Adsense

Isnin, 7 Jun 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Belajar Untuk Kemut Faraj

Posted: 07 Jun 2010 06:18 AM PDT





Kemutan faraj yang berkesan akan memberikan kenikmatan yang tiada terhingga semasa melakukan jima'. Ia akan dinikmati bukan sahaja oleh suami malah juga oleh isteri . Boleh dikatakan semua wanita tahu apa itu kemutan faraj dan boleh mengemut, namun kemutan yang tidak terlatih mengikut cara yang betul, tidak bertenaga dan kurang punyai kesan yang dinyatakan diatas.
Di Benua Afrika, ada satu kaum dimana para wanita yang telah pun berkahwin melatih anak-anak dara yang bakal pengantin akan cara-cara mengemut. Ia satu ilmu yang mempertingkatkan daya kemutan otot-otot faraj agar boleh dikecutkan dan mencerut batang dan kepala zakar suami dan menolong agar suami lebih lambat memancutkan mani dan lebih sayang kepada isteri kerana pandai dalam
memuaskan menerusi cara kemutan.
Latihan mengemut faraj ini dilakukan secara sedar,iaitu dengan berlatih 20 kali kemutan setiap hari,selama sebulan penuh.
1 . Latihan Kemutan Luar
Ia adalah kemutan ototyang dipanggil Bulbo Cavernosus. Otot ini terletak di kiri serta kanan liang faraj. Bila ia menguncup, maka lubang faraj akan terpicit dan hampir menutupnya. Otot ini berfungsi sama seperti bibir apabila hendak bersiul. Bulbo Cavernosus adalah otot pertama yang hendak dihidupkan menerusi latihan ini. Ia juga dipanggil Otot Pengemut Faraj. Latihan ini juga akan menghidupkan otot kedua iaitu otot pengemut saluran kencing.
Cara yang perlu dilakukan ialah, cuba tumpukan perhatian seolah-olah mahu menahan kencing, iaitu menarik otot punggung kedalam. Latihan ini diulang 20 kali sekurang-kurangnya dengan sedaya upaya dan penuh kosentrasi serta manahan kemutan itu selama 7 saat pada setiap kali dilakukan.
2 . Latihan Kemutan Dalam
Latihan ini melibatkan 3 otot utama, iaitu otot Pubococcygeus, Olliococcygeus dan Puborectlis. Ia bermula dari dubur ke kawasan ari-ari dan mengelilingi kawasan dalam faraj. Bila otot itu mengecut, ia menarik dinding faraj dan memicit zakar. Kumpulan otot ini adalah kuat dan dapat memberikan keseronokan jika digunakan dengan baik.
Caranya ialah, lakukanlah seolah-olah mahu menahan dan mahu memasukkan semula tahi kedalam dubur. Ulang 20 kali dan buatlah setiap hari selama beberapa minggu.
Suami digalakkan mengajarkan ilmu kepada isteri kerana faedahnya besar untuk kebahagiaan rumah tangga. Bincangkan perkara ini kepada isteri agar dia mengetahuai dan mempraktikkannya.

Pelbagai Jawatan Kosong

Posted: 06 Jun 2010 11:04 PM PDT

Jawatan Kosong di Pejabat Promosi Pendidikan Malaysia (MEPC), Kementerian Pengajian Tinggi - Jun 2010

Pegawai Perkhidmatan Awam yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan Malaysia adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan di Pejabat Promosi Pendidikan Malaysia (MEPC), Kementerian Pengajian Tinggi pada tahun 2010 dan 2011, seperti berikut:

1. PENGARAH, GRED 48 (TERBUKA)
Pejabat Promosi Pendidikan Malaysia (MEPC), Beijing, Republik Rakyat China.

2. ATASE PENDIDIKAN (PROMOSI), GRED 41 (TERBUKA)
Pejabat Promosi Pendidikan Malaysia (MEPC), Beijing, Republik Rakyat China.

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.portal.mohe.gov.my/portal/page/portal/ExtPortal/MOHE_MAIN_PAGE/iklan

BORANG PERMOHONAN
http://www.portal.mohe.gov.my/portal/page/portal/ExtPortal/MOHE_MAIN_PAGE/iklan/files/borang_KPT_S_500.xls

Semua permohonan yang lengkap diisi berserta dengan dokumen-dokumen sokongan yang diperlukan hendaklah dikemukakan kepada:

Ketua Setiausaha
Kementerian Pengajian Tinggi
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Aras 5, Blok E3, Kompleks E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62505 W.P. PUTRAJAYA
(u.p: Urusan Pengambilan MEPC)

http://www.portal.mohe.gov.my

TARIKH TUTUP : 18 JUN 2010

Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Alor Gajah, Melaka (MPAG) - Jun 2010

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia dan keutamaan diberikan kepada anak Negeri Melaka yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan bagi jawatan berikut:

- Pembantu Juruaudit Gred W17
http://www.mpag2.gov.my/userfiles/file/Jawatan_kosong/pem_juruaudit_W17_09.pdf

- Juruteknik Perancang Bandar dan Desa Gred J17
http://www.mpag2.gov.my/userfiles/file/Jawatan_kosong/juruteknik_perancang_J17_09.pdf

- Pemandu Kenderaan Gred R3
http://www.mpag2.gov.my/userfiles/file/Jawatan_kosong/pemandu_R3_09.pdf

BORANG PERMOHONAN
http://www.mpag2.gov.my/userfiles/file/Jawatan_kosong/jawatan_kosong09.pdf

Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah ditulis nama jawatan di bahagian atas sebelah kiri sampul surat dan dikirim ke alamat berikut :

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN ALOR GAJAH
JALAN DATO' DOL SAID
78000 ALOR GAJAH
MELAKA

TARIKH TUTUP : 19 JUN 2010

Jawatan Kosong di Kerajaan Negeri Sarawak - Jun 2010

JAWATAN:
- PEGAWAI SYARIAH

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.e-recruitment.gov.my/eRecruitment3_public/VacancyDetails.jsp?VacancyId=725

CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah dibuat secara ONLINE di : http://www.e-recruitment.gov.my

TARIKH TUTUP : 30 JUN 2010

Jawatan Kosong di Majlis Daerah Hulu Selangor (MDHS) - Jun 2010

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak
kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan. Keutamaan kepada rakyat Negeri Selangor yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan berikut:

- Penolong Pegawai Penguatkuasa N27
- Juruteknik Perancang Bandar Dan Desa J17

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.mdhs.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=0f3721e8-af82-4b2b-b3c7-c0369d79d524&groupId=17253

BORANG PERMOHONAN
http://www.mdhs.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=bfe2189c-7b4b-4f7e-937e-045b72ece62d&groupId=17253

Borang Permohonan hendaklah dihantar ke alamat:

Yang DiPertua
Majlis Daerah Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan
44000 Kuala Kubu Bharu
Selangor Darul Ehsan.
(u.p.: Jabatan Khidmat Pengurusan)

http://www.mdhs.gov.my


TARIKH TUTUP : 20 JUN 2010


Norman Hakim, Memey nak kahwin cepat

Posted: 06 Jun 2010 10:30 PM PDT





Sejak setahun lalu, kerap kedengaran khabar angin yang mengatakan Norman Hakim dan Memey Suhaiza bakal mendirikan rumahtangga. Tetapi kali ini ia bukan lagi satu khabar angin, tetapi berita sahih yang datang daripada mulut Norman sendiri. Di dalam Harian Metro - 'Masa tepat belum tiba' - Norman berterus-terang memberitahu, Jika tiada aral melintang, kami akan langsungkan perkahwinan dalam masa terdekat. Memang itu niat kami kerana saya berpendapat hubungan yang kami jalin selama ini adalah suci.

Dedahnya, tempoh dua tahun mereka bersama melihat Memey dan dirinya melalui pelbagai "peristiwa pahit manis". Dan setiap hari dia berdoa agar jodoh mereka dipanjangkan sehingga ke jinjang pelamin. Tapi betul ke Memey dah bersetuju nak kahwin sebab sebelum ini bila diajukan persoalan mengenai perkahwinan, Memey meskipun tidak menolak, jika itulah yang ditakdirkan berlaku, bagaimanapun kerapkali menegaskan yang dirinya masih terlalu muda, ditambah pula dia ingin memberi perhatian sepenuh pada kerjaya seninya.

"Perkara berkaitan jodoh sudah saya suarakan kepada Memey dan syukur dia sependapat dengan saya." tambah Norman Hakim. -Gua

Ajaibnya air mata kita

Posted: 06 Jun 2010 10:28 PM PDT





  Ada tak orang yang tak pernah menangis? Kalau bayi menangis biasanya kerana lapar,lampin basah, sakit perut dsb, kalau wanita menangis pun dikira biasa – tgk hindustan pun boleh basah sapu tangan tapi kalau lelaki menangis buruk rupanya.
Lelaki memang ego yang kononnya tak boleh menangis sedangkan air mata yang gugur kerana cintakan Allah amat tinggi nilainya dan mendapat
balasan di akhirat kelak. Namun begitu air mata yang gugur bukan hanya untuk meluahkan perasaan sedih sahaja kerana air mata kita banyak kelebihannya. Ekslusif di isuhangat
1. Membantu Penglihatan

Air mata membantu penglihatan seseorang.. Cairan yang keluar dari mata dapat mencegah dehidrasi pada membran mata yang boleh membuat penglihatan menjadi kabur.. jadi cara mengurangkan rabun itu menangis..? Tapi jangan jadi Kassim Selamat dah ler.
2. Membunuh Bakteria
Tak perlu ubat tetes mata, cukup air mata yang berfungsi sebagai antibakteria yang dialami.. Di dalam air mata terkandung cairan yang dipanggil lisozom yang dapat membunuh sekitar 90% – 95% bakteria-bakteria yang tertinggal dari keyboard komputer, pegangan tangga, bersin dan tempat-tempat yang mengandung bakteria, hanya dalam 5 minit.. jadi kalu mata korang sakit atau pedih, nangis jer..
3. Meningkatkan Mood
Seseorang yang menangis boleh menurunkan level tekanan kerana dengan menangis, mood seseorang akan pulih kembali.. Air mata yang dihasilkan dari menangis karena emosi mengandung 24% protein albumin yang berguna dalam memulihkan sistem metabolisme tubuh, jadi kalau nak menangis, nangis aja .. jangan ditahan kerana malu, tapi jangan sampai meraung yang mengganggu jiran sebelah.
4. Mengeluarkan Racun
Seorang ahli biokimia, William Frey telah melakukan beberapa kajian tentang air mata dan menemui finding bahawa air mata yang keluar dari hasil menangis kerana emosional mengandungi racun.. Tapi jangan salah anggap, keluarnya air mata yang beracun itu menandakan bahwa ia membawa racun dari dalam tubuh dan mengeluarkannya melalui mata.. jadi itu tandanya menangis itu sihat bro..
5. Mengurangkan Stres
Bagaimana menangis boleh mengurangkan stres..? Air mata juga mengeluarkan hormon stres yang terdapat dalam tubuh iaitu endorphin leucine-enkaphalin dan prolactin.. Selain menurunkan level stres, air mata juga membantu melawan penyakit-penyakit yang disebabkan oleh stres seperti tekanan darah tinggi..
6. Membangkitkan Komunikasi
Selain baik untuk kesihatan fizik, menangis juga boleh membantu seseorang membangun sebuah komunikasi.. Biasanya seseorang menangis setelah menceritakan masalahnya di depan teman-temannya atau seseorang yang boleh memberikan sokongan, dan hal ini boleh meningkatkan kemampuan berkomunikasi dan juga bersosialisasi..
7. Melegakan Perasaan
Semua orang rasanya akan merasa demikian.. Meskipun anda didera berbagai macam masalah dan cubaan, namun setelah menangis biasanya akan muncul perasaan lega.. Setelah menangis, sistem limbik, otak dan jantung akan menjadi lancar, dan hal itu membuat seseorang merasa lebih baik dan lega.. Keluarkanlah masalah di pikiranmu semasa menangis, jangan dipendam.
kredit isuhangat

Kenapa komputer lambat?

Posted: 06 Jun 2010 10:26 PM PDT







 Komputer slowww?? tentu segala sesuatunya membuat kita tension. Terutama semasa kita ingin membuat kerja-kerja yang urgent. Apa yang menjadi penyebab komputer kita lambat ?  apakah masalahnya yang sering menjadi penyebabnya adalah diri kita sendiri yang lupa tidak membersihkan file-file sampah yang sudah tidak terpakai, baik yang berupa temporary file maupun yang ada di Recycle Bin. Namun jika kita sudah melakukan pembersihan tetapi komputer kita masih lambat bagaimana? Mungkin ada penyebab lain yang menjadi penyebabnya ?
1. Terlalu banyak aplikasi yang terinstall.
Jika ingin install software sebaiknya yang penting dan diperlukan saja, jangan terlalu banyak menginstall software yang tidak digunakan. Hal ini secara otomatik akan mengambil resource/space komputersehingga pada akhirnya akan mengganggu kerja komputer itu sendiri. Jika sudah terlanjur terinstall, Anda dapat menghapusnya dengan cara meng-un-install aplikasi tersebut dari komputer
2. Banyak file sampah. Ini mungkin yang sering dilupakan, banyak orang yang tidak mengetahui file-file sampah yang seharusnya dibuang, diantara file-file sampah adalah :
* File pada Recycle Bin, ketika kita menghapus file yang tidak digunakan, maka akan secara otomatik akan tersimpan di Recycle Bin (sebenarnya belum terhapus) dan masih mengambil space harddisk. Pastikan Anda memilih file-file yang memang sudah tidak digunakan lagi, karena jika kita mengosongkan file pada Recycle bin maka akan terhapus secara permanent tetapi ada software tertentu yang boleh digunakan untuk recover semula fail tersebut
* File Cookies dan File History, file ini akan selalu muncul ketika sedang melakukan browsing internet. Anda boleh menghapus file ini dalam Internet Option pada masing-masing browser
* Ada beberapa aplikasi yang secara otomatik menyimpan file backup seperti file backup (*.bak), temporary (*.tmp), dll. Jadi ketika kita menyimpan sebuah file, maka file lama akan tetap ada dengan format yang berbeza iaitu file *.bak atau file *.tmp. Bersihkan file-file ganda yang tidak digunakan, bisa juga menggunakan software Disk Cleanup
- Dicadangkan menggunakan software CC Cleaner
3. Di Start Up banyak aplikasi yang berjalan. Beberapa software ketika pertama kali di-install menyediakan pilihan diataranya icon ditambahkan pada Desktop, Taskbar, dan Quick Launch. Memang secara spontan akan memudahkan kita menjalankan program tersebut kerana tinggal mengklik icon-nya saja, namun sebenarnya menjadi beban komputer karena harus menyediakan memory tersendiri.
Hal ini akan memperlambatkan kerja komputer. Aturlah beberapa aplikasi yang memang diperlukan dengan cara mengatur konfigurasi. Klik Start- Run, ketikkan "msconfig", nonaktifkan aplikasi yang tidak diperlukan pada tab Startup
4. Tidak membuat rutin Scandisk dan Defrag. Komputer yang sering digunakan juga perlu penyegaran, salah satunya adalah melakukan scandisk dan defragmentag secara rutin minima satu bulan sekali. Hal ini merupakan benda mudah namun sering dilupakan banyak orang
5. 'Perfomance option' yang tidak tepat. Bagi pengguna Windows, sebaiknya melihat hal ini agar perfomance kerja komputer lebih cepat. Windows XP menyediakan dua pilihan yaitu "Adjust for best appereance" dan "Adjust for best performance"
Jika memilih Adjust for best appereance maka akan lebih mengutamakan penampilan sehingga prestasi komputer akan memerlukan memory yang lebih, hal ini berpengaruh pada perfomance komputer. Adjust for best performance maka akan lebih mengutamakan perfomance komputer dibandingkan penampilan sehingga penampilan Windows akan nampak seperti biasa tanpa efek bayangan ataupun bersinar
6. Kesalahan Shutdown. Komputer yang sangat lambat bekerja membuat kita tension dibuatnya, makin hari makin lambat saja. Terkadang komputer 'hang' secara mendadak ketika sedang asyik bekerja. Secara emosinya, biasanya kita langsung menggunakan jurus jari sakti dengan menekan tombol power atau tombol reset.
Hal ini kononnya kerana kita tidak boleh mematikan komputer melalui proses Shutdown karena semua tombol keyboard dan mouse tidak berfungsi.
Apabila Anda sering melakukan hal ini, lama-lama bisa mengakibatkan sistem operasi tidak berjalan secara normal, dan terjadi bad sector pada harddisk, seram kan? Hal ini akan memperparah keadaan karena file-file sistem yang ada pada bad sector tidak dapat terbaca, sehingga komputer sering mengalami hang.
Kenapa komputer hang?
Banyak puncanya seperti perkara-perkara yang disebut di atas;
1. Hardware conflict – mungkin tidak diinstall dengan baik
2. RAM
3. BIOS – pergi ke web pembuat BIOS komputer dan update
4. Hardisk – jarang membuat degrag. Jangan lupa membuat disk clean up sebaiknya sebulan sekali
5. Fatal OE exception – VGA card yang tidak support
6. Virus – kadang-kadang virus yang membuat komputer kita hang. Oleh itu gunakan anti virus yang dan sentiasa update selalu dengan real time protection
7. Printer. Kadang-kadang semasa kita mau print file yang besar, sering membuat pc kita hang. Hal ini disebabkan kerana setiap kita hendak print, dokumen PC mengirimkan file tersebut ke memori yang ada di printer. Printer tuh cuma punya memori yang kecil. Kalau hal ini terjadi cabut dahulu kabel printer yang menyambungkan ke pc, kemudian offkan printer dan tekan butang reset pada printer.
8. Software. Masalah yang sering membuatkan komputer hang. Sebelum install sesuatu software check dulu apakah dia support dengan sistem operasi pc kita
9. Terlalu panas. Sering terjadi hardware tidak bekerja karena terlalu panas, tambahkan kipas lebih banyak lagi atau untuk laptop pasang cool keypad atau swith off dahulu PC mu dan minum kopi dulu (hi..hi..hi..)
10. Power Supply. Supply elektrik yang kurang juga dapat membuat PC jadi kurang berfungsi dengan baik. Sesuaikan daya pada Power Supply dengan keperluan elektrik dari PC itu sendiri

Fesyen rambut

Posted: 06 Jun 2010 10:24 PM PDT













kredit isuhangat

Pernikahan Aziz M.Osman, Puteri Lily

Posted: 06 Jun 2010 10:23 PM PDT





Dengan sekali lafaz, pengarah filem dan drama popular Aziz M. Osman, 48, kini sah bergelar suami kepada Puteri Lily Lokman, 21. Aziz dinikahkan sendiri oleh bapa kepada pengantin perempuan yang juga aktivis teater, Lokman Ghani, 52, di hadapan Pendaftar Nikah, Cerai dan Rujuk Jabatan Agama Islam Wilayah (Jawi) Abdullah Hashim serta ahli keluarga dan kenalan.Majlis akad nikah diadakan di Masjid Negara, Kuala Lumpur kira-kira pada pukul 10.10 pagi kelmarin.

Pengantin perempuan menerima mas kahwin berjumlah RM1,000 beserta sembilan dulang hantaran termasuklah sejadah, Al-Quran, baju kemeja, tali pinggang, set minyak wangi jenama Bvlgari, coklat, sireh junjung dan sebentuk cincin. Sementara pihak lelaki membalas tujuh dulang hantaran termasuk Al-Quran, sejadah, telekung, set alat solek, set minyak wangi Bvlgari dan sebentuk cincin. -mStar

Kahwin dengan lelaki

Posted: 06 Jun 2010 10:22 PM PDT





Ajoi ialah saksi satu kes jenayah berat, kelihatan gementar dan gugup ketika diminta memberi keterangan oleh seorang peguam. Dengan suara yang lantang, peguam itu bertanya, adakah anda sudah berkahwin?.
Sudah, Tuan. jawab Ajoi dengan suara yang tersekat-sekat.
Peguam : Sudah berapa kali, kamu berkahwin
Rizal : Sekali sahaja.,
Peguam : Dengan siapa kamu berkahwin?,
Rizal : Seorang perempuan, Tuan!
Kerana panas mendengar jawapan dari Ajoi, dengan marah, peguam berkata, Tentulah kamu berkahwin dengan perempuan. Kamu pernah dengar ke ada orang yang kahwin dengan lelaki? ,
Ajoi : Ada tuan, adik perempuan saya berkahwin dengan lelaki, tuan.

Gambar terbaru Wardina Safiyyah, anak-anak

Posted: 06 Jun 2010 10:21 PM PDT





Wardina: Minat menulis memang sudah lama ada dalam diri saya, sejak di bangku sekolah lagi. Kalau saya tidak menjadi pelakon, saya rasa memang saya akan menjadi seorang penulis. Buku panduan untuk ibu-ibu itu tercetus setelah saya menyedari ramai wanita sering bertanyakan pada saya tentang tips pemakanan bayi, penyusuan dan sebagainya. Saya sendiri pun tidak tahu mengapa mereka sering bertanyakan pendapat saya dan dari situlah saya rasa bagus juga jika saya hasilkan satu buku menceritakan tentang pengalaman sendiri sebagai seorang ibu.

Untuk siri pertama ini, saya memfokuskan kepada aspek pemakanan. Mengenai buku cerita kanak-kanak pula, ia adalah ilham daripada seorang kenalan sebenarnya. Dan buku ini saya hasilkannya di dalam bahasa Melayu (BM) kerana ketika ini, buku kanak-kanak dalam BM sangat kurang.

Dapatkan 5 melalui 5 jalan

Posted: 06 Jun 2010 10:20 PM PDT

 




1. Solat Dhuha

Rezeki murah dan keberkatan akan diperolehi melalui solat Dhuha.
2. Solat Tahajjud

Cahaya dalam kubur melalui solat Tahajjud.

3. Membaca Al-Qur'an

Kemudahan dalam menjawab pertanyaan Mungkar & Nangkir melalui membaca Al-Qur'an.
4. Sedekah

Kemudahan melintasi Siratal Mustaqim melalui Puasa & Sedekah.
5. Zikir

Mendapat perlindungan ARSY ILAHI pada hari HISAB melalui Zikrullah .
Wallahualam.
kredit isuhangat

Perkhawinan Pembaca berita Saiful Nizam, Gadis Melayu Aida

Posted: 06 Jun 2010 10:19 PM PDT





Juara Gadis Melayu musim pertama, Khairul Noormaaidah Zali atau Aida, 25, selamat diijabkabulkan dengan pasangannya, pembaca berita Buletin Utama TV3, Mohd Saiful Nizam Ismail, 28, dengan sekali lafaz di rumah keluarga pengantin perempuan di Bandar Country Homes, Rawang, malam semalam. Mohd Saiful dan Aida dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan, Zali Ismail, 59, dengan mas kahwin RM6,000 kira-kira jam 9.30 malam. Antara personaliti televisyen yang hadir termasuk Datin Norazlina Ridzuan, Norhaizi Mohd Rani, Zainal Arifin Ismail dan Zulhairah Mustafa.

Mohd Saiful pula menerima sembilan dulang iaitu, Tafsir Al-Quran, songket, butang baju Melayu, cincin, kemeja, cermin mata gelap, sirih junjung, kasut, jam tangan dan kek. -mStar

Gambar lawak

Posted: 06 Jun 2010 10:17 PM PDT





Kalau dah terdesak, apa pun sanggup buat. Kesian anak dia takde lampin..











kredit isuhangat

Isteri Lan A to Z, Marcella main Poker

Posted: 06 Jun 2010 10:16 PM PDT





Setelah mengikuti kisah yang telah dialamai Lan A to Z yang lalu memang sesuatu yang sedih, dari berjaya terus jadi papakedana. Isterinya, Marcella, bekas pramugari Royal Brunei telah kembali ke England (tanah kelahirannya) mungkin dengan alasan tidak tahan dengan Lan sendiri. Jadi di sana Marcella dan 3 orang anaknya kini membuat kehidupan baru. Lan yang berada di Malaysia buat masa ini merindui mereka di sana. Pun begitu, Marcella ni seorang yang gemar bermain Poker. Dimana Islam yang dianuti Marcella sudah. Nauzubillah.

Gambar terbaru Irma Hasmie

Posted: 06 Jun 2010 10:14 PM PDT





Pelakon manis dan putih melepak, Irma Hasmie menolak tuduhan dan dakwaan pihak-pihak tertentu selama ini dia telah "mengikis" duit kekasihnya Nabil Raja Lawak selain bergantung harap kepada pelawak itu untuk popular atau mencari publisiti. Kata Irma, tuduhan itu mungkin datang daripada mereka yang cemburu melihat keintiman hubungannya dengan Nabil yang telah terjalin kira-kira dua tahun lalu.

"Saya seorang yang suka berdikari. Kalau saya sukakan sesuatu, saya akan cuba memperoleh sesuatu perkara. Kalau tak mampu, saya takkan ambil.
Saya juga lebih suka bersederhana. Saya dan Nabil masih berhubung seperti biasa cuma masa untuk selalu berjumpa agak terbatas kerana dia lebih sibuk daripada saya.