Adsense

Isnin, 15 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Perkahwinan Baizura Kahar Pelakon Cerita Sepi

Posted: 15 Nov 2010 07:27 AM PST

Alhamdulillah akhirnya pasangan ini sah menjadi suami isteri, beliau pernah menang Anugerah Pelakon Wanita Terbaik dekat Anugerah Skrin sebelum ini. Lagi gambar kahwin Baizura di bawah.











Sharifah Sofea sudah hamil 5 bulan

Posted: 15 Nov 2010 04:06 AM PST

Zoom dapat cerita ini dari seorang penulis di laman forum, sekadar ingin berkongsi dengan anda sebab ZoOm perlu siapkan kerja yang perlu, jika masa lapang ZoOm akan berkongsi dengan pembaca di ZoOmartis.Net, Ikuti cerita si penulis mengenai Sharifah Sofea ni.

Pengumuman ringkas Sharifah Sofea pagi tadi mengejutkan ramai pihak dengan berita gembira kehamilannya yang disahkan berusia 5 bulan. Tahniah kami ucapkan, kami imbas kembali saat Sharifah Sofea & Syed Ismail melangsungkan perkahwinan pada Oktober 2009, sangat sweet. Sudah tentu khabar gembira ini dinantikan oleh peminat Sharifah Sofea yang kini berjumlah 12 000 orang.

Hobi baru Sharifah Sofea juga amat menarik untuk dikongsi bersama, yang terbaru kami difahamkan beliau amat gemar menonton perlawanan Ragbi. Mungkin ini adalah pilihan mengidam Sharifah Sofea.

Mari ucapkan tahniah kepada beliau melalui Facebook  Sofea   <-- Click 2x


Credit untuk seorang penulis di laman forum Cari