Adsense

Isnin, 7 Jun 2010

Sensasi

Sensasi


Wajah Memey dan Norman Hakim seiras

Posted: 06 Jun 2010 01:48 PM PDT




Ok malas la nak stori ttg percintaan "suci" diantara mereka berdua nie..just nak comment gambar nie..

korang perasan tak muka Memey dgn Norman nie seiras kan...semakin lama semakin nampak persamaannya..org kata kalau ada jodoh muka pun nak ada iras2 gitu..

Tpkan..Norman nampak begitu tua disini....ada rupa kerepot2 sikit..hehe.kepala pun dah nak botak...

XP

dgr katanya Norman dgn Memey confirm kahwin hujung tahun nie..

Adakah ini cerita sebenar disebalik kisah "keguguran bayi 7 bulan" Dynas Mohktar?

Posted: 06 Jun 2010 01:22 PM PDT


Sensasi : Ooo ooh.. Panas Panas...mengikut cerita seseorang yang dikatakan mempunyai pertalian bau2 bachang dgn doktor di hospital yg merawat artis tersebut. Sila baca gosip ringkas dibawah yang ditulis penuh emosi oleh seseorang..

Mengikut clue2 yang diberi..Bolehlah dikatakan artis tersebut adalah Dynas Mokhtar.. Sebabnya masa Dynas sepatutnya menerima anugerah,(tak igt anugerah apa) Dynas tak hadir kerana dikatakan keguguran bayi 7 bulan..

semua pakat2 bersedih dan simpati dgn keadaan yg berlaku..masuk sana sini kecoh,keguguran baby 7 bulan..


tp mengikut kisah seseorang ini..bayi itu tidak sempurna sifatnya...kesiannyee...ikutilah cerita gosip panas...oleh seseorang!


gossip ringkas..
artis perempuan..award- winning artiste 1 or 2 years back... she looks nice...claimed melayu campur apa entah, claimed islam..dah kawen dan dah beranak... mula2 org igt she lost the baby due to medical illness.. so ramai laa yang kesian bagai, ucap takziah sana sini.. even tru mukabuka..

tapi i korek punya korek, she terminated her 7 months plus plus pregnancy becuase of congenital anomalies sustained by the baby secondarily to alcohol consumption in early pregnancy period..kes tonggang arak, anak cacat beb!!!!

after terminated the baby she didn't even want to look at the baby..for god sake, tak boleh terima laa kononnya ( holy shits!).. the hubby wanted the hospital party to manage everything regarding mandi mayat and kapan, sungguh dajal kan.. luckily the hospital refused..

" encik.. ini anak encik!takkan kami yang kena buat?" kata seorang stuff nurse..

" oh ye ke? tak boleh eh?" replied the husband..

event terminating the baby occurred at a very high class private hospital.. ada bau2 minyak sikit hospital tu.. i believe the obstetrician that did the termination had broken the medico-legal rules... case remains top secret..celaka to the dr as well..

so main concern: buang karen jeh segala simpati dan ucapan takziah segala yang pernah dicurahkan oleh ramai.. propa je tuh! kita tertipu! menyesal bagi simpati!


soalan: sila teka siapakah artis wanita yang telah melakukan perbuatan durjana, tetapi masyakarakat telah salah menghulurkan simpati kepadanya..


siapa yang telah menipu kita semua tuh!!

Nabil :Saya bukan kaki mabuk atau Arak

Posted: 06 Jun 2010 01:07 PM PDT



"Bunyinya macam saya, betul tak? Semua orang pun kata itu saya. Gambaran yang diberi adalah apa yang berlaku pada diri saya. Benda tu menjejaskan reputasi saya, kerjaya saya.

"Saya bukan kaki mabuk atau kaki botol. Apa yang ditulis itu tidak betul dan tidak benar. Itu bukan saya," tegas Nabil, juara Raja Lawak musim kedua ,bila ditanya tentang artikel 'Pelawak kaki mabuk' di ruanganMetro Ahad hari ini.

Meskipun identiti pelawak yang dimaksudkan itu tidak didedahkan, namun bila diamati penulisannya, sukar bagi sesiapa untuk menafikan yang sedang diperkatakan itu adalah Nabil.

"Bila saya baca, dari awal penulisannya, 'it's me'," kata Nabil. "Inilah caranya untuk orang menjatuhkan saya sebab orang tak suka bila kita nampak bagus. Tanpa bukti, mereka tak boleh tulis macam tu. Saya 100% menafikannya.

"Mengapa tulis benda-benda macam tu? Ia menyusahkan hati keluarga saya. Jika ada bukti, saya akan mengaku saya buat. Tapi saya tak buat, 'seriously'.

"Jika benar, jika ada bukti, mengapa tak tulis nama terus dan letakkan gambar dari menulis cerita macam tu? Letakkan nama supaya orang tak perlu terfikir-fikir. Bila dah tulis macam ni, cerita tentang latarbelakang saya, orang akan anggap itu saya walaupun takde nama.

"Di akhir artikel itu, dia kata nak saja rakam aksi mabuk saya dan jadikan berita muka depan akhbar. Mengapa masa tu tak rakam terus jika benda tu betul. Mengapa nak tunggu? Jika mereka inginkan cerita sebenar, mengapa tak hubungi saya terus?"

Takde 'port' kat mana-mana kelab

Ketika temubualnya, Nabil juga mempertikaikan beberapa poin dalam artikel tersebut. Salah satu daripadanya, siapa rakan artis yang dimaksudkan yang mabuk bersamanya.

"Dia kata kawan artis saya ni, baru-baru ini terbabit dengan satu pergaduhan. Yang saya dan semua tahu, Johan yang baru bergaduh. Tapi, walaupun kami kawan, kami tak pernah lepak sama. Tanyalah Johan sendiri. Kami tak pernah lepak pun, inikan kat kelab. Nak kata minum teh tarik pun tak pernah, inikan pula arak."

Selain itu, turut diungkitkan kononnya dia mempunyai 'port' untuk mabuk. "Jika benarlah saya ada 'port', mengapa tak ambil saja gambar saya kat situ? Artis pun tak bodoh, nak jadikan satu tempat itu 'port'-nya. Saya takde 'port' kat mana-mana kelab. Saya duduk rumah, pergi makan kat The Curve."

Bila dicadangkan ada yang berpendapat cerita kononnya Nabil kaki minum dan kaki perempuan adalah ekoran daripada 'culture shock' yang dialaminya selepas bergelar artis, ujarnya, "Dengan kerja saya ni, saya mesti lebih berhati-hati nak menjaga nama saya.

"Saya tak boleh nak buat benda-benda macam tu. Kalaulah saya nak buat, baik dari dulu lagi saya dah buat sebelum saya jadi terkenal. Saya bukan orang seperti itu. Kalau saya kaki botol, dari dulu lagi dah saya kaki botol. Tapi saya tak pernah buat macam tu."

Sensasi:kalau betul nabil difitnah..kesian dier..tp nothing to worry la kalau benda tak betul sbb takde bukti pun..lgpun nail nampak mcm baek je :P