Nuffnang

SkyCrewz Network

sumber :-

SkyCrewz Network


Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar

Posted: 19 Oct 2010 08:25 PM PDT

Sabtu lepas, 16 Oktober berlangsungnya majlis cukur jambul baby Dynas Mokhtar, Khyra Khalyssa. Dah besar dah anak Dynas ni. 6.2kg dah beratnya sekarang ni. Memang ikut besar macam mak dia nanti la kot. Apa-apa pun mata Khyra Khalyssa memang menawan.

gosip artis Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar

gosip artis Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar

gosip artis Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar

gosip artis Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Gambar Dato Siti Nurhaliza – Nampak Tak ???

Posted: 19 Oct 2010 08:15 PM PDT

Ya betul nampak ke apa yang kami nampak dengan gambar Dato Siti Nurhaliza kat bawah ni..? Kalau nampak, nampak ape? Kalau tidak, korang semua buat-buat nampak je la ye? Dengan gambar ni jugak la Dato Siti Nurhaliza kene lahar dekat dalam forum. Tapi tak tau lah Siti Nurhaliza kesah ke tak kesah

gosip artis Gambar Dato Siti Nurhaliza   Nampak Tak ???


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan