Adsense

Isnin, 7 Jun 2010

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online


Bantuan Kemanusiaan GAZA. Tentera Iran Nak Tolong?

Posted: 07 Jun 2010 01:18 AM PDT

Selepas 2 misi bantuan kemanusiaan ke GAZA telah terjejas, diharapkan misi seterusnya selepas ini diberkati dan moga-moga mencapai kejayaan. Terbaru, Islamic Revolution Guards Corps (IRGC) Iran menyatakan kesediaan untuk mengiringi konvoi misi bantuan kemanusiaan ke Gaza jika mendapat arahan untuk berbuat demikian. Semenanjung GAZA telah dikepung oleh Israel sejak tiga tahun lalu. [...] Related posts:
  1. (Gambar) Serangan Tentera Israel vs Konvoi Bantuan GAZA
  2. Pembunuhan Pakar Nuklear Iran. Konspirasi Amerika?
  3. [Sekatan Ekonomi] Hoi Amerika, Takut Ker Nuklear Iran?

(Gambar) Tragedi World Cup 2010. Demam Bola Bermula..

Posted: 06 Jun 2010 09:05 PM PDT

Baru perlawanan persahabatan World Cup 2010, yang mana menemukan antara Korea Utara dengan Nigeria. Kesudahannya,  10 orang mengalami kecederaan akibat daripada 1,000 peminat bola sepak merempuh masuk ke dalam stadium dan seorang pegawai polis mengalami cedera parah. Ini baru sikit… Biasalah ini kali pertama World Cup berlangsung di benua Afrika. Dia punya jakun tu lain macam [...] Related posts:
  1. Bola Sepak Piala Dunia 2010, Pasukan Pilihan Anda?
  2. Pengadil Malaysia Layak World Cup 2010
  3. Berita Piala Dunia 2010 Afrika Selatan

Iklan Televisyen Malaysia VS Iklan Luar

Posted: 06 Jun 2010 07:50 PM PDT

Yang mana satu dasar sebenar-sebenarnya yang ingin dilaksanakan oleh kerajaan Malaysia? Dah macam yoyo pun ada undang-undang di Malaysia. Setuju? Daripada dasar harga minyak, undang-undang imigresen sehinggalah isu yang terbaru tentang isu iklan televisyen Malaysia yang sekarang dipenuhi dengan lambakan iklan luar negeri. Semestinya meluluskan iklan luar lebih masyuk imbuhan yang diperolehi dibandingkan iklan tempatan sendiri. [...] Related posts:
  1. (Iklan) Jawatan Kosong Petronas Malaysia
  2. Mengapa Ramai Rakyat Malaysia Kerja di Luar Negara?
  3. (Semakan) Program Ijazah Luar Negara (PILN)

(Gambar) Bencana Alam di Amerika. Teruk..

Posted: 06 Jun 2010 05:08 PM PDT

Tiada siapa yang dapat menafikan sejak tumpahan minyak kerana kebocoran paip di dasar laut Teluk Mexico selepas meletupnya pelantar minyak di sana, mengakibatkan bencana alam kepada Amerika malahan kepada dunia. Anda lihatlah gambar-gambar di bawah ini sehingga perairan luar Amerika telah tercemar dengan begitu teruk sekali. Orang yang paling berang ketika ini iaitu Presiden Amerika [...] Related posts:
  1. Pemanasan Global Dunia, Bencana Alam Besar Bakal Berlaku !!Pemanasan Global Dunia, Bencana Alam Besar Bakal Berlaku !!
  2. [Sekatan Ekonomi] Hoi Amerika, Takut Ker Nuklear Iran?
  3. (Gambar) Gempa Bumi di Haiti 7.3 Skala Richter