Adsense

Isnin, 7 Jun 2010

Warta Hiburan

Warta Hiburan


Saya Bukan Kaki Botol - Nabil Raja Lawak

Posted: 07 Jun 2010 01:09 PM PDT

"Bunyinya macam saya, betul tak? Semua orang pun kata itu saya. Gambaran yang diberi adalah apa yang berlaku pada diri saya. Benda tu menjejaskan reputasi saya, kerjaya saya.
"Saya bukan kaki mabuk atau kaki botol. Apa yang ditulis itu tidak betul dan tidak benar. Itu bukan saya," tegas Nabil, juara Raja Lawak musim kedua ,bila ditanya tentang artikel 'Pelawak kaki mabuk' di ruanganMetro Ahad hari ini.

Meskipun identiti pelawak yang dimaksudkan itu tidak didedahkan, namun bila diamati penulisannya, sukar bagi sesiapa untuk menafikan yang sedang diperkatakan itu adalah Nabil.

"Bila saya baca, dari awal penulisannya, 'it's me'," kata Nabil. "Inilah caranya untuk orang menjatuhkan saya sebab orang tak suka bila kita nampak bagus. Tanpa bukti, mereka tak boleh tulis macam tu. Saya 100% menafikannya.

"Mengapa tulis benda-benda macam tu? Ia menyusahkan hati keluarga saya. Jika ada bukti, saya akan mengaku saya buat. Tapi saya tak buat, 'seriously'.

"Jika benar, jika ada bukti, mengapa tak tulis nama terus dan letakkan gambar dari menulis cerita macam tu? Letakkan nama supaya orang tak perlu terfikir-fikir. Bila dah tulis macam ni, cerita tentang latarbelakang saya, orang akan anggap itu saya walaupun takde nama.

"Di akhir artikel itu, dia kata nak saja rakam aksi mabuk saya dan jadikan berita muka depan akhbar. Mengapa masa tu tak rakam terus jika benda tu betul. Mengapa nak tunggu? Jika mereka inginkan cerita sebenar, mengapa tak hubungi saya terus?"

Jimmy Shanley, Suhaila bertunang 11 Jun

Posted: 07 Jun 2010 12:51 PM PDT

Taniah buat Jimmy Shanley yang dengarnya akan bertunang dengan kekasih hatinya yang dikenali Jimmy sejak tahun 2006 lagi.. Siapa lagi kalau bukan Suhaila Elaini yang difahamkan anak kepada pengasas produk kecantikan, Natasya. Patutla cantik bakal tunang Jimmy Shanley ni.. hehehe… Jimmy dikatakan akan bertunang dengan Suhaila pada 11 Jun Ini, lagi beberapa hari je lagi kan.. patut la hari tu dengar cerita mereka pergi Indonesia nak cari barang hantaran…
Majlis pertunangan Jimmy Shanley akan diadakan di rumah pihak keluarga perempuan di Sunway Rahman Putra selepas solat Maghrib.. Dan bakal melangsungkan perkahwinan mereka pada bulan Oktober nanti.. MyGosip harap semuanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang.. Taniah sekali lagi buat Jimmy Shanley dan Suhaila Elaini… Apa-apa pun jom kita tengok gambar yang dikatakan tunang Jimmy Shanley ni… Cantik kan.. memang sesuai dengan Jimmy…

Ariel Peter Pan Dan Luna Maya Memiliki Video Porno ?

Posted: 07 Jun 2010 12:45 PM PDT

Confirm ramai yang nak download video lucah Ariel Peter Pan dan Luna Maya yang kini dah tersebar luas. Dan di forum-forum pun heboh cakap yang wajah di dalam video itu memang sebijik macam Ariel Peter Pan dan Luna Maya? Memang betul ke itu video lucah diorang berdua?
Tapi Luna Maya menafikan kewujudan video lucah dia bersama Ariel Peter Pan dengan berkata:-

Untuk pengetahuan, wanita di dalam video itu ada tatu kupu-kupu kat bontot kiri dia. Jadi kalau pihak wartawan nak confirmkan betul ke tidak, kenalah punya spot check bontot Luna Maya. Hehehe.

Ariel Peter Pan tidak dapat dihubungi untuk mendapatkan penjelasan. Buat sesapa yang tak kenal siapa itu Luna Maya,.