Adsense

Isnin, 15 November 2010

borak kosong

borak kosong


Lelaki dua alam ditangkap dan ditarik kedalam trak polis

Posted: 15 Nov 2010 10:00 PM PST




semuanya gara-gara berpakaian seperti wanita...
akhirnya diri sendiri yang merana....
susahkan hidup sendiri kerana pilih yang dua alam...
satu alamkan dah cukup...




Aksi polis membelasah wanita

Posted: 15 Nov 2010 09:49 PM PST





wanita ini telah dibelasah oleh seorang polis.Kejadian ini 
berlaku di negara China....
Laporan telah dibuat dan rakaman CCTV telah dijadikan
bahan bukti.....


Bila jiwa tertekan,berbogel pun dah tak kisah

Posted: 15 Nov 2010 08:45 PM PST

Beginilah keadaan seseorang bila jiwa dan fikiran tertekan..
perasaan malu sudah tiada...
berbogel pun dah tak kisah.....






akhirnya dia ditangkap...

bk-perbanyakkan zikir agar jiwa menjadi lebih tenang...

[SEDIH] Perut kanak-kanak 4 tahun ini membesar lebih 1 meter

Posted: 15 Nov 2010 07:35 PM PST


Sungguh menyedihkan keadaan Xiaoyue kanak-kanak yang baru berusia 4 tahun ini, harus menghabiskan hari-harinya dengan rasa sakit.Dia selalu menangis kerana tidak tahan menanggung kesakitan. Ramai orang merasa sedih melihat keadaan fizikal kanak-kanak ini.Sejak usia 8 bulan  Xiaoyue  menderita penyakit aneh yang hingga kini belum dikenal pasti punca penyakitnya. Perutnya terus membesar hingga usia 4 tahun ,ketika ini besar perutnya membesar mencapai 1,06 meter.

Perut Xiaoyue membesar seperti kena santau..

 Xiaoyue, menangis menahan sakit dibantu oleh ibu yang setia merawatnya

Kanak-kanak yang berasal dari kota kecil Yuncheng, di utara China daerah Shanxi.Orang tuanya telah melakukan berbagai jenis rawatan tetapi masih tidak berhasil.-RUANG HATI.COM

Nenek retak tempurung kepala halang pencuri curi keretanya

Posted: 15 Nov 2010 06:45 PM PST

Jean Burrows, 66 tahun retak tempurung kepalanya setelah cuba menghalang pencuri mencuri kereta volvonya.Dia dipercayai berpaut pada bonnet keretanya untuk menghalang pencuri itu.Mukanya juga mengalami kecederaan.

Kejadian itu berlaku semasa dia meninggalkan keretanya di halaman rumah kawannya yang berusia 91 tahun.Kunci keretanya di tinggalkan didalam kereta kerana membantu kawannya masuk kekenderaannya.Tiba-tiba seorang lelaki dalam lingkungan 20an masuk ke keretanya dan nenek itu terus cuba menghalang pencuri itu.selanjutnya >(link)

Ibu paksa anaknya minum cecair peluntur,elak diambil oleh pusat jagaan

Posted: 15 Nov 2010 05:50 PM PST

Seorang ibu sanggup memaksa anaknya (autistic) 12 tahun meminum cecair peluntur semata-mata mahu mengelakkan anaknya di bawa oleh pusat jagaan kanak-kanak.Satpal Kaur-Singh, 44 memaksa anaknya  Ajit meminum cecair itu selepas mengadakan pertemuan dengan pegawai pusat jagaan kanak-kanak itu.


Anaknya meninggal dunia dan dia sendiri cuba membunuh dirinya dengan meminum cecair peluntur tersebut.Selepas meminum cecair itu dia sempat menghubungi talian kecemasan mengatakan dia telah membunuh anaknya dengan memberi  minum cwcair peluntur.selanjutnya>(link)

Sebuah sekolah di China larang muridnya ke toilet

Posted: 15 Nov 2010 04:37 PM PST

toilet monster Pictures, Images and Photos


Sebuah sekolah di China melarang muridnya untuk pergi ke toilet semasa ada pelajaran di kelas. Mereka diminta untuk menahan jika hendak ke toilet sehingga habis waktu pelajaran itu. Peraturan ini dibuat setelah guru di SMU Sanmenxia sering kali melihat murid-muridnyaa meminta iizin pergi ke toilet ketika pelajaran masih berlangsung.

Peraturan baru yang dibuat pihak sekolah yang berada di daerah Shandong tersebut, ditulis dalam sebuah sepanduk yang terpampang di sekeliling sekolah. Dalam sepanduk tersebut pihak sekolah meminta agar muridnya untuk mula  mengatur jadual mereka pergi ke toilet.

Peraturan yangluar biasa itu  disambut dengan ejekan dan gelak tawa dari muri-murid. Berbagai tanggapan positif dan negatif pun bermunculan, tidak hanya datang dari para siswa tetapi juga dari salah seorang pengajar di sekolah tersebut.

Meskipun demikian pihak sekolah tidak peduli dengan tanggapan tersebut dan tetap dengan keputusannya. Mereka mengatakan bahawa keputusan ini dibuat bukanlah tanpa alasan. Ini merupakan efek dari kelakuan murid-murid itu sendiri yang sering meminta izin ke toilet semasa guru mengajar mata pelajaran.

Charge handphone guna kertas

Posted: 15 Nov 2010 11:01 AM PST

Cuba saksikan video ini...


Kerana nak untung,manusia menunjukkan kebodohannya

Posted: 15 Nov 2010 10:01 AM PST


makanan ini sengaja di ukir untuk menarik perhatian orang..
mereka ini hanya memikirkan keuntugan sahaja tanpa memikirkan sensitiviti 
orang lain...betapa bodohnya manusia yang sampai sanggup mencipta bentuk
makanan sebegini....


Pelajar 'kena'kan professor mereka

Posted: 15 Nov 2010 09:01 AM PST

Scott Burr, seorang profesor kimia di Gustavus Adolphus College, di Minnesota, kembali dari bercuti ,dia terus menuju pejabatnya dan didapatinya pejabatnya lebih terang dari sebelumnya.

Dia telah di'kena'kan oleh pelajar-pelajarnya yang nakal. Smua benda didalam pejanatnya, termasuk pen, buku dan kotaknya serta tisu semuanya dibungkus dengan aluminium foil. Para pelajar itu sangat teliti, mereka bahkan membungkus tisu dengan foil dan dimasukkan kembali ke dalam kotak.

Pada tahun-tahun sebelumnya, mahasiswa telah merubahpejabatnya menjadi kapal  laut dan membungkus kantornya dengan kertas warna pink. Tapi dia mengakui tahun ini benar-benar terkesan padanya, kerana ia belum pernah mengalami hal seperti ini.

Salah satu mahasiswa yang terlibat dalam kejadian ini mengatakan, dia dan rakan-rakannya menggunakan 10 gulungan aluminium foil, untuk membungkus seluruh barang di pejabat itu.




Akibat tertidur,tubuh guru hancur di pusat penglupusan sampah

Posted: 15 Nov 2010 08:37 AM PST

Seorang guru keluar pada malam hari ditepian laut ditemukan meninggal dunia di dalam longgokkan sampah yang sudah dikeluarkan dari sebuah lori sampah.  Scott Williams guru matematik dan jurlatih olahraga ini dikatakan masuk kedalam tempat pengumpulan sampah lalu tertidur pada tengah malam.

Pemuda 35 tahun ini sempat berkumpul dengan teman temannya disebuah pub dan dikatakan mabuk setelah minum minuman alkohol sampai tertidur didalam tempat pengumpulan sampah. Dan tanpa di sedari tubuhnya dibawa lori pengangkut sampah kepusat  penglupusan sampah sebelum dibuang di tempat pembuangan akhir sampah.

Tubuhnya  dijumpai di pusat pengolahan sampah Newhaven. Di tempatnya mengajar Scott dikenal sebagai guru dan pelatih yang fantastis dan sangat disukai para muridnya, demikian dikatakan bekas rakannya

Lukis guna sebilah pisau

Posted: 15 Nov 2010 07:44 AM PST

Mark Evans , melukis potret orang terkenal dengan menggunakan kulit sebagai ganti kanvas dan menggunakan sebilah pisau untuk membuat sebuah karyanya.

Proses ini memerlukan kesabaran yang lama dan  ketelitian sangat tinggi. Dengan menggunakan pisau bedah dia mengukir sepersepuluh milimeter dari kulit. menyayatnya menggunakan pisau dan menghasilkan nada yang berbeza di permukaan kulit setiap proses penyayatannya. Dia menyebut karyanya "patung-mikro" dan menghabiskan waktu berbulan-bulan untuk menyempurnakan lukisannya.Mark Evans menghasilkan sebuah karya yang unik, dengan kos sehingga £250.000.





Kumpul 30,000 kotak rokok dari 10 buah negara

Posted: 15 Nov 2010 05:00 AM PST

 Wang Guohua yang berasal dari China, telah mengumpul kotak rokok sejak tahun 2003 . Dia menyimpan kotak rokoknya di sebuah bilik yang di buat khas di kota Hangzhou,daerah Zhejiang, China. Koleksinya sekarang dah lebih dari 30.000 bungkus meliputi lebih dari 100 jenis rokok,  dari 10 buah Negara.


Wanita seksi dan cantik yang malang

Posted: 15 Nov 2010 04:00 AM PST

Memiliki tubuh seksi tidak semestinya menggembirakan, memiliki tubuh yang seksi adalah idaman hampir semua wanita. Wanita-wanita ini mendapatkan nasib malang kerana tubuh mereka yang dianggap seksi

Ini adalah Debrahlee Lorenzana bekas pekerja CitiBank yang dipecat kerana dianggap terlalu seksi.

 Geisy Arruda seorang mahasiswi asal Brazil yang di keluarkan dari kampusnya kerana dianggap berpakaian teramat seksi (skirt) 

 Kyla Ebbert seorang pramugari Southwest Airline yang ditolak untuk terbang kerana berpenampilan sangat seksi dan berpakaian provokatif mengundang kontroversi orang yang melihatnya.


Zafan Wan 22 tahun seorang anggota polis di Englad yang dipecat kerana dianggap terlalu seksi dalam bertugas

Melissa Theuriau seorang pembaca berita di salah satu TV Perancis juga dipecat kerana terlalu seksi.

Upah buat assignment AS$2

Posted: 15 Nov 2010 03:00 AM PST

SYDNEY - Pelajar-pelajar sekolah tinggi dan universiti di Australia menghantar kerja rumah dan tugasan untuk disiapkan ke India, Pakistan dan Mesir menerusi laman web di Internet dengan upah serendah AS$2 (RM6.21), lapor sebuah akhbar semalam.

Laman web itu menawarkan perkhidmatan untuk menyiapkan esei dalam bahasa Inggeris dan tugasan matematik.

Antara laman web itu ialah canadian essay.com, realassignment writing.com dan dissertation india.com mengiklankan harga dan tugasan yang ditawarkan.Kebanyakan tugasan itu disiapkan oleh siswazah dari India dan Pakistan.

Pihak pengurusan sekolah gagal untuk menghalang pelajar yang menipu dengan menggunakan kemudahan itu kerana ia pada kebiasaannya gagal untuk dikesan dengan perisian plagiat.

Seorang pengasas sebuah laman web yang menempatkan tawaran perniagaan secara kecil-kecilan, Mat Barrie berkata, kerja rumah dan tugasan kerap di hantar ke lamannya, www.freelancer.com."Kami memperolehnya (tawaran itu) pada setiap masa," katanya.

"Sebagai pensyarah, saya tidak menyukainya tetapi sebagai pelajar, mereka cuba berusaha mencari jalan untuk menipu," tambahnya.

Menurutnya, terdapat pelajar di India yang memberikan jawapan dengan bayaran cuma beberapa dolar.Pensyarah itu berkata, beliau pernah melihat soalan matematik dijawab dengan upah hanya AS$2 sahaja.

Akhbar Sunday Telegraph berjaya menghubungi seorang pekerja yang menawarkan perkhidmatan itu, Mohammed Ali Khan, 23, dari Islamabad, Pakistan yang merupakan seorang siswazah.

"Ia merupakan kerja sambilan saya. Saya memperoleh tugasan itu dari seluruh dunia termasuk dari Australia, Amerika Syarikat (AS) dan United Kingdom (UK)," katanya.

Ketika ditanya berapa jumlah yang akan dikenakan untuk 1,000 perkataan bagi esei bahasa Inggeris Tahun 12, Mohammed memberi jawapan sebanyak AS$10 (RM31.09).

Menurutnya, beliau mendapat banyak tugas daripada pelajar-pelajar Australia.

Pihak pengurusan akademik berasa bimbang dengan gaya baru penipuan itu.

"Kami mengambil perhatian ini dengan amat serius, tetapi sedihnya, ia bukannya satu kejutan," kata Penolong Dekan University of Western Sydney, Craig Ellis.

Menurutnya, trend terbaru itu mencetuskan kebimbangan kerana ia sukar untuk dikesan disebabkan harga upah yang dikenakan terlalu kecil. - KOSMO

BK-Makin maju teknologi manusia semakin malas

[Pelik] Macam mana rantai besi boleh tembus tangannya ni ?

Posted: 15 Nov 2010 02:40 AM PST


melihat gambar ini ..pelik pulak macam mana rantai besi ni
boleh tembus tangan pemuda ni????Jadi persoalan pulak...


[Gila] Awek ni main alat muzik guna 'anu'nya

Posted: 15 Nov 2010 01:00 AM PST

sampai macam ni sekali manusia mencari kelainan..
main alat muzik guna 'anu'nya....



[Kesian] Kerana kehausan kencing monyet pun dia minum

Posted: 15 Nov 2010 12:45 AM PST

Sampai begitu sekali dia ni kehausan...
samapi kencing monyet pun dia minum..
pelik....
hilang akal ke ape?????


Suami isteri 76 tahun terpaksa jual sayur dan keldai untuk cari duit ubatkan anak

Posted: 14 Nov 2010 11:31 PM PST

Seorang lelaki yang sudah tua  naik keldai dengan isterinya selama 8 jam untuk menjual keldai dan sayur-sayuran di kaki lima. Sepasang suami isteri yang tua ini berusaha untuk menjual sayur-sayuran dan keldainya hanya untuk mendapatkan wang untuk membiayai pengubatan anaknya (di China hanya ada hukum yang hanya memperbolehkan 1 anak di setiap keluarga) yang sudah menderita sakit 2 tahun yang lalu.

Sepasang petani ini, Cheng Chang Jia dan istrinya Chen Guixiang, berangkat dari kampunya pada pukul 12 tengahari dan sampai di bandar jam 8 malam. Mereka tidur di kaki lima untuk menunggu hari siang. Yang lebih malang lagi mereka juga dikejar oleh penguatkuasa kerana menjual sayur di kaki lima.

Walupun usia mereka yang sudah hampir senja mereka terpaksa melakukan ini kerana sayangkan anak mereka.Kerana itulah satu-satu anaknya.






Gambar polis ditangkap basah

Posted: 14 Nov 2010 10:25 PM PST

Malang sungguh polis ni...tak pasal-pasal
gambarnya diambil oleh orang lain...
nak menyorok pun tak sempat........
kira dah tak tahan punya keslah ni.....

tak nampak...saja je nak kasi susupen...
:

:

:

:

:

:

:

:

yang member dok kena kencing seluar tu relak je..
tak marah ke???

sumber : unic77.tk