Nuffnang

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

sumber :-

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Peguam Dari Kota Kinabalu Tunang Farish Aziz

Posted: 22 Oct 2010 03:33 AM PDT

Gaia! Gaia! Gaia! Hahahaa.. Masihkah korang ingat dengan pelakon drama Gaia tu dulu, Farish Aziz ni. Baru-baru ni dia baru je melangsungkan pertunangan.

Tunang dia adalah seorang peguam yang berasal daripada Kota Kinabalu. Kalau tak silap Mat Kepoh, Farish pernah menginap dekat Sabah.

Sweet je tengok diorang berdua ni. Tunang Farish, Zara berasal daripada keluarga yang baik-baik kata sumber kepada Mat Kepoh.

Kita doa-doakanlah diorang ni cepat sikit kahwin.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Eczema Dan Ketiak Basah Fazura

Posted: 22 Oct 2010 02:53 AM PDT

Nampaknya gosip tak sihat menimpa pelakon kesayangan Mat Kepoh, Fazura. Huwaaaa! Macam mana Fazura tak boleh alert perkara macam ni.

Mat Kepoh harap Fazura sekadar tergelak tengok gambar dan baca gosip ni ya. Mat Kepoh jumpa gambar ni dekat dalam forum.

Maybe ahli forumer ni ada dekat majlis Avon yang diatucara oleh Fazura.

Penyakit eczema dikaitkan dengan bintik-bintik di kaki Fazura ni. Bintik-bintik ni akan timbul kalau garu sebab kepanasan dan berpeluh.

Tapi tak tahulah kalau Fazura pergi memancing kena gigit nyamuk ke. Hehehehe..

Walaupun ramai yang mengata Fazura dalam forum tu, tapi Mat Kepoh tetap suka dengan lakonan Fazura yang makin bagus.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan