatan pada Anda yang punya kebiasaan memandu sambil mengirim sms atau update status facebook dan twitter, seberapa penting sms yang akan anda tulis masih lebih penting nilai nyawa anda yang sangat berharga bukan hanya bagi Anda melainkan juga bagi orang-orang disekeliling  yang anda kasihi.

Pihak keluarga sangat terpukul dengan meninggalnya Tracy dalam kecelakaan maut tersebut, selama ini Tracy dikenal begitu hangat, bertenaga dan penuh keceriaan

Ramai diantara kita memandang ringan hal ini, menganggap tidak masalah tapi bagaimana bila sampai berlaku kemalangan kerana SMS . Tracy Wale 22 tahun yang baru lulus dari jurusan Kriminologi Universiti Northampton yang kini menjadi polisi percubaan telah terlibat dalam kemalangan sehingga meragut nyawa dirinya ketika dia berlanggar dengan dua buah kereta di sektor A508 , Northamptonshire April lalu.

Baru kini penyebab kemalangan  maut yang menewaskan dirinya diketahui setelah hasil olah TKP dan lab forensik diumumkan bulan November ini. Tracy mengemudi bersama kekasihnya ketika dia berpindah rumah (flat) namun malang, gadis muda ini berlanggar dengan sebuah mobil VW Golf berlanjut dengan sebuah AUDI A6 hingga meragut nyawanya.

Seperti dilaporkans lab forensik yang meneliti kes pelanggaran  ini menyebutkan sebab kecelakaan diketahui adalah kerana Tracy yang kala itu memandu kenderaan sedangbersms kerana hand phonenya diketahui sedang dalam mode text (tengah menginput text sms), boleh jadi kerana sms tadi gadis ini tak konsentrasi hingga tak bioleh mengendalikan mobilnya dengan baik.-ruang hati.com

Gadis cantik jual tiket jadi benda pelik di China

Posted: 19 Nov 2010 10:01 AM PST

Kebiasannya penjual tiket terdiri daripada auntie-auntie di negara China.Jarang sekali anak muda yang mahu bekerja menjual tiket bas ini.Tetapi sejak gambar gadis ini berada di internet ramai yang tertanya siapakah gadis ini?Keran jarang gadis yang secantik sanggup bekerja menjadi  penjual tiket.Dia dikata bekerja di Shanghai bus bernombor 961 route.





bk-apa sakahnya jika yang dicari itu halal...lebih baik
daripada meminta-minta...


Adakah wanita ini berbogel?

Posted: 19 Nov 2010 09:01 AM PST

 cuba perhatikan gambar ini adakah wanita ini berbogel???
|

|

|

|


|


|



|


|


|
cuba kita perhatiakan gambar penuh gambar ini...

ooo...rupanya kita tertipu.......

sumber : unic77.tk

Tertidur sampai 30 kali sehari,waktu suap makan boleh tertidur

Posted: 19 Nov 2010 08:30 AM PST

Sade Biggs, kanak-kana yang berusia 8 tahun ini, harus kehilangan masa indah bersama teman-teman seusianya. Sebhagian besar waktunya di habiskan di tempat tidur. Penyakit gangguan masa tidur membuatnya terlelap hingga 30 kali sehari.

Sade menderita narkolepsi, penyakit serangan tidur dalam kadar cukup ekstrim. Penderita umumnya sulit mempertahankan keadaan sedar. Penyakit ini menyerang  500 warga England. Belum ada ubat boleh menyembuhkannya.

Selain rasa mengantuk tak tertahankan sepanjang hari, penyakit ini juga dikaitkan dengan katapleksi. Gejala ini berupa lemah otot secara mendadak, seperti lumpuh  pada beberapa bahagian otot atau keseluruhan otot tubuh.

Akibat keadaan itu, Sade tak boleh bebas bermain dengan kanak-kanak seusianya. Bahkan, menaiki basikal  pun boleh menjadi hal yang berbahaya, kerana serangan penyakit setiap saat tanpa dapat dikawal.

Ibunya, Dana Thompson, 37, mengatakan, gejala narkolepsi muncul sejak Sade berusia dua tahun. "Ketika itu, saya merasa ada yang tidak kena. Sade tidur sepanjang hari, dan berlanjut hingga malam tak bangun. Dia juga boleh jatuh tertidur ketika sedang asyik makan," kata Dana.

"Pernah suatu ketika, dia naik basikal di belakang saya, dan ketika saya menoleh ke belakang, Sade sudah jatuh dan tertidur di tanah. Saya benar-benar takut," Dana menambahkan.

Sade tidur dengan interval waktu yang tak tentu. Dia tidur sepanjang hari dan sepanjang malam, hingga kehilangan kendali tubuhnya. "Saya suka tidur, tapi hal ini membuat saya sulit untuk melakukan aktiviti," kata gadis yang selama tiga tahun terakhir menjalani serangkaian terapi dan pengobatan di sebuah hospital di London.

Dr Parviz Habibi, seorang konsultan pediatrik di Imperial College Healthcare, mengatakan, "Banyak anak-anak dengan narkolepsi menjadi sangat pemarah dan memiliki masalah perilaku lainnya, termasuk hiperaktif, juga masalah perhatian dan belajar."

[Gambar] Pekerja Indonesia yang digunting mulutnya oleh majikannya

Posted: 19 Nov 2010 07:00 AM PST

Seorang pekerja wanita Indonesia dirawat di Hospital King Fahad. Wanita ini disiksa oleh majikannya.Mulutnya digunting.Duta Besar Indonesia di Arab Gatot Abdullah Mansyur mengaku masih meneliti kes tersebut. Dia mengaku belum tahu nama ataupun identiti wanita tersebut. Namun pihaknya akan memberi perlindungan dan bantuan guaman Selain bibirnya digunting. Di seluruh wajahnya tampak bekas luka.


Nampak luka di kening, kedua alis, hidung, pipi dan dagu wanita malang tersebut. Keadaannya pun sangat lemah.

Restoran digelar 'Rumah untuk seribu hantu'

Posted: 19 Nov 2010 06:15 AM PST

Dikenali sebagai 'Rumah untuk seribu hantu',restoran T'Spookhuys direka untuk pelanggan berada seolah-olah di neraka.Menu makanan juga sungguh menyeramkan.Terletak di Turnhout Belgium dan dimiliki oleh Karl Hendrix dan Bjorn Leys.

Mereaka mahu pelanggan merasa seolah -olah dineraka dan untuk itu rekaan dalam sungguh menyeramkan seperti pintu yang boleh terbuka dan tertutupsendiri,asap yang keluar daripada siling,lukisan yang bergerak dan special effect yang lain.Restoran ini dibuka pada 1Oktober 1997.











Setiap gambar menceritakan sesuatu

Posted: 19 Nov 2010 05:37 AM PST

Setiap gambar-gambar ini menceritakan sesuatu...
Walaupun sesama jenis masih ada perasaan irihati dan rendah diri...
cuba dan nilaikan perasaan wanita didalam gambar-gambar ini...











Eh! Dalam kapalterbang pun ada jualan murah

Posted: 19 Nov 2010 04:17 AM PST



Ini suasana dalam satu kapalterbang yang mana pramugarinya
menjadi jurujual...yang peliknya boleh begini?
Setahu aku tak boleh......
macam pesta jualan murah.....


Ada ulat di mee dalam cawan

Posted: 19 Nov 2010 04:04 AM PST

Bagaimana perasaan kita bila kita membuka mee segera
ddalam cawan,kita terjumpa ada bahan tambahan seperti didalam 
gambar ini...agaknya berapa lama dan disimpan mee ini???




Terkenal kerana kekurangan

Posted: 19 Nov 2010 02:45 AM PST

Seorang wanita yang tingginya hanya sedikit dari bayi yang baru lahir menyatakan kebahagiaannya setelah di iktiraf sebagai wanita terpendek didunia.

Hatice Kocaman, dengan tinggi hanya 28inch (70cm), yang dulu sering diejek kerana tinggi tubuhnya, kini menjadi terkenal oleh kerana kekurangannya itu.

Tinggal di rumahnya di Kadirli, Turki, Dia berkata "saya selalu berharap suatu hari nanti dunia akan mengiktiraf saya".

"Dulu cukup sulit, kerana sewaktu kecil, semua rakan sekolah selalu menghina tubuh saya yang kerdil"

"Tapi sekarang  saya jadi terkenal kerana ukuran tubuh saya. Hal ini membuat saya merasa lebih tinggi"

"Saya ingin berjalan, bertemu ramai orang, termasuk manusia tertinggi didunia".

"Tuhan menciptakan saya seperti ini dan saya bangga. Saya berharap suatu hari bertemu seseorang yang mencintai saya"

Wanita, yang sekarang berusia 21 tahun, tinggal dengan orang tuanya Ibrahim dan Hatun, dan ketika ini dia secara rasmi diiktiraf sebagai wanita terpendek didunia dan manusia yang kedua terpendek didunia, yang masih hidup oleh Guinness Book of Records.

Satu-satunya manusia yang lebih pendek darinya adalah orang Nepal, Khagendra Thapa Magar, yang tingginya 25.8 inch, manusia terpendek didunia.



Penonton solat Isyak berjemaah ketika konsert underground

Posted: 19 Nov 2010 01:45 AM PST

Pada  16 Oktober yang lalu satu konsert diadakan di sebuah tempat di Indonesia.Konsert ini digelar  "URBAN GARAGE FESTIVAL 2" yang hampir keseluruhnya diisi oleh Band-band tempatan yang beraliran underground dari metal, punk, hardcore dan lain-lain. Dan ketika waktu Solat Isyak telah tiba mereka pengacara dan penonton melaksanakan Solat Isyak berjama'ah...'SUBHANALLAH'

Berusaha 18 bulan akhirnya kurus

Posted: 18 Nov 2010 11:45 PM PST

Seorang wanita, Harriet Jenkins yang berusia 25 tahun berjaya menguruskan badannya sebanyak 95.2 kilogram (kg) kepada 73.3kg selepas dia menerima pelawaan rakannya agar menyertai satu kumpulan menguruskan badan.Jenkins yang bercita-cita menjadi seorang guru sebelum ini mempunyai berat badan lebih 165kg. Graduan yang menganggur itu juga sering menjadi mangsa ejekkan dan sindiran daripada orang ramai.

Hanya selama 18 bulan, Jenkins yang enggan menjalani pembedahan untuk mengubah bentuk badannya berjaya mengurangkan lebih separuh berat badan asalnya selain mendapat tawaran kerja sebagai seorang guru sebuah sekolah rendah. Dia berjaya mengurangkan berat badan melalui pemakanan yang sihat dan bersenam.

Dia benar-benar gembira dengan kehidupannya sekarang. Inilah keadaan sebelum dan selepas mengamalkan diet




Keadaannya sekarang selepas berusaha selama 18 bulan..


[Sedih] Mencuri untuk cari duit untuk ubat kekasih sakit kanser

Posted: 18 Nov 2010 10:49 PM PST

Demi kebahagiaan kekasih apapun dilakukan untuk cinta sejati mereka

Namun tahukan Anda, apa yang dilakukan seorang lelaki yang bernama Mezi 42 tahun ini mencarikan duit untuk mengubat kekasihnya 37 tahun yang terkena kanser sudah parah . Harapan untuk kekasihnya hidup sudah sangat tipis, bahkan doktor yang merawatnya juga menjangkakan kekasih tidak hidup lama.

Namun malang kisah romeo ini, kerana dia mencurinya menyebabkan dia tertangkap  hingga membuat dirinya hidup dalam penjara Jiaonan di Daerah Henan China . Ada satu permintaan terakhir dari sang kekasih sebelum dirinya pergi untuk selama-lamanya, iaitu boleh menikah dan menggunakan gaun pengantin sebelum dia meninggal kerana sakit yang dideritainya .

Ketika mereka berkahwin

Tebal dan tingginya dinding penjara, serta kukuhnya jeriji besi tahanan bukanlah halangan untuk cinta sejati mereka, mereka berduapun akhirnya melakukan pernikahan sederhana di dalam penjara 12 November lalu, dengan gaun impian yang didambakan sang kekasih tersebut, dengan wajah berseri keduanya melangsungkan perkahwinan mereka.

Orang ramai terharu  melihat keadaan mereka, dengan sabar dan penuh cinta kasih si lelaki mendukung kekasihnya yang sudah tak begitu berdaya ini. Kekuatan cinta agaknya boleh menghapus rasa sakit yang dirasakan sang kekasih kerana kebahagiaan bisa bersanding dengan cinta sejatinya walau dia tahu tak berapa lama lagi mereka dapat bersama di dunia ini, karena dia percaya cinta mereka tetap abadi selamanya.
sumber : ruanghati.com