Adsense

Khamis, 4 Oktober 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Pelakon Izara Aishah Mengaku Menari Seksi

Posted: 04 Oct 2012 06:46 PM PDT

Ramai yang bertanyakan, adakah betul salah seorang penari dalam video yang Budiey siarkan adalah .

Pengakuan telah dibuat oleh Izara Aishah sendiri.

Izara Aishah

"Memang benar itu saya, tetapi ia dirakamkan tiga tahun yang lalu."

Itulah kata pelakon Izara Aishah Hisham apabila ditanya tentang penyebaran video seksi menari tarian tango yang seksi dan menghairahkan yang kini tersebar di Youtube.

Menurut Izara Aishah lagi, video ini dirakamkan sekitar tahun 2009 ketika dia mengikuti pengajian di , Bandar Sunway, Selangor dan dia tidak hipokrit atau mahu menipu, menafikan perkara terbabit sebaliknya lebih suka berterus terang mengenai apa sebenarnya berlaku.

"Sekarang saya sudah matang dan dapat membezakan mana yang baik atau sebaliknya."

Izara Aishah mengakui video yang tersebar di Youtube itu adalah rakaman semasa beliau menjalani projek akhir semester semasa mengambil kursus tarian di Kolej Universiti Sunway, Bandar Sunway, Selangor. Dalam video ini, Izara Aishah memegang watak seorang pengemis.

Menurut Izara Aishah, oleh kerana kehendak tugasan ketika itu memerlukan dia berpakaian seksi dan beraksi sedikit ghairah.

Izara juga tak sangka video ini telah dimuat turun di Youtube selepas dikongsi rakannya di Facebook menyebabkan beberapa peminat menyatakan kekecewaan mereka selepas menyaksikan video tarian berkenaan.

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Video Aksi Ghairah Izara Aishah Menari Seksi Tango

Posted: 04 Oct 2012 06:19 PM PDT

Beberapa hari lalu, telah kecoh di dunia siber dengan tersebarnya aksi ghairah dengan gaya yang sangat yang digerak tarikan oleh pelakon manis .

Kalau dilihat betul-betul wanita yang menari secara berkumpulan dalam persembahan tarian ini, salah seorang daripada mereka sebetulnya milik pelakon Izara Aishah. Namun, Budiey percaya, video ini sudah lama dirakam dan pada masa itu, Izara Aishah masih belum bergelar pelakon.

Ini baru kali pertama Budiey dapat lihat Izara Aishah menari. Ya, rasanya ramai yang tahu kebolehan dan bakat Izara Aishah yang boleh menari. Izara Aishah juga memang ada belajar tentang dunia tarian dan pernah mengambil Diploma Seni Persembahan di Kolej Universiti Sunway, Bandar Sunway, Selangor.

Dipercayai video ini diambil semasa Izara Aishah sedang belajar di Kolej Universiti Sunway. Aksi Cell Tanggo Girl yang kini boleh ditonton di laman Youtube sebenarnya membuatkan ramai tergoda dan terpesona. Sangat memberahikan sebenarnya tarian ini. Apa-apa pun, Budiey harap Izara Aishah tabah jika ada yang menonton video ini kecewa lalu mencemuh atau tak suka dengan gaya seksi ini.

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan: